וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הצליח חשבון אינסטגרם של דוגמנית לעבוד על אלפי עוקבים

17.10.2016 / 6:57

האם תצליחו למצוא מה לא בסדר בתמונות של הדוגמנית הפריזאית שכבשה את האינסטגרם? החשבון שלה צבר יותר מ-50 אלף לייקים בחודשיים - ואף אחד לא שם לב מה עומד מאחוריו. רמז: האמת היא סוג של התפכחות

Addict Aide

לואיס דלאג', דוגמנית בת 25 מפריז, פתחה עמוד אינסטגרם ב-1 באוגוסט ומאז צברה יותר מ-50 אלף לייקים ותגובות. כמיטב הדוגמניות העשירות, דלאג' נתנה לעוקביה טעימה מחיי המותרות שלה, הכוללים בין היתר טיולים מסביב לעולם, בילוי עם חברים בעיר, שופינג, ים וכל מה שאתם מאחלים לעצמכם.

אבל ב-30 בספטמבר פורסם סרטון שחושף את האמת על הדוגמנית הפריזאית - וזה ממש לא מה שאתם מאחלים לעצמכם. לפני שנגלה לכם את האמת, הביטו היטב בתמונות ונסו לעלות עליה בעצמכם. רמז: מצאו את המכנה המשותף לכל התמונות.

אלפי העוקבים שלה לא שמו לב שב"לייק" שלהם הם פרגנו בעצם להתמכרותה של הדוגמנית לאלכוהול. אם זה כוס של סוביניון בלאן, קוקטייל או בקבוק בירה - תמיד תמצאו לצידה משקאות אלכוהוליים, שמעידים ללא שום צל של ספק על התמכרות קשה לאלכוהול. בחלק מהתמונות זה כל כך ברור - שפשוט מוזר שפספסנו את זה.

עוד באותו נושא

אינסטגרם כל הזמן חוסמת את החשבון הפרובוקטיבי שלה – ולא מהסיבה שאתם חושבים

לכתבה המלאה

הדוגמנית למעשה נשכרה ע"י משרד הפרסום BETC במטרה להעביר מסר חשוב לצעירים על התמכרות לאלכוהול. במסגרת קמפיין "תנו לייק להתמכרות שלי", ניסתה הדוגמנית להעלות מודעות לשתייה בקרב צעירים ולהוכיח עד כמה קל להתעלם מהמציאות, גם כשהיא מונחת לנו מול העיניים. משרד הפרסום פרסם סרטון שחושף את האמת על הדוגמנית וסיים אותו במסר ברור: "קל לפספס התמכרות של מישהו קרוב".

נשיא ומנהל הקריאייטיב של BETC, סטפן סיברס פריס, סיפר ל-AdWeek שהיו כמה אנשים שחשדו שמדובר במלכודת – בעיקר עיתונאים – אך בסופו של דבר, רובם פשוט קנו את הסיפור שסיפרו להם, "הם ראו דוגמנית צעירה יפה ומאושרת ולא בחורה בודדה, שכלל לא מאושרת וסובלת מהתמכרות קשה לאלכוהול", הוא סיפר, "לפעמים נראה שבעידן הזה אנשים נוטים לביים חיים אידיאלים ברשתות החברתיות, שנועדים להסתיר מציאות לא כל כך אידיאלית". הקמפיין זכה לשבחים על הדרך המתוחכמת שלו להעביר מסר כה חשוב.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully