וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחרה במיוזקלי: מעתה אינסטגרם תאפשר הוספת שירים לסטורי

1.7.2018 / 12:35

אינסטגרם ידועה כרשת החברתית שלא משאירה מקום למתחרים והשיקה בעבר את הסטורי שהתחרה בסנאפצ'אט, בימים האחרונים השיקה את השיחות וידאו קבוצתיות שתתחרה בהאוס - פארטי וכעת היא השיקה אפשרות להוספת שירים שתתחרה במיוזקלי

בעבר דיווחנו על כך שאינסטגרם צפויה להתחרות במיוזקלי, אחת מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר שלא בשליטת פייסבוק. התהליך היה בכמה שלבים, הראשון שבו פייסבוק אפשרה להוסיף שירים בשידורים חיים וכעת השלב השני: אינסטגרם תאפשר גישה לקטלוג של עשרות מיליוני שירים שאותם תוכלו להוסיף לסטורי או לבצע ליפסינק לשירים, בדומה למיוזקלי.

עוד בנושא:
אינסטגרם משתדרגת: מהיום תוכלו לבצע שיחות וידאו קבוצתיות
האפליקציה החדשה של אינסטגרם תגרום לכם להתמכר לסמארטפון
הגמילה מאינסטגרם קרובה מתמיד: פרטים חדשים על הכלי לניהול זמנים

אינסטגרם מוסיפה מוזיקה לסטוריז. אינסטגרם, צילום מסך
אינסטגרם מוסיפה מוזיקה לסטוריז/צילום מסך, אינסטגרם

האפשרות החדשה החלה להופיעה אצל חלק קטן של משתמשי האייפונים והאנדרואיד. היא צפויה להתרחב בימים הקרובים לכלל המשתמשים. את השירים ניתן להוסיף באמצעות לחיצה על סטיקר ייעודי, בדומה להוספת מיקום או תיוג של חבר. לחיצה על הסטיקר תאפשר לכם לבחור את השיר הרצוי שכאמור, תוכלו לבחור מתוך קטלוג של עשרות מיליוני שירים. מדובר בקטלוג של אינסטגרם הכולל את כל השירים הפופולריים, בדומה לספוטיפיי או דיזר. בשלב זה רק משתמשי האייפון יכולים להוסיף את השיר לפני העלאת הסרטון, ואילו בימים הקרובים משתמשי האנדרואיד יזכו לעדכון נוסף שיאפשר להם להאזין לשיר לפני ההעלאה. עוד יכולים משתמשי האייפון לבחור קטע ספציפי מהשיר, שיופיע בסטורי ולא את כל השיר, במידה ולא ירצו בכך.

לפני מספר שבועות השיקה אינסטגרם את IGTV, אפליקציה ייעודית לצפייה אנכית בסרטוני וידאו. האפליקציה תציג סרטונים מאנשים שאתם עוקבים אחריהם, ותציע לכם במקביל לראות תוכן המותאם אליכם מאנשים אחרים ברשת החברתית. יוצרי התוכן יוכלו לעלות סרטונים של עד שעה וככל הנראה שהמהלך המסתמן, מעיד על כך שהוספת השירים תעזור ליוצרי התוכן לקבל גישה נוחה וחוקית לספריית השירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully