וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתביישו לכם: אלו צילומי הסלפי המביכים ביותר בעולם

8.12.2016 / 7:03

יש תמונות "סלפי" שאסור לצלם - ובטח שלא לשתף. מצילומי סלפי בהלוויה ובבית החולים ועד סלפי עם טרוריסט שחטף מטוס - קבלו את רשימת ה"סלפיז" המביכים בעולם ותגידו תודה שאתם לא שם

צילומי חובבים, יוטיוב

עם האובססיה שפיתחנו לניידים שלנו, לרשתות החברתיות ולצורך הבלתי מוסבר שלנו לשתף את כול העולם בכל שטות שקורית לנו בחיים - זה לא מפתיע שמצאנו ברשת אינספור תמונות סלפי שעצם צילומן מוטל בספק. אם גם אתם עשיתם היום סלפי גרוע ושיתפתם אותו בלי לעצור ולחשוב על זה לרגע - אל תרגישו רע עם עצמכם, כי אתם לא לבד. מצאנו ברשת את תמונות הסלפי המביכות, המטומטמות וחסרות כל הטקט או ההיגיון שאי פעם צולמו ושותפו ברבים. עם האוסף הנורא הזה, אנחנו לא רוצים לדמיין אפילו איך נראות התמונות שצילמתם ובחרתם לא לשתף.

אז מה יש לנו ברשימה? אחד שעושה סלפי עם שור זועם, עובד ששלח לבוס שלו תמונה שלו שוכב במיטת בית החולים - חבוש במגן צוואר ומכוסה בחבורות וחתכים, צעירה בהריון שמנסה להוכיח עד כמה הריון זה דבר סקסי - ועושה בדיוק ההפך, נכד שהצטלם מחויך בהלוויה של סבתו וזוכת פרס חוסר הטקט של השנה - תיירת שמרימה אגודלים ומחייכת בביקור במחנה הריכוז באושוויץ.

עוד ברשימת "חסרי הטקט" תמצאו חבורה של צעירים עושה סלפי עם בובת מין על רקע מפלי הזיכרון (המקום בו עמדו מגדלי התאומים בניו יורק), והתמונה המנצחת בקטגוריה - הנוסע שעשה סלפי עם טרוריסט נושא חגורת נפץ.

למי שכבר הספיק לשכוח, ב-29 במרץ השנה מטוס נוסעים של חברת התעופה המצרית "Egypt Air" שהיה בדרכו מאלכסנדריה לקהיר נחטף ע"י אזרח מצרי בשם סייף א-דין מוסטפא ונחת נחיתת חירום בשדה התעופה שבלרנקה, קפריסין. על המטוס היו 56 נוסעים ו-7 אנשי צוות, שרובם שוחררו לאחר משא ומתן שהתנהל עם החוטף. לבסוף הוא נכנע ונעצר ומניעיו התגלו כאישיים. הצעיר שהצטלם איתו סיפר שלא היה לו ברור למה עשה את זה, "אני חושב שפשוט ניסיתי להישאר אופטימי במצוקה שבה היינו. חשבתי לעצמי שאם חומר הנפץ שלו אמיתי, גם ככה אין לי מה להפסיד אז לקחתי את הצ'אנס וניסיתי להעיף עליו מבט קרוב".

עוד באותו נושא

איפה בעולם מתים הכי הרבה אנשים בגלל סלפי? כל המספרים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברית בן אינס בן ה-26 בתמונה שלא ישכח לעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully