וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצל וחברים - כל מה שקרה ברשת השבוע

22.6.2018 / 12:08

השבוע היה עמוס ברשתות החברתיות ומלא בממים וסרטונים מצחיקים. "הרצל", הסרטון הויראלי ביותר בשנים האחרונות, עד לבעיית הצפיה במונדיאל ב-"כאן", "חינם שגב גונן", האשטג הפופולרי וההפסד של ארגנטינה. כל הדברים שהיו השבוע ואתם חייבים להשלים

צילום מסך

השבוע היה עמוס במיוחד והתחיל ביום שבת "בפרשת" שידור המונדיאל בתאגיד "כאן". אלפי אנשים התלוננות בפני רשות השידור וברשתות החברתיות כי הם לא מצליחים לראות את המונדיאל כמו כל משחק כדורגל אחר אלא רואים את המשחק ממצלמות מרוחקות ולא מצליחים באמת לראות את השחקנים. התאגיד מיהר להגיב ומסר שהעניין בטיפול ונראה שבאמת אחרי פרק זמן קצר, הנושא טופל על ידי תאגיד השידור אך ברשת כבר התחילו לצחוק על הנושא.

בהמשך השבוע הותר לפרסום שגונן שגב, מי שכיהן כשר האנרגיה לשעבר בממשלת ישראל, מואשם בריגול לטובת איראן. גונן הכחיש את האשמות המיוחסות לו, ובאיראן כבר יצאו "בקמפיין" בטוויטר, לשחרורו של שגב. שם נכתב "Free Segev Gonen" אלא שטוויטר תרגמה את המשפט בצורה אוטומטית ל-"חינם שגב גונן", מה שהפך לוויראלי במיוחד.

עוד בנושא:
"בירושלים מחפשים את הרצל": הסרטון הקורע ששובר את הרשת
"את לא יכולה להיכנס לבושה ככה": מאבטח הרכבת שעיכב נוסעת בגלל איך שהתלבשה
הישראלי שנדרס על ידי לאמה והפך לוויראלי ברשת
"לא יודע אם זה מונדיאל או לחפש את אפי": ברשת צוחקים על שידור המונדיאל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ביום רביעי האחרון זכינו לראות את אחד מהסרטונים הוויראליים ביותר שראינו בישראל. אחרי "גשם גשם מטפטף", הגיע היורש "הרצל". בזמן ראיון של כתב שוודי, נכנסה אל הפריים אישה ישראלית שחיפשה את בעלה וצעקה "הרצל". האישה לא שמה לב למצלמה ולכך שנכנסה אל הפריים ויצרה את אחד מהקטעים המשותפים ביותר שידעה ישראל בשנים האחרונות. הקטע זכה למאות פרודיות ועשרות אלפי שיתופים, בווטסאפ וברשתות החברתיות השונות.

עוד אמש הפסידה נבחרת ארגנטינה לנבחרת קרואטיה 3:0 וברשת מיהרו כבר לצחוק על מסי על ההפסד אמש שהתרחש "בגלל" שקבוצתו ביטלה את המשחק המתוכנן בישראל. בין הממים, ניתן לראות את מירי רגב, שרת התרבות והחינוך מופיעה על המגרש ואומרת "זה מה שקורה למי שמתעסק עם בורא עולם".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק ובטלגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully