וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה כשילדה קטנה ניסתה לשחק עם גיימבוי?

אילן גלר

26.9.2017 / 8:57

משעשע לראות עד כמה שינתה הטכנולוגיה את אופן השימוש שלנו בגדג'טים בשלושת העשורים האחרונים - כמו שניתן לראות בסרטון קצרצר שכבש את הרשת בימים האחרונים

Skills in Time

בסרטון – כשסבתא מנסה משקפי מציאות מדומה

הגיימבוי, קונסולת המשחק הניידת הראשונה של נינטנדו, הגיעה למדפי החנויות בתחילת שנת 1989, הרבה לפני שמסכי המגע (או אפילו המסכים הצבעוניים) הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. לילדים שנולדו בעשור האחרון מדובר בהיסטוריה רחוקה, ובטכנולוגיה מיושנת כמעט כמו מנוע הקיטור.

משעשע לראות עד כמה שינתה הטכנולוגיה את אופן השימוש שלנו בגדג'טים בשלושת העשורים האחרונים בסרטון קצרצר שכבש את הרשת בימים האחרונים. אורכו 13 שניות בלבד, ומככבת בו ילדה קטנה שלא ממש מצליחה להבין איך פיסת הגיימינג העתיקה שהונחה מולה עובדת.

עוד בנושא
שורף את הרשת: הציפור המרחפת מול מצלמת האבטחה - איך זה קרה?
אמיתי או מבוים? הרובוט בלם את נפילת המדפים והציל את הילדה. צפו

זה מה שקרה

באופן טבעי לחלוטין, מנסה הילדה להפעיל את המשחק באמצעות נגיעה במסך. כמובן ששום דבר לא קורה; הגיימבוי הרי נשלט על ידי לחצני החיצים או אחד מארבעת הכפתורים בצד ימין; בהם הילדה כלל לא הבחינה.

מצד שני, נראה כי עיצובו הצבעוני והמסקרן של המכשיר, לא התיישן הרבה כמו הטכנולוגיה שבתוכו. למרות שאינה מצליחה להפעיל את המשחק, ממשיכה הילדה לנסות ובסוף הסרטון צועדת בנחישות בחזרה לחדרה מבלי לעזוב את הגיימבוי לרגע. אנחנו מוכנים להמר שלאחר כמה דקות הצליחה לפענח כיצד פועלים הכפתורים, ועוד יותר מזה, שהמשחקים הקלסיים של נינטנדו מהנים לא פחות (ואולי הרבה יותר) ממשחקי הסמארטפון החדשים של היום

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully