וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הייטק שכרה רקדנית אירוטית כדי להעלות את מורל העובדים

3.6.2016 / 5:29

מבסוטים כשמישהו מביא קצת עוגיות לעבודה? כדי שתראו לאיזה צ'ופר זוכים עובדי חברת טכנולוגיה ברוסיה. כדי להנעים את זמנם של העובדים, הבוסים שכרו רקדנית מקצועית שעושה שמח בהפסקות ואפילו זכתה למשרד משלה. עוד סיבה לעבוד בהיי טק

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

חברה לטכנולוגית מידע (IT) שכרה רקדנית אירוטית כדי לעזור לעובדים להשתחרר וכך להפוך אותם לשמחים יותר. יוליה טסטימבקובה רוקדת בפני העובדים פעמיים בשבוע במשרדים שבאוליאנובסק, רוסיה. בימי רביעי הרקדנית בת ה-25 מנעימה את זמנם של המתכנתים, בעוד שבימי שישי היא מופיעה בפני הבוסים.

ברשתות החברתיות ברוסיה שותף סרטון שמציג את ריקודיה החושניים של יוליה בפני עובדי ההיי-טק ההמומים מעט, שלושה גברים ושתי נשים. הוידאו שצולם על ידי החברה הפך ויראלי במהירות ועורר את קנאתם של רבים. מנכ"ל החברה, רוסלן מוכמטוב אמר ששכר את שירותיה של גברת טסטימבקובה כדי לעזור למתכנתים, במיוחד הגברים, להירגע.

דיווח על העובדת הייחודית בחדשות המקומיות:

עם זאת נאסר על העובדים לפלרטט עם הרקדנית או לבקש את מספר הטלפון שלה. מי שיחטא באחד האיסורים צפוי להיפרד מהחברה לשלום. "לא תהיה אינטימיות, רק יחסי עבודה", אמר המנכ"ל.

טסטימבקובה, שעובדת גם במועדוני לילה, זכתה למשרד משלה עם שולחן איפור וספה שתוכל לנוח עליה בין ההופעות. העובדים כצפוי, מרוצים עד הגג. "אני מאד אוהב את זה, זה נותן המון מוטיבציה", אמר דימיטרי פרפילב, מתכנת. עמיתתו אולגה מקרובה הוסיפה: "זה נחמד להסתכל על בחורה יפה שיודעת לרקוד כמו שצריך".

עוד באותו נושא

נגע ונפגע: מה קרה לגבר שליטף חשפנית ליד אשתו?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully