וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 האפליקציות שזוללות לכם הכי הרבה סוללה בסמארטפון

אילן גלר

31.7.2016 / 8:33

יש מספר מצומצם יחסית של אפליקציות האחראיות לרוב בזבוז האנרגיה, ואם תבטלו את אפשרות העבודה שלהן ברקע תוכלו לחסוך כמה שעות בין טעינות

סמארטפון בטעינה. ShutterStock
האפליקציות הפופולריות הן גם הבזבזניות ביותר./ShutterStock

חלקנו מעדיפים להשתמש בלא-מעט אפליקציות ויש כאלה שחוסכים בהתקנות אבל אם סוללת הסמארטפון שלכם מתרוקנת הרבה לפני שיום העבודה מסתיים, כנראה שאתם משתמשים בכמה מהאפליקציות האלה. לפי דוח של חברת האנטי-וירוס המוכרת AVG, יש מספר מצומצם יחסית של אפליקציות האחראיות לרוב בזבוז האנרגיה, ואם תשתמשו בהן לעתים רחוקות, או לפחות תבטלו את אפשרות הפעולה ברקע, תרוויחו עוד כמה שעות בין טעינה לטעינה.

חשוב להדגיש כי המשחק פוקימון גו לא נכלל במחקר שנערך מתחילת השנה הנוכחית מאחר והוא יצא רק לאחרונה, וסביר להניח שאילו היו הנתונים נאספים היום המשחק הזה היה מככב בראש הטבלה. אם נשים בצד את פוקימון גו, האפליקציה הבזבזנית ביותר המותקנת על הסמארטפון שלכם היא לא אחרת מפייסבוק. הסיבה לכך היא בעיקר נטייתה לדווח לרשת החברתית בכל רגע היכן אתם נמצאים, ולא רק כשאתם משתמשים בה.

במקום השני ניצבת אפליקציית המפות של גוגל, ואילו במקום השלישי שוב מככבת פייסבוק עם אפליקציית המסנג'ר הפופולרית שלה. גם את המקום הרביעי תופסת ענקית הטכנולוגיה של צוקרברג, עם אינסטגרם (השייכת לה).

במקום החמישי ניצבת אפליקציה לא פופולרית במיוחד, אך בזבזנית מאוד - המסנג'ר של בלאקברי. את כל המקומות הבאים עד המקום העשירי תופסות אפליקציות מסרים מידיים שונות: צ'טאון, קיק, ו-WeChat. את הרשימה חותמת אפליקציית מזג האוויר של ערוץ מזג האוויר האמריקני, The Weather Channel, שכנראה מתעדכנת קצת יותר ממה שהיא חייבת בטמפרטורה המדויקת שבחוץ.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
במקום לוותר על האפליקציות החביבות עליכם, עדיף פשוט לטעון את המכשיר בכל הזדמנות./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully