וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת למגרש של הגדולים? בדקנו את ה-G7 של LG

26.6.2018 / 8:21

בשנים האחרונות התקשתה LG לשנות את תודעת הצרכנים הישראלים ובעיקר לעמוד בקצב הפיתוחים של החברות המתחרות ואף הכריזה על שינוי מדיניות ההשקה. יצאנו לבדוק את ה-G7 החדש ואחרי הרבה זמן, התרשמנו לטובה מהשינוי שעשתה החברה הקוריאנית

אתר רשמי

בשנים האחרונות התקשתה LG לחזור למגרש של הגדולים בגלל תקלות יצור שגרמה לאיבוד אמון הצרכנים ולצד זה, השיקה מכשירים שלא הצליחו להתחרות ביצרניות הגדולות כמו אפל וסמסונג. בחברה הקוריאנית ביצעו חישוב מסלול מחדש, הפיקו לקחים מהטעויות שנעשו בשנים האחרונות וגם עברו למודל השקת מכשירים חדש. במודל הנוכחי, החברה הצהירה כי היא תשיק סמארטפון דגל רק ברגע שיהיה מה לחדש, כלומר לא כל שנה בתאריך קבוע כפי שהיה עד כה. כך גם החברה באמת עשתה ובאפריל האחרון הציגה את ה-G7 ולא באירוע בברצלונה כפי שנהגה עד כה. מכשיר הדגל החדש של החברה מביא בשורה בתחום הצילום המשלב בינה מלאכותית ומפתח צמצם נמוך וגם שינוי עיצובי המיישר קו עם הסמארטפונים החדשים. האם ענקית הקוריאנית תחזור למגרש של הגדולים? בדקתי את הסמארטפון החדש של LG.

עיצוב

במרוצת השנים בנושא העיצוב, הענקית הקוריאנית נשארה מאחור. זה התחיל עם ה-G5 שבעוד שרוב החברות עברו לשימוש במתכת ואלומיניום, ב-LG נשארו עם פלסטיק והמשיך ל-G6 שעוצב כמו מכשירי עבר שהושקו שנתיים לפניו. סוף סוף אפשר להגיד שה-G7 מיישר קו עם כל המתחרים ומקנה את ההרגשה ביד שלה ציפיתי כל כך הרבה זמן, מכשיר פרמיום איכותי ויוקרתי. העיצוב של הסמארטפון לא הצליח להפתיע אותי מבחינה חיצונית, מדובר בעוד סמארטפון שמגיע עם שני חיישנים אחוריים, קורא טביעות אצבע ומלבד הכפתורים הבסיסיים של הכיבוי והווליום, התווסף כפתור נוסף עבור העוזרת הווירטואלית של גוגל. עוד תשמחו לגלות כאן שקע אוזניות המשודך אל מעבד שמע המשדרג את איכות האזנה למוזיקה באוזניות שעליו נדבר בהמשך. אבל אולי פחות תשמחו לגלות ש- LG בחרה ללכת אחרי אפל והחברות האחרות שהצטרפו כמו וואן פלוס ווואווי והשיקה את ה-G7 עם המגרעת בראש המסך. לטעמי, אחרי שמתרגלים זה אפילו יכול לשדרג את החוויה.

עוד בנושא:
מכשיר הדגל החדש של LG נוחת בישראל
"בהירות יוצאת דופן": LG הכריזה על מכשיר דגל חדש
הרגו את הבאז: LG פתחה סמארטפון דוחה יטושים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מכשיר הדגל של LG. אלי חבוש, מערכת וואלה! NEWS
"המגרעת הפופולרית מהאייפון 10 היא לא בדיוק חסרון כמו שאתם חושבים"./מערכת וואלה! NEWS, אלי חבוש

מסך

"המסך הבהיר ביותר בעולם הסמארטפונים", זו ההכרזה המפוצצת שעליה הכריזו בעת השקת הסמארטפון בעולם ובישראל. מה זה אומר בפועל? יש ל-G7 בהירות של 1,000 ניטים, מה שאומר שתוכלו לעבוד עמו תחת שמש ישירה ללא שום בעיה. לדעתי, זה הסמארטפון עם המסך המושלם לשמש הישראלית. אך המצב המיוחד הזה עובד רק כשלוחצים על כפתור הבהירות הגבוהה ומבזבז גם לא מעט סוללה. עוד ל-G7 מסך בגודל 6.1 אינץ' ברזולוציית 3120X1440 עם פאנל מסוג IPS LCD וציפוי זכוכית גורילה 5. מדובר בסמארטפון עם מסך מעט גדול מהממוצע, למרות שהוא נטול שוליים כמעט לחלוטין. עם זאת, ניתן לעבוד עמו בצורה טובה גם באמצעות יד אחת. הגוונים במסך מעולים אך הצבע הלבן נוטה לגוון מעט אפור. כן אהבתי את האפשרות של LG לכייל את המסך בצורה פשוטה, כלומר להתאים את הגוונים של המסך לאופי השימוש שלכם. בממשק ניתן למצוא רשימה גדולה של מצבים או לכוון בצורה ידנית. עוד התרשמתי מהחדות של המסך. LG הבינה שלא כל המשתמשים אוהבים את המגרעת בראש המסך ומציעה שתי אפשרויות, הראשונה "להעלים את המגרעת", כלומר להציג את השעה, מצב הסוללה והתראות בצדדי המגרעת ולצבוע את הרקע בשחור, כך למעשה לא תרגישו בכלל במגרעת והאופציה השנייה שהיא למי שהשלים עם המגרעת: לצבוע את צדדי המגרעת בלבן ולהבליט אותה. לטעמי, המגרעת לא מפריעה וברגע שמתרגלים, זה הרבה פחות נורא ממה שחושבים וכלל לא מפריע לחוויית השימוש היומיומית.

חומרה

בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 ועוד ניתן למצוא 4 גיגה זיכרון ראם. בפועל? אין דבר שהסמארטפון לא יכול להריץ וכמה שתנסו להעמיס עליו, הוא יעמוד בזה ובגבורה. מדובר בערכת השבבים המתקדמת ביותר שנכון לכתיבת שורות אלו, ניתן למצוא כיום בשוק. ה-G7 המשווק בישראל מגיע עם 64 גיגה זיכרון פנימי ואפשרות הרחבה על ידי כרטיס זיכרון חיצוני. בשנים האחרונות החברה הקוריאנית מחזרת אחרי צרכני האודיו המקצועיים. ה-G7 בדומה ל-G6 ול-V30 וקודמיו, מביא עמו מעבד שמע מתקדם המשדרג את איכות השמע בעת חיבור אוזניות חוטיות. כמו תמיד, מרגישים בצורה ניכרת את ההבדל ואם אתם חובבי אודיו, זה כנראה הסמארטפון שלכם. עם זאת, חשוב שתדעו שאיכות השמע ברמקולים לא מהטובה ביותר. הסמארטפון משמש גם כתיבת תהודה וברגע שתניחו אותו על משטח כלשהו, הוא יעביר את השמע דרכו ויגדיל את עוצמת השמע בצורה משמעותית. ככל שעוצמת השמע עולה, כך גם איכות השמע יורדת ובעוד שהיא לא הייתה במיטבה בהאזנה רגילה, מדובר באסון לאוזניים. בגב הסמארטפון ניתן למצוא קורא טביעות אצבע שעושה עבודה מצוינת, מהירה ומדויקת. עוד לסמארטפון סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה שמתקשה להחזיק יום עבודה שלם וזה בין היתר, עקב אכילס של LG מאז ומתמיד וחבל שהיא לא מטפלת בנושא בצורה רצינית.

מצלמה של ה-G7 מכשיר הדגל של LG. אלי חבוש, מערכת וואלה! NEWS
"החומרה המתקדמת ביותר שניתן למצוא בסמארטפון כיום"./מערכת וואלה! NEWS, אלי חבוש

תוכנה

הממשק של הסמארטפון לא השתנה במרוצת השנים וזה מצוין, ב-LG כבר מההתחלה עשו את אחת מהתוכנות הפשוטות והטובות ביותר. הממשק לא מעמיס על החומרה, הוא פשוט למדי ואינטואיטיבי במיוחד. ה-G7 לא מביא בשורה רצינית בממשק למעט הבינה המלאכותית ששדרגה את שמו הבנאלי של ה-G7 ל-G7 ThinQ. הבינה המלאכותית נכנסת לפעולה בעיקר במצלמה והיא עושה שם עבודה מצוינת שעליה נכתוב בהמשך. עוד החברה שילבה כפתור ייעודי לעוזרת הווירטואלית של גוגל ואנחנו כל כך שמחים שב-LG לא שילבו עוזרת וירטואלית משלהם כמו של סמסונג. עוד שמחנו לגלות שהממשק מגיע יחסית "נקי", כלומר ללא אפליקציות מיותרות.

מצלמה

אני לא זוכר מתי הייתה הפעם שראיתי את המצלמה בסמארטפון של LG והתלהבתי. לא ב-V30 שהגיע עם המפתח צמצם הנמוך ביותר ולא ב-G6. לראשונה, אפשר להגיד שאחת מהחולשות הגדולות ביותר של LG נפתרו: ל-G7 מצלמה ראויה לסמארטפון דגל וראויה להתחרות בסמסונג ובאפל. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום כפול הכולל חיישן של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם נמוך של f/1.6 ומייצב תמונה אופטי ואילו החיישן השני של 16 מגה פיקסל מגיע עם מפתח צמצם f/1.9 וזווית רחבה. גם כאן LG שמרה על שני החיישנים, אחד בזווית רחבה ואילו השני בזווית רגילה. המצלמה מפיקה תוצאות מצוינות בתנאי תאורה אופטימליים כמצופה, התמונות חדות ומפורטות אך החשוב מכל, המצלמה מספקת תמונות מצוינות גם בתנאי תאורה מאתגרים, מה שהתקשתה החברה לעשות עד כה עם הסמארטפונים האחרונים. הודות לבינה המלאכותית המשולבת בסמארטפון שניתנת להפעלה וכיבוי, היא מזהה את האובייקט המצולם ומתאימה את הגדרות הצילום האופטימליות וכאשר התמונה חשוכה, היא מציעה להדליק את מצב הלילה המשפר בצורה משמעותית את איכות הצילום. גם בחושך מוחלט, הצלחנו להפיק תמונות שאומנם מגורענות מאוד, אך כן מצליחים לראות את האובייקט וזה מרשים.

המצלמה הקדמית של 8 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/1.9 עשתה עבודה פחות טובה מהמצלמה האחורית וציננה את ההתלהבות שלנו. מדובר בשיפור ניכר לעומת המצלמה הקדמית ב-G6 או ב-V30 אך זה עדיין לא מספק. התמונות שהתקבלו לא היו מפורטות מספיק והסלפי נראה מעט מרוח. עוד התמונות גם מעט מגורענות, גם בתנאי תאורה סבירים.

LG G7 מכשיר דגל. אלי חבוש, מערכת וואלה! NEWS
"מערך צילום ששם את LG בשורה הראשונה עם הסמארטפונים המובילים"./מערכת וואלה! NEWS, אלי חבוש

סיכום

סוף סוף היא עושה זאת, LG חוזרת למגרש של הגדולים עם סמארטפון מנצח. יש לו מצלמה מצוינת, מסך המספק תוצאות וגוונים נהדרים ועיצוב שמיישר קו עם כל המתחרות הגדולות. אם LG הייתה עד כה מאחור, נראה שהדביקה את הפערים הגדולים ומתברגת עם ה-G7 לרשימת הסמארטפונים המובילים. כן היינו מצפים לקבל מצלמה קדמית טובה יותר וסוללה משופרת, אך עבור זה, נראה שנצטרך לחכות ל-G8. מחירו המומלץ לצרכן הינו 2,999 שקלים ומבחינת תמורה למחיר, הוא עושה זאת ובגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully