וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המלא: כך תעשו את הסטורי שיביא לכם את הכי הרבה צפיות

5.7.2018 / 7:03

אינספור אנשים התעשרו מהרשתות החברתיות, הודות לפופולריות הגדולה שלהם וכיום, יותר מתמיד קשה להתבלט ולהצטרף למעגל המצומצם. הכנו לכם את המדריך המלא כיצד תבצעו את הסטורי שיביא לכם הרי הרבה צפיות וכיצד תשפרו את התמונות שאתם מעלים לרשתות החברתיות

צלמים זמניים מורשים

הרשת החברתית אינסטגרם צברה תאוצה בשנים האחרונות, במיוחד הודות לפיצ'ר הסטורי שגרם לאנשים להתמכר לאפליקציה. הסטוריז מאפשרים למשתמשים לשתף את כל מה שהם רוצים בידיעה שהתמונה תמחק 24 שעות אחרי שתפורסם. כל משתמש פעיל באינסטגרם, מעדכן ומשתף מחייו בסטורי. אם אתם רוצים להתבלט ולהיות עם הסטורי הכי מעניין ולגרום לאנשים לרצות לצפות בו יותר, אז הכתבה הבאה בשבילכם. אודי אביטל, מנהל קריאטיב בפייסבוק חשף כמה מהסודות והאפליקציות לשדרוג הסטורי והתמונות שאתם מעלים לרשת החברתית. בזכות אינסטגרם, יוטיוב ופייסבוק, מאות יוצרי תוכן הפכו לויראלים ומפורסמים. חלקם גם התעשרו מזה והרוב שפעיל בתחום, הפך את הרשתות החברתיות למקור ההכנסה העיקרי.

לרגל המונדיאל הקימו בפייסבוק סטודיו שמיועד להפקת קמפיינים לאינסטגרם ביום אחד. כך כל החברות המובילות במשק כמו בנק לאומי, עלית, שופרסל, חברת המשקאות המרכזית ובזק בשיתוף עם משרדי הפרסום המובילים, הגיעו לפייסבוק לייצר קמפיינים לאינסטגרם שישמשו אותם תוך דקות אחרי סיום הצילומים. אם ראיתם במהלך המונדיאל את הפרסומות למותגים של החברות האלו, ככל הנראה שהפרסומת צולמה באולפנים של פייסבוק. "בסוף היום כשאנחנו הולכים לסטורי ואנחנו רואים את כל הסטוריז, שהיו לנו במהלך היום, כל הרגעים האלה ביחד הופכים להיות לסיפור אחד", אמר אודי. "זה הכוח האמתי של הסטוריז ושם בעצם הקסם של הרלוונטיות של הסטורי".

תמונת פורטרט. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"ניתן לעבור עם המחק באיזו צורה שתרצו שתראה אומנותית וייוצר אפקט של תמונה שצוירה על ידכם"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בווידאו ניתן לראות כיצד אנחנו עושים שימוש באפליקציה שמיועדת למסך ירוק וכחול. אתם לא חייבים מסך ירוק או כחול כמו באולפנים, אלא כל משטח בצבעים האלו יעשה את העבודה. מדובר בטריק ישן שרוב האולפנים משתמשים בו המון שנים. כן, כשאתם רואים מישהו קופץ מהמטוס, כנראה שהמטוס נמצא על הקרקע וברקע נמצא המסך הירוק שעליו מדביקים את השמיים שמדמים כאילו המטוס באמצע האוויר. בזמן האחרון אנחנו רואים אינספור משפיעים ווולוגרים שמדברים עם הקהל שלהם כשהרקע שחור או דינמי, כך לדוגמה הם יכולים בתוך שניה אחת לקפוץ לפריז. היום אפשר לעשות הכל באמצעות אפליקציות, זה אומנם לא מקצועי כמו באולפן אבל זה בהחלט יעשה את העבודה. האפליקציה נראית Chromavid והיא חינמית.

עוד בנושא:
"צפיתם בכל התמונות של החברים ביומיים האחרונים": העדכון החדש של אינסטגרם
יוטיוב על הכוונת של פייסבוק: האפליקציה החדשה של אינסטגרם תגרום לכם להתמכר לסמארטפון
הגמילה מאינסטגרם קרובה מתמיד: פרטים חדשים על הכלי לניהול זמנים
"העדכון שכולם חיכו לו": אינסטגרם מוסיפה כפתור להשתקת החברים

עוד ניתן לראות הדגמה שלא דורשת אף אפליקציה חוץ מהאינסטגרם וסמארטפון עם מצלמה המסוגלת לצלם תמונות פורטרט. ברוב הסמארטפונים החדשים ובמיוחד במכשירי הדגל, קיימת מצלמה המסוגלת לצלם תמונות שהרקע מטושטש והאובייקט המרכזי בפוקוס. צילמנו תמונת שחור- לבן רגילה וצבענו אותה בשחור דרך האינסטגרם. עשינו זאת על ידי העלאת התמונה לסטורי ורגע לפני ששלחנו אותה, בחרנו בצבע שחור, לחיצה ארוכה על המסך והתמונה כולה נצבעה. אחר כך ניתן לעבור עם המחק באיזו צורה שתרצו שתראה אומנותית וייוצר אפקט של תמונה שצוירה על ידכם.

אספנו לכם כמה אפליקציות שיעזרו לכם לשדרג את התמונות באינסטגרם וברשתות החברתיות. כל האפליקציות חינמיות וזמינות לאייפון ולאנדרואיד.

עוד באותו נושא

תתחרה במיוזקלי: מעתה אינסטגרם תאפשר הוספת שירים לסטורי

לכתבה המלאה

להנפיש חלק ספציפי בתמונה

מכירים את התמונות האלו שרק חלק קטן מהתמונה מונפש, כלומר זז? התוכנה Cinemagraph Pro עושה בדיוק את הפעולה הזאת. בהדגמה בתוך האפליקציה, ניתן לראות את המטרייה זז ואילו שאר התמונה סטטית. כאן בסרטון תוכלו לראות כיצד הגלים של הים ממשיכים ואילו האיש עם הכלב בוידאו, קפוא. רק החלק שאתם מסמנים, יכול להיות מונפש בעוד ששאר התמונה תהיה קפואה. כך תוכלו לעלות סטורים יצירתיים הרבה יותר, פשוט תנו ליצירתיות שלכם לעבוד.

ליצור מצגת תמונות תוך רגע

אפליקציית VidLab תעזור לכם ליצור מצגת תמונות בתוך רגע. עוד תוכלו להוסיף אודיו ברקע. ניתן לעלות פשוט כמה תמונות בתוך מצגת אל תוך סטורי אחד.

תמונות בלופ אינסופי

התכונה הזאת זמינה באינסטגרם וגם באפליקציה Boomerang של אינסטגרם. אין משתמש אינסטגרם פעיל שלא מכיר אותה ומשתמש בה. היא מאפשרת לכם לצלם קטעי בלופ, כלומר שיתנגנו שוב ושוב בלי הפסקה.

לערוך סרטים דרך הסמארטפון

יש לכם סרטון שאתם רוצים לקחת רק חלק ממנו או להוציא חלק אחר? לשכפל סצנות או לקצר את הסרט? אפליקציית Splice לאנדרואיד או iMovie לאייפון יעשו את העבודה בקלות ומבלי ידע מקדים, תוכלו לבצע עריכות לסרטונים שלכם.

להעלים חצ'קונים בלחיצת כפתור

עשיתם סלפי וגיליתם שיש לכם חצ'קון? ובכן, יש אפליקציה - גם לזה. אפליקציית Snapseed תעשה לכם חיים קלים, אבל היא גם מעט מורכבת ואם אתם לא עורכים מיומנים, היא תדרוש מכם כמה דקות של הסתגלות. אם אתם רוצים להעלים חצ'קון לדוגמה, בחרו בתמונה ואז לחצו על Tools ובחרו ב-Healing. עשו זום אין על התמונה, לחצו על החצ'קון והוא יעלם. עוד האפליקציה מאפשרת להוסיף אפקט נוצץ כמו של יהלום, אפקט שחור - לבן, רקע מטושטש ובחירה מאינספור פילטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully