וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: צילמה את בנה מנסה להפעיל טלפון חוגה - ונכשל

30.1.2018 / 9:22

קימברלי פיליפס בת ה-39 מארצות הברית העלתה לפייסבוק סרטון של בנה מנסה להשתמש בטכנולוגיה שככל הנראה מעולם לא ראה - ופשוט לא מצליח להבין איך להפעיל את המכשיר המוזר הזה

צילום מסך

נדמה כאילו אי אפשר לנתק את בני הנוער מהטלפונים הסלולריים. כל אותם ברי מזל (ויש שיגידו חסרי מזל) שנולדו אל תוך העולם החדש, עם סמארטפונים, לא ממש מכירים מציאות אחרת, כפי שניתן היה לראות מהסרטון המשעשע הזה שהעלתה קימברלי פיליפס לפייסבוק.

פיליפס, בת ה-39 מלואיזנה שבארצות הברית, צילמה את בנה, בריילון, מנסה להשתמש בטלפון חוגה, וממש, אבל ממש לא מצליח. תחילה, סובב בריילון את החוגה לכיוון הלא נכון, ולא הצליח למצוא את הכפתור עם הספרה 0, להנאתו הגדולה של אימו, שצחוקה נשמע ברקע.

לאחר מכן הרים בריילון את השפופרת, אך לא שמע דבר. הוא ניסה לחייג שוב ושוב, אך פשוט לא הצליח להבין כיצד המכשיר המוזר הזה עובד. בסופו של דבר, נטול ברירות, החליט להוציא את הסמארטפון המוכר והטוב, בזמן שאימו שאלה: "מה אתה הולך לעשות, לגגל את זה?"

פיליפס נולדה ב-1979, אז טלפון החוגה החל לכבוש את השוק. "הילדים שלי מעולם לא למדו להשתמש בטלפון הזה", אמרה. "אני לא יודעת אם הם אפילו ראו טלפון כזה".

בסרטון שהעלתה לפייסבוק, ושותף כ-400 אלף פעמים, כתבה פיליפס: "כשאיש הטכנולוגיה שלך מנסה להפעיל טכנולוגיית בית ספר".

עוד בנושא:

טירוף: נסע 850 ק"מ והיכה אישה שכתבה עליו ביקורת שלילית ברשת
זו הסיבה שאסור לנשוך את הסוללה של הסמארטפון
"כמו אנשים מלגו": צילום משפחתי השתבש לחלוטין והתוצאות קורעות

נער מנסה להשתמש בטלפון חוגה. צילום מסך
נסה שוב/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טלפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully