וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוויה העירה אותי": נרדמה כשהאייפון על ידה והתעוררה עם כוויה

15.7.2018 / 11:25

נערה בת 18 מוורג'יניה שבארצות הברית, נרדמה כשעל יד הונח האייפון בהטענה. בבוקר היא התעוררה כשעל ידה כוויה בינונית. בינתיים אפל לקחה את האייפון לבדיקה והיא נותרה ללא תשובה ואייפון

סמארטפונים שהתפוצצו בזמן טעינה, מנוחה או אפילו בזמן החלפת סוללה, כבר הפכו לצערנו לעניין שבשגרה. אחת לכמה שבועות מעלה משתמש דיווח לרשת שטוען כי הסמארטפון שלו התפוצץ. גם סמסונג הסתבכה עם הנוט 7 לפני כמעט שנתיים, אז תקלה בסוללה גרמה למכשירים להתלקח ושדות התעופה ברחבי העולם אסרו על עליית המכשיר לטיסות וסמסונג הורתה על החזרה של המכשירים (recall). לאחרונה דווח על אייפון שהתחמם יתר על המידה בזמן הטענה וגרם לכוויה ברמה בינונית לנערה בת 18 מווירג'יניה שבארצות הברית.

"אני רק מקווה שהטלפון לא ישרוף אותי שוב, מעולם לא כאב לי כמו שכואב לי עכשיו", כך סיפרה ראלה מאנינג מור לכלי התקשורת המקומיים. המקרה אירע לפני כחודש, אז מאנינג סיפרה שהתעוררה משנתה בעקבות שריפה שחשה באזור הזרוע וגילתה כוויה על היד שלה. לדבריה, המכשיר מדגם אייפון 7 שהיה בטעינה וכפי הנראה נרדמה עליו והתחמם, הוא זה שגרם לכוויה.

עוד בנושא:
"פתאום ניצוץ והוא החל לבעור": החליף סים והסמארטפון עלה באש
לעיני המצלמה: מכשיר הגלקסי התלקח והתפוצץ בכיס החולצה
"נרדמתי עם אייפון 7 חדש וחטפתי את הכוויה הנוראית הזאת"

כוויה מאייפון. צילום מסך
"מעולם לא כאב לי כמו שכואב לי עכשיו", סיפרה מאנינג/צילום מסך

מספר ימים לאחר המקרה הקשה הלכה מאנינג לחנות של אפל בעיר מגוריה על מנת לספר להם את אשר אירע. לדבריה, הנציגים בחנות אמרו כי על מנת לערוך בדיקה מקיפה עלייה להפקיד בידיהם את המכשיר, כשעד היום נותרה ללא תשובה מה בדיוק קרה וללא סמארטפון חלופי. עוד מאנינג סיפרה כי הקפידה להשתמש אך ורק במטענים מקוריים וגם בזמן הכוויה, הסמארטפון היה מחובר למטען מקורי.

זוהי אינה הפעם הראשונה בה מכשירי סמארטפון מתחממים וגורמים לכווית. לפני מספר חודשים תושב ארצות הברית גילה כי מכשיר האייפון ששכח ברכבו מתחת לערימת בגדים התלקח וגרם לשריפה במושב האחורי. חשוב להדגיש כי על מנת להימנע ממקרים דומים, יש לזכור כי כל מכשירי הסמארטפון פולטים חום ובעיקר בזמן הטענה. כשמכסים את הסמארטפון, חום המכשיר יעלה באופן טבעי וכתוצאה הם עשויים להתחמם לרמה שהם עשויים לגרום לכוויה או אפילו להתלקח במידה ויש כשל בסמארטפון. כדי למנוע את המקרים האלו, אפל והיצרניות השונות משביתות את הסמארטפון ברגע שהוא מגיע לטמפרטורה גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully