וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלי לקרוע את הכיס: 5 סמארטפונים שווים עד 1,999 שקלים

18.7.2018 / 9:32

כבר לא צריך להשקיע 3,500 שקלים כדי לרכוש סמארטפון איכותי שילווה אתכם בשנתיים הקרובות. אספנו עבורכם חמישה סמארטפונים מתקדמים מהיצרניות המובילות, שיספקו לכם את התמורה הטובה ביותר למחיר ולא תצטרכו לקרוע את הכיס ולשלם עבור מכשיר דגל בכל שנה

צלמים זמניים מורשים

עבור הרשימה הזאת תודו ליצרניות הסיניות, לשיאומי בפרט שגרמה לכל החברות המובילות לשפר את מכשירי הביניים ולייצר מכשירים שנתונים תמורה טובה יותר למחיר. שיאומי והיצרניות השכנות, השיקו מכשירים מתקדמים במחירים נמוכים והמהלך הזה, גרם ליצרניות הוותיקות, סמסונג בפרט, להפסיד מאות מיליוני דולרים. כעת כל החברות השכילו והבינו שהן חייבות גם הן, להשיק מכשירי ביניים בתג מחיר נמוך ושייתן תמורה הרבה יותר טובה למחיר. כל המכשירים ברשימה שמים דגש על העיצוב, מצלמה והחומרה.

מייזו 15

מדובר במכשיר הדגל של החברה הסינית והצעירה מייזו. המכשיר שם דגש על עיצוב חדש לחלוטין, מה שמקנה לו מראה והרגשה יוקרתיים, תכונה שנעדרה מהמכשירים של מייזו עד כה. הוא מגיע עם מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין בגודל 5.46 אינץ', ברזולוציית Full HD ופאנל מסוג SuperAmoled האיכותי. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 660 לצד 4 גיגה זיכרון RAM ומדובר במכשיר שמתמודד כמעט עם כל מטלה אפשרית. מייזו השקיעה לא מעט במערך הצילום במכשיר הזה. מדובר במערך צילום זהה לשל ה-P20 של וואווי. האיכויות לא זהות אבל המצלמה של המייזו מפתיעה, במיוחד בתג המחיר הזה. אם אתם מחפשים סמארטפון עם מסך טוב, ביצועים מעולים ומצלמה מתקדמת, המייזו 15 עשוי להיות הסמארטפון המתאים בשבילכם. המייזו 15 יעלה לכם 1,699 שקלים.

גב מייזו 15. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מכשיר הדגל החדש - המייזו 15/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

נוקיה 7 פלוס

הנוקיה 7 פלוס נחת בשבוע שעבר בישראל ומדובר במכשיר שהושק בפברואר השנה. המכשיר מביא עמו יכולות מתקדמות בתג מחיר נמוך וסוף סוף במכשירי נוקיה האחרונים, העיצוב כאן נראה הרבה פחות מגושם ממכשיר הדגל. הוא מגיע עם מסך בגודל 6 אינץ' ברזולוציית Full HD+, פאנל מסוג IPS LCD וציפוי זכוכית גורילה 3. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 660 וכמו במייזו 15, גם כאן ערכת השבבים מתקדמת מספיק כדי שתריץ כל מטלה שתצטרכו, לצד 4 גיגה זיכרון ראם. המכשיר מגיע עם מערך צילום מתקדם הכולל עדשות של החברה המוכרת זייס שעובדת עם נוקיה כבר למעלה מעשור. המכשיר רק נחת על שולחן הניתוחים שלנו, אך כבר הספקנו להתרשם מהמצלמה. עוד המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.1 העדכנית ובנוקיה נוהגים לעדכן במהירות את מערכת ההפעלה שזה יתרון מעל כולם. מחירו בישראל 1,799 שקלים והוא זמין כבר עכשיו בחנויות.

נוקיה 7 פלוס. אתר יצרן, צילום מסך
הנוקיה 7 פלוס/צילום מסך, אתר יצרן

סמסונג J6

המנטרה שכנראה מלווה את החברה הקוריאנית בשנים האחרונות היא להביס את הסינים. הם או ליתר דיוק שיאומי, התפשטו על העולם וגנבו מנתח השוק של החברות המובילות ובדיוק בנקודות הרגישות: במכשירי הביניים ומטה, איפה שהרווחיות היא הגבוהה ביותר וזהו סוג המכשירים שנמכר הכי הרבה. ה-J6 הושק במאי האחרון והגיע אלינו כמה שבועות אחר כך, הוא מגיע עם מעטפת שמרגישה לצערנו מעט זולה מדי אך המסך מפצה על כך. הוא מגיע עם מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין בגודל 5.6 אינץ' ברזולוציית HD בלבד אך עם פאנל מסוג SuperAmoled וציפוי זכוכית גורילה. עוד למכשיר ערכת השבבים Exynos 7870 ו-4 גיגה זיכרון ראם. זוהי ערכת שבבים בתוצרת עצמית של סמסונג שעושה עבודה נהדרת, גם במטלות הקשות וזה מפתיע לראות סמארטפון ב-999 שקלים עושה זאת. עוד ל-J6 מערך צילום מצויין הכולל מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית הכוללת פלאש. הוא מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 ותוכלו להשיג אותו במחיר של 999 שקלים.

לביקורת

סמארטפון ב-999 שקלים: בדקנו את ה-J6 של סמסונג

לכתבה המלאה
הגלקסי J6 של סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
הגלקסי J6 של חברת סמסונג/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

סמסונג גלקסי A8

גלקסי A8 הושק בישראל בינואר האחרון תחת הסלוגן "יותר ממה שאתם צריכים" שהציף את הטלוויזיה והאינטרנט. מדובר במכשיר ביניים מתקדם של סמסונג ששם דגש על העיצוב והצילום תחת תג מחיר נמוך. המכשיר מגיע בעיצוב יוקרתי עם מסך נטול שוליים, כמעט לחלוטין בגודל של 5.6 אינץ' ברזולוציית FullHD+ וציפוי זכוכית גורילה. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים Exynos 7885 ו-4 גיגה זיכרון ראם. מדובר בערכת שבבים המיוצרת על ידי סמסונג שעושה עבודה נהדרת, גם במטלות מורכבות. למכשיר מערך צילום אחורי מצוין עם מפתח צמצם נמוך של f/1.8 המצטיין בצילום בתנאים מאתגרים ומערך צילום קדמי כפול. עוד הוא עמיד מפני מים ואבק בתקן IP68 ותוכלו למצוא אותו במחיר של 1,500 שקלים.

גלקסי A8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מכשיר הביניים של סמסונג - הגלקסי A8/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

שיאומי רדמי נוט 5 פרו

המכשיר הפופולרי ביותר בישראל לשנת 2017 היה השיאומי רדמי נוט 4. הוא הגיע לישראל עם תג מחיר מצחיק של 550 שקלים ביבוא מקביל והיה הסמארטפון הטוב ביותר לתמורה שהוא יכול לספק. לא בכדי הוא הפך לסמארטפון הפופולרי. כעת השיאומי רדמי נוט 5 פרו הושק בישראל, מדובר בדגם משודרג לשיאומי רדמי נוט 5 שמביא בשורה בתחום הצילום במכשירי הביניים. מדובר בקפיצת מדרגה עיצובית לעומת הדור הקודם, אך העיצוב שלו מזכיר מאוד את האייפון 10, במיוחד מערך הצילום האחורי. הפרו 5 מגיע עם מסך בגודל 5.99 אינץ' ברזולוציית Full HD+ ופאנל מסוג IPS LCD עם ציפוי זכוכית גורילה. התאכזבנו במיוחד מהמסך שבבהירות נמוכה, השאיר שובל של הפעולה שביצענו קודם. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 636 החדשה והמתקדמת, לצד 4 גיגה זיכרון ראם. גם כאן, ערכת השבבים התמודדה ללא בעיה עם כל המטלות. מערך הצילום כאן הוא בשורה במכשירים של שיאומי וייתכן שתחת תג המחיר של 1,200 שקלים, זהו הסמארטפון עם המצלמה הטובה ביותר שתמצאו כיום.

עוד בנושא:

שווה את הכסף? בדקנו את גלקסי A8 החדש
סמארטפון ב-999 שקלים: בדקנו את ה-J6 של סמסונג
"הסמארטפון המשתלם ביותר שיש כיום": בדקנו את הרדמי נוט 5 של שיאומי
בדקנו את המייזו 15: מכשיר הדגל החדש של מייזו

השיאומי רדמי נוט 5. עמית לגו, מערכת וואלה! NEWS
הרדמי נוט 5 של שיאומי/מערכת וואלה! NEWS, עמית לגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully