וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההימור המטורף של מלך האינסטגרם: שישה מיליון דולר על הטלת מטבע

2.10.2017 / 9:15

דן בילזריאן כבר מזמן נודע בחיי התענוגות שלו, והוא אף מתעד אותם באופן קבוע ברשתות החברתיות. בראיון נרחב הוא חשף את ההימור ההזוי שעשה ואת הסכום הגבוה ביותר שהרוויח ביום אחד

@danbilzerian

בסרטון - דן בילזריאן בחופשה

אף פעם לא משעמם אם אתה דן בילזריאן. מי שזכה לכינוי "מלך האינסטגרם" סיפק ראיון נרחב לתוכנית של גרהאם בסינגר, ושיתף מעט מחוויותיו המטורפות סביב שולחן הפוקר ובכלל. בילזריאן, שנודע בסגנונו השחצני והבזבזני כשחקן פוקר, אף פעם לא פחד להמר על סכומים גדולים וגם הרוויח על כך בענק לא פעם. במהלך הראיון חשף את ההימור הכי מטורף שלו אי פעם - הטלת מטבע כשעל הכף שישה מיליון דולר.

עוד בנושא

"המלך" ששכב עם 17 נשים בשבוע טוען: מצאתי את האחת
סקס, רובים וביקיני: המרוץ לנשיאות של דן בילזריאן
"מלך האינסטגרם" מוכר את הבית

בילזריאן מספר על הטלת המטבע

בילזריאן, שמתעד את חיי התענוגות הראוותניים שלו ברשת החברתית, ומנקר באופן תדיר את עיני כל הגברים בעולם עם תמונות של מטוסים פרטיים, חופשות במקומות אקזוטיים וכמות אינסופית של נשים יפות בלבוש מינימלי, למד לשחק פוקר בגיל 22 וב-14 השנים האחרונות מנצל זאת כדי לנפח את חשבון הבנק שלו. עבור האנשים רבים, הרעיון לסכן כל כך הרבה כסף בשביל משחק של "עץ או פלי" הוא מטורף, אך בילזריאן לא התרגש מכך.

לטענתו, הסכום הכי גבוה בו זכה בשולחן הפוקר ביום אחד הוא 12.8 מיליון דולר, אותם הרוויח בשלושה משחקים. "אף פעם לא אשכח את זה", סיפר לגרהאם, "ישבתי שם עם יותר מ-18 מיליון, בידיעה שאני אצטרך לקבל החלטה גדולה אם הבחור שמולי יחליט ללכת 'אול אין'. זה היה אחד הרגעים המלחיצים שלי, אני חושב שנשר לי קצת שיער".

בילזריאן על הסכום הכי גבוה שהרוויח ביום

ספרו לנו מה דעתכם על הסיפורים של מלך האינסטגרם. אתם חושבים שזה הגיוני להטיל מטבע על סכום כזה, או שמדובר בבזבוז, ולא משנה כמה עשיר אתה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully