וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני השיקה את אחד הסמארטפונים המתקדמים בעולם

ענקית האלקטרוניקה היפנית השיקה הבוקר בברצלונה ארבעה סמארטפונים חדשים, שניים פרימיום ושניים לשוק הביניים. מכשיר הדגל החדש מציע מצלמה ומסך איכותיים במיוחד ומפרט חזק מאוד: "המצלמה לוכדת תנועה שעין האדם לא רואה"

סוני אקספריה XZ. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
כנראה המכשיר המתקדם ביותר, אבל המחיר בהתאם/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

סוני ממשיכה להשיק מכשירים כמו לחמניות חמות. במסיבת העיתונאים שקיימה היום החברה בביתן שלה במסגרת תערוכת המובייל הגדולה בברצלונה, MWC 2017, חשפה סוני ארבעה סמארטפונים חדשים. שניים חזקים יותר: אקספריה XZ פרימיום, אקספריה XZs, ושני מכשירים חלשים יותר: אקספריה XA1 ואקספריה XA1 אולטרה.

ה-XZ פרימיום הוא הסמארטפון הראשון של החברה עם צילום וידאו בהילוך "סופר איטי" והמכשיר הראשון בעולם עם מסך 4K HDR. לדברי סוני, זה הסמארטפון המתקדם ביותר שלה עד היום והמצלמה המתקדמת מסוגלת לצלם תנועה שעין האדם כלל לא רואה. עוד מציע המכשיר חיבור נתונים מהיר בדור 4.5 (LTE-A) ולדברי סוני גם עיצוב משודרג. למרות שכל המכשירים שלה עדיין נראים כמו לבנות אנדרואיד מגושמות, המכשיר הזה בוהק מכרום ונראה מעט יותר נוצץ משאר מכשירי החברה האפרוריים.

המצלמה של ה-XZ פרימיום מצלמת בהילוך איטי פי ארבעה מכל סמארטפון אחר בשוק, בקצב של עד 960 פריימים לשנייה. סוני, הידועה בטכנולוגיית הצילום שלה לסמארטפונים, שילבה במכשיר לא מעט טכנולוגיות שהופכות את המצלמה לאיכותית במיוחד. למשל, זה הסמארטפון הראשון עם חיישן מצלמה מסוג Exmor RS עם זיכרון המשולב בחיישן עצמו, כמו במצלמות פרמיום. החיישן מאפשר סריקת מידע במהירות גדולה פי חמישה.

עוד מברצלונה:

ה-3310 האהוב של נוקיה חזר. מה יש בו?
וואווי השיקה את ה-P10: מכשיר חזק עם מצלמה עילאית
בלקברי: רק לאוהבי הז'אנר

טכנולוגית Predictive Capture חושבת צעד קדימה ומתחילה לצלם תמונות כשהיא מזהה תנועה, אפילו לפני שהמשתמש מתחיל לצלם. מערך הצילום כולל חיישן 19 מגה פיקסל עם פיקסלים גדולים ב-19 אחוזים על מנת לספק תמונות חדות ומפורטות בכל תנאי תאורה. שיפורים נוספים נעשו במצלמת ה-Motion Eye ומעבד התמונה Bionz להשגת תמונות חדות ונקיות מרעשי רקע גם בווידאו. גם העדשה תוכננה מחדש.

לאקספריה XZ פרימיום מסך איכותי בגודל 5.5 אינץ' משוריין בזכוכית גורילה 5, ערכת השבב המתקדמת בעולם סנאפדרגון 835 (שתשולב גם בגלקסי S8 של סמסונג שיושק בעוד כחודש), שקע טעינה USB מסוג C, סוללה בנפח של 3,230 מיליאמפר-שעה, 4 גיגה זיכרון RAM, עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 המחמיר ומערכת הפעלה אנדרואיד 7 מעודכנת. הוא יהיה זמין בעולם בצבע "כרום מואר" (Luminous Chrome) ו-"שחור מעמקים" (Deepsea Black) החל מחודש יוני 2017.

מדובר במכשיר סופר מתקדם, אולי הכי מתקדם בעולם, אבל מחירו כנראה יהיה בהתאם. בנוסף הכריזה סוני על אקספריה XZs עם מסך בגודל 5.2 אינץ'. הוא יהיה זמין למכירה מתחילת חודש אפריל 2017 בצבעי "כחול קרח" (Ice Blue), "כסוף חמים" (Warm Silver) ושחור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שני מכשירי הביניים - אקספריה XA1 ואקספריה XA1 אולטרה - ממשיכים את סדרת אקספריה XA משנה שעברה. העיצוב שלהם כמעט נטול שוליים ומנצל את מלוא רוחב המסך. הם מצוידים במצלמת 23 מגה פיקסל עם חיישן גדול בטכנולוגיית ExmorRS , ומציעים ביצועים מרשימים בצילום בתנאי תאורה חשוכים.

המצלמה הקדמית באקספריה XA1 מציעה חיישן עם של 8 מגה פיקסל עם עדשת 23 מילימטר רחבה. יש לו מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD והוא יגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 7. באקספריה XA1 אולטרה יש מצלמת סלפי של 16 מגה פיקסל עם מייצב תמונה אופטי (OIS) לקבלת תמונות חדות יותר, בצירוף פלאש קדמי שמאיר בצורה טבעית את פני המצולם. לאולטרה מסך בגודל 6 אינץ' וגם הוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעט נטול שוליים ומנצל את רוחב המסך. אקספריה A1/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטאבלט הווירטואלי יוצא השנה לשוק

בנוסף חשפה החברה את אקספריה טאצ' - מקרן האנדרואיד האינטראקטיבי שהוצג בשנה שעברה והופך כל משטח למסך מגע HD בגודל 23 אינץ', עם הקרנה אופקית או אנכית מטווח קצר. הממשק שמוקרן מהיר ורגיש למגע פיזי - הוא מתבסס על SXRD - טכנולוגיית ההקרנה הייחודית של סוני ויכולת המגע התאפשרה בזכות שילוב בין משדר אינפרה אדום (IR) וזיהוי בזמן אמת של התנועה דרך מצלמה פנימית במקרן. המקרן יריץ כל אפליקציה או משחק מחנות האפליקציות של גוגל והוא מאפשר לכמה אנשים להשתמש בו במקביל. המקרן יגיע לחנויות, בכמה שווקים בעולם, החל מקיץ 2017.

המקרן הקומפקטי הזה מופעל על ידי קול ומחוות תנועה; לדברי סוני, הוא מציע ממשק אינטראקטיבי וטבעי יותר - וקשה שלא להסכים איתם אחרי כמה שניות של משחק עם המקרן. ניתן להניח אותו על כל משטח נקי, במצב מאוזן כדי להקרין על השולחן או הרצפה, או במצב מאונך כדי להקרין על הקיר. התמונה המוקרנת היא למעשה מסך טאצ', עליו ניתן להקיש או לגרור עליו אלמנטים.

המקרן מגיב למגע, קול ומחוות תנועה בדיוק כפי שרובנו מתקשרים עם הסמארטפונים שלנו. כלומר מדובר בטאבלט וירטואלי לחלוטין שכולו מוקרן, אך מתנהג בדיוק טאבלט רגיל. החלק שמקרין את התמונה ממוקם בחלקו התחתון של המכשיר ובחלקו העליון יש חיישן לייזר שיודע בדיוק איפה אתם נוגעים בתמונה, ואפילו יותר חשוב - הוא יודע לזהות מתי קרן האור נחסמת בטעות ומתי אתם באמת רוצים לבצע פעולה.

תמונות של המקרן החדש של סוני מהתערוכה בברצלונה. אורן דותן, מערכת וואלה!
מקרן קומפקטי במיוחד/מערכת וואלה!, אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully