וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 הסמארטפונים עם המצלמות הכי טובות בעולם

9.7.2018 / 8:03

האתר של מעבדת DxOmark נחשב לסמכות המוכרת ביותר בעולם לצילום בסמארטפון. כל יצרנית מוכרת, מעבירה לידיהם את הסמאראטפון עוד לפני ההשקה העולמית. עברנו על הרשימה המעודכנת וחזרנו עם התוצאות: אלו עשר הסמארטפונים עם המצלמות הטובות בעולם

אמא מצלמת את בתה בסמארטפון. ShutterStock
אתר DXOMark עדכן את רשימת המכשירים עם המצלמות הטובות ביותר/ShutterStock

כמעט וכל היצרניות המוכרות השיקו כבר את מכשירי הדגל החדשים לשנת 2018. האחרונה שנשארה זו אפל עם האייפון 9 והאייפון X Plus וגוגל שצפויה להשיק השנה את ה-Pixel 3. עם זאת, ראינו כבר כמה מכשירים מרשימים כמו ה-G7 של LG, ה-S9 של סמסונג וה-P20 של וואווי. כולם מציגים יכולות צילום מתקדמות ומרשימות. מעבדת DxOmark, הסמכות המוכרת ביותר לתחום הצילום בסמארטפון, עדכנה את דירוג המצלמות באתר שלה והכתירה מכשירים מובילים חדשים. בדיקותיהם מקיפות במיוחד וכל מכשיר דגל זוכה למבחני ביצועים הכוללים בדיקה של העדשה, חיישן הצילום, שליטה על המצלמה ועיבוד התמונה.

הבדיקה מנתחת את התמונות שהסמארטפון מפיק וכן צילומי וידאו. בין הקריטריונים בבדיקה, נוכל למצוא חשיפה וניגודיות כולל טווח צבעים דינמי, יכולת החשיפה החוזרת וניגודיות, צבע לרבות רוויה וגוון, איזון הלבן, טקסטורה ורעש, מיקוד אוטומטי לרבות מהירות המיקוד, עיוות של התמונה, סטיות כרומטיות, הבהקה, צילום באמצעות פלאש, צילום על ידי זום, אפקט בוקה ועוד. אם כל המושגים לא אומרים לכם הרבה, זה בסדר. כל המרכיבים האלו אחראים על טיב ואיכות התמונה.

בראש הרשימה כיום נמצא מכשיר ה-P20 Pro של יצרנית הסמארטפונים הסינית וואווי, שהושק לפני מספר חודשים עם מצלמת 40 מגה פיקסל. וואווי לא זרה בתחום הצילום המקצועי בסמארטפונים. הדגם הקודם בסדרה כיכב גם הוא בראש הרשימה בזמן ההשקה. שיתוף הפעולה של וואווי עם חברת Leica הגרמנית הוליד ככל הנראה, את מערך הצילום הטוב ביותר שנראה אי פעם במכשיר של הענקית הסינית, עם 3 עדשות שונות. בקטגוריית צילומי הסטילס הובילה על המתחרות עם ציון של 114 נקודות. על המצלמה נאמר שמצליחה להפיק תמונות עם פרטים מצוינים, כלומר ניתן לראות כל פרט בתמונה, אפקט עומק שדה מצוין וכמות מופחתת של רעש בכל מצבי הצילום. בצילום וידאו קיבלה המצלמה 98 נקודות בזכות מייצב מצוין, פוקוס אוטומטי מהיר, מעקב טוב אחרי אובייקטים ושחזור צבעים מעולה. הדגם האמצעי בסדרה הגיע למקום השלישי והמכובד עם ניקוד כולל של 102.

עוד באותו נושא

המדריך המלא: כך תעשו את הסטורי שיביא לכם את הכי הרבה צפיות

לכתבה המלאה
וואווי P20.
הוואוי P20 פרו - מככב בראש הרשימה עם המצלמה הטובה ביותר

במקום השני מגיע עם ה-U12+ של חברת HTC. על הסמארטפונים של HTC לא שמענו מזה זמן רב, שכן מרבית ההשקות שלה שקטות ולא מלוות בהכרזות מפוצצות. עם זאת, זה לא אומר שמכשיר הדגל החדש שלהם לא כולל את אחת מהמצלמות הטובות בעולם, והוא אפילו קבע את מקומו בתור הסמארטפון במקום השני בעולם עם המצלמה הטובה ביותר. בצילומי סטילס המצלמה קיבלה 106 נקודות ואילו בצילומי וידאו קיבלה 95 נקודות. על המצלמה נאמר שבעלת פוקוס אוטומטי מהיר במיוחד, מפיקה תמונות עם צבעים טבעיים ואיזון לבן מדויק, פרטים טובים וטווח דינמי רחב.

עוד בנושא:

אפליקציית הצילום עם הפילטרים הכי מגניבים שראיתם
פוטו-בומב: גוגל חשפה שלוש אפליקציות צילום חדשות
בדקנו אפליקציית עריכת וידאו ישראלית חדשה - והיא מעולה

ה-HTC U12 PLUS. צילום מסך
ה-U12 פלוס של חברת HTC - מציג ביצועים מרשימים עם המצלמה/צילום מסך

במקום השלישי כאמור, נמצא הוואווי P20 בגרסתו הרגילה עם ניקוד כולל של 102 נקודות.

במקום הרביעי ה-Galaxy S9 Plus של חברת סמסונג עם ניקוד כולל העומד על 99. בצילומי סטילס קיבלה המצלמה 104 נקודות על היותה בעלת מופחתות רעש בכל מצבי הצילום, פרטים טובים במיוחד ופוקוס אוטומטי מהיר. בצילומי וידאו קיבלה המצלמה 91 נקודות על היותה בעלת צבעים מצוינים ובהירים עם מעבר מהיר בין חשיפות צילום שונות.

סמסונג גלקסי S9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
ה-Galaxy S9 Plus של חברת סמסונג במקום הרביעי/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

במקום החמישי ה-Xiaomi Mi 8 שהוכרז רק לפני כמה שבועות. בצילומי סטילס קיבלה המצלמה 105 נקודות על היותה בעלת חשיפה מדויקת, יכולות צילום עם צבעים עשירים ובהירים ואיזון לבן מדויק. בצילומי וידאו המצלמה קיבלה 88 נקודות על היותה בעלת פוקוס אוטומטי מהיר שעוקב באופן מדויק אחר אובייקטים.

השקת השיאומי mi 8. שיאומי,
מכשיר הדגל החדש של שיאומי לוקח את המקום החמישי/שיאומי

במקום השישי הפיקסל 2, שהיה כבר בראש הרשימה והודח לטובת הסמארטפונים החדשים יותר, הוא קיבל ניקוד כולל 98 נקודות. במבחן צילום הסטילס הוא קיבל ציון של 99 נקודות. על המצלמה שלו נכתב כי היא מציעה פוקוס מצוין, טווח דינמי רחב בכלל מצבי הצילום, איזון לבן מצוין בכל המצבים ושמירה על הפרטים בתמונה. צילום הווידאו של ה-Pixel 2 קיבל ציון של 96 נקודות בזכות מייצב מצוין, מיקוד מהיר ומדויק עם מעקב מצוין אחרי אובייקטים, שמירה על הפרטים בכל מצבי הצילום, הפחתת רעש טובה ואיזון לבן טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפיקסל 2 של גוגל - עדיין נחשב כבעל אחת ממצלמות הסמאטפונים הטובות ביותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השביעי האייפון X של חברת אפל שזכה לניקוד כולל של 97. ה-X הוכרז בספטמבר האחרון וכולל מערך צילום כפול בדומה למכשיר האייפון 8 פלוס שהוצג לצדו. בצילומי סטילס המצלמה קיבלה 101 נקודות בזכות חשיפה מצוינת ושמירה מעולה על פרטים במצב HDR, מצב עומק שדה שנראה טבעי, שמירה טובה על פרטים בשימוש בזום ושמירה על כמות רעש מופחתת בכל תנאי התאורה. בצילומי וידאו קיבלה המצלמה 89 נקודות בזכות עיבוד צבע ואיזון לבן מדויקים בכל תנאי התאורה, חשיפה מעולה ומעבר מהיר בין חשיפות בשינויי תאורה, פוקוס אוטומטי מהיר וייצוב תמונה מצוין עם שמירה טובה על פרטים.

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האייפון X של אפל לוקח את המקום השביעי ומציע את אחת המצלמות הטובות ביותר כיום/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בהמשך הרשימה, במקום השמיני ה-Mate 10 Pro של וואווי, Mi Mix 2S, ובמקום העשירי האייפון 8 פלוס של חברת אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully