וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה רסאן!": כשהסרטון של הרצל שובר את הרשת הערבית

27.6.2018 / 10:47

בשבוע שעבר החל להתפרסם הסרטון שזכה לכינויו "הרצל". הסרטון שבו נראית אישה ישראלית עומדת מול מצלמה של כתב שוודי, צבר תאוצה והפך לאחד מהסרטונים הוויראליים ביותר. כעת נראה שלסרטון הצלחה בינלאומית, כשהקהל הערבי התאהב בו אחרי ששמע את המילה "רסאן" ולא "הרצל"

צילום מסך

בשבוע שעבר בצורה מפתיעה, החל להתפרסם הסרטון "הרצל" ברחבי הווטסאפ עד שהגיע גם לפייסבוק. מדובר בסרטון ישן שצולם ב-2013 ובו אישה ישראלית נעמדת אל מול מצלמה של כתב שוודי וצורחת לבעלה "הרצל". האישה ככל הנראה לא הבחינה בכתב הזר שמחזיק בידו מיקרופון של ערוץ 4 השוודי ושבצד השני נמצאת מצלמה. הכתב החל להקליט את הדיווח ולהגיד "ובירושלים חצי מגני הילדים" ואז נכנסה האישה אל הפריים והשאירה את השדרן המום. המונח פוטובומב המוכר לכולנו מגדיר כניסה לא צפויה ומאז שהתמונות הפכו לפופולריות, הכניסה של האדם הפכה למתוכננת. בתמונות האלו, מנסים לגנוב האנשים שברקע את הפוקוס של התמונה והופכים אותה לרוב למשעשעת או מיוחדת יותר ממה שתוכננה או שפשוט, הורסים את התמונה עצמה.

עוד בנושא:

"בירושלים מחפשים את הרצל": הסרטון הקורע ששובר את הרשת
הישראלי שנדרס על ידי לאמה והפך לוויראלי ברשת
היפהפיה הזאת חיפשה מימון בטינדר - אבל לא כמו שאתם חושבים
הרצל וחברים - כל מה שקרה ברשת השבוע

ישראל מדינה קטנה ותוך רגע הצליחו גם להגיע לזוג שהעדיף לא להתראיין בנושא. בינתיים, הסרטון כבר הפך ללהיט היסטרי ברשת הערבית ששם הם לא שומעים הרצל אלא "רסאן". הסרטון שותף בכמה וכמה גרסאות, חלקן גרסאות שנוצרו על ידי ישראלים. עוד בלוג לבנוני פרסם את הרמיקס להרצל שצולם בחתונה בישראל. הסרטון בפייסבוק זכה לאלפי לייקים ומאות שיתופים ואילו הסרטון ביוטיוב שבו בין היתר שותפו גרסאות פרודיות ערביות להרצל, הגיע למעל 150 אלף צפיות ומאות תגובות.

  • עוד באותו נושא:
  • הרצל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully