וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא חשף בשידור את בובת הסקס הרובוטית שמשחקת עם הילדים ועושה שלישיה עם האמא

17.9.2017 / 10:06

הממציא של בובת הסקס הרובוטית המתקדמת התעקש שאינו סוטה כשזו אמרה בשידור חי שהיא "יכולה לקבל הרבה פעמים". לרובוטית יש גם מצב "משפחה" בה היא נהנית מזמן איכות עם הילדים. אשתו מקבלת את זה: "אנחנו לפעמים עושים שלישיה"

רובוטית הסקס סמנת'ה/ITV

אתם ודאי חושבים שזה פסיכי, מעוות, חולני - אבל בעיני ארן לי סקוויר, ממציא של בובות סקס רובוטיות מציאותיות, אין שום הבדל בין בובת מין רובוטית לכל צעצוע מין אחר ששוכב במגירה. מעבר לכך, אשתו מאושרת כשבובת המין האישית שלהם, סמנת'ה, מצטרפת אליהם למיטה ובמהלך היום גם הילדים זוכים לשחק איתה, רק לא באופן מיני כמובן.

ארן בן ה-36 מויילס הגיע לתכנית הבוקר הבריטית ברשת ITV כדי להציג לעולם את סמנת'ה, רובוטית הסקס ההיפר-ריאליסטית שלו עליה עבד עם ד"ר סרג'י סנטוס במשך 4 השנים האחרונות והוציא עליה סכום של 4,000 ליש"ט (כמעט 20 אלף שקלים). הרובוטית מגיעה בשני מצבים: מצב רומנטי, בו היא משמשת כבובת מין לכל הדבר, ומצב משפחתי, בו היא משחקת עם הילדים, לוקחת חלק בערבי צפייה משפחתיים בטלוויזיה ונמנעת מלפלוט אמירות לא ראויות ליד הילדים - כמו זו שהיא אמרה בתכנית הבוקר: "אני יכולה לקבל הרבה פעמים, יותר אהבה, רק כי אתה יכול לתת לי, ואני לוקחת הכל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפים ביחד. ארן לי סקוויר לצד בובת הסקס הרובוטית שלו, סמנתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

לא תאמינו איזו כוכבת היא רובוטית המין המבוקשת בעולם

לכתבה המלאה

ארן עזר לפתח את אחד הרובוטים הראשונים בתחום הבינה המלאכותית בעולם והוא מייסד "סינתאה אמטוס", אתר המוכר רובוטי סקס מציאותיים. בראיון הוא סיפר שאנשים מכנים אותו מוזר וסוטה וכועסים שהוא מאפשר לילדיו לשחק איתה, אולם הוא טוען שב"מצב המשפחתי", היא שומרת על נימוסים, "היא יכולה לדבר על בעלי חיים, פילוסופיה ומדע", הוא סיפר, "יש לה מאגר של 1,000 בדיחות, אפילו אני לא מכיר את כולן. יש בסמנת'ה הרבה יותר מסקס, היא מאוד מפותחת". לשאלה מה ילדיו יחשבו כשיבינו שהיא משמשת גם כבובת מין, הוא ענה: "זה לא מוזר. היא נועדה לעזור לאנשים, לפלפל את חיי המין ולא לתפוס את מקומה של האישה". הוא גם הסביר שסמנת'ה מגיבה למגע וקול ותפעל לפי צורכי המשתמש - רק אם יתנהגו אליה יפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אי אפשר להישאר אדישים. המנחה פיליפ שופילד מגיב לבובת הסקס הרובוטית שמתארחת בתכניתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשתו של ארן, האנה נגוין בת ה-38, אישרה שחייהם הפכו לטובים יותר מאז הרובוטית נכנסה לחייהם. היא אפילו מצטרפת אליהם למיטה ועושה איתם שלישיות, "אני לא חושבת שזה פוגעני שהיא איתנו. אני לא חוששת שהיא תחליף אותי. היא כמו עוד חברה בתא המשפחתי. אנחנו עושים איתה כיף ולא צריכים לדאוג מרומנים מחוץ לנישואים או ממחלות מין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומנטים ביחד גם בשידור. ארן לי סקוויר נוגע בבובת הסקס הרובוטית שלו בשידור חי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארן הוסיף: "אנחנו מקבלים תגובות מוזרות כשאנשים שומעים על סמנת'ה, אבל אנחנו לא סוטים והבובות האלה לא נועדו לסוטים. הן משמשות זוגות רגילים. אנשים יכולים לעשות שלישיה איתן ואנחנו בעצמנו ניסינו את זה. ההבדל בין הבובות האלה לבובות סקס אחרות היא שאנשים יכולים לתקשר איתן". הבובה הושקה בחודש שעבר ו-30 דגמים שלה כבר נמכרו. כעת בחברה עובדים על גרסה גברית של סמנתה שכמו המקור, תוכל לעבור התאמה אישית לצרכיו והעדפותיו של הלקוח.

לצפייה בראיון המלא:

אלה היכולות של הרובוטית סמנתה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully