וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת אבנר נתניהו: תכירו את דוגמנית כלי הנשק וכוכבת הרשת ירדן ארדיטי

26.7.2018 / 2:24

היא רק בת 22 והשתחררה לפני כמה חודשים מהצבא וכבר מדגמנת נשקים ומכירים אותה בעולם. לארדיטי עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם והיא גם משתמשת בכוח שצברה למטרות טובות וחשובות. בין התואר לבין הזמן החופשי, מדגמנת ארדיטי עבור חברות נשקים

לאחרונה נחשפנו יותר למקצוע החדש: דוגמניות הנשקים. בעוד שבצה"ל הנשים יכולות לשרת בכמעט אותם התפקידים של הגברים, נראה שהבנות ממנפות את זה בשחרור לקריירות לא שגרתיות. ירדן ארדיטי נפגשה בצבא כמו כולם, עם ה-M16, שם שירתה כלוחמת בחטיבת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף. אחרי שהעלתה כמה תמונות עם נשקים, חברה המייצרת נשק הביעה התעניינות ומאז חייה השתנו מקצה לקצה. "פרסמתי סרטון מהצבא, מהמטווחים ואז משם ראיתי חברת נשקים שעושה לי לייקים על תמונות. פתאום הם שלחו לי הודעה אם אני רוצה להגיע לנסות לעשות צילומים ראשוניים", אמרה.

לארדיטי 90 אלף עוקבים וכבר היום היא משתמשת בכוח האדיר ולמטרות טובות. "אני מרגישה שיש לי את הכוח להשפיע ולהשמיע את הדעה שלי ולהראות את הצד שלי ובדברים שאני עושה וחושבת או להעצים מצד אחד בנות שמדגמנות נשקים וגם להעלות תמונות בבגד ים מבלי להתבייש או לפחד. בתור אושיית רשת יש לי הרבה כוח להשפיע, רק לאחרונה נתקלתי במקרה שנגע לי ללב שבו פתחו עמודי אינסטגרם כדי להחרים ילדה ועם הכוח שצברתי עזרתי לה על ידי פרסום בסטורי שאנשים ידווחו ויחסמו את הפרופיל. פרסמתי את העמוד שלה ואנשים רשמו לה תגובות וחיזקו אותה".

היא רק בת 22 ומשלבת לימודים באוניברסיטה ואת מקצוע הדוגמנות ומשוחררת טרייה, בצבא כאמור שירתה כלוחמת בחטיבת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף ונתקלה בלא מעט קשיים: " בצבא התגייסתי לחילוץ והצלה, במהלך המסלול שברתי את הצלעות בקיר בבוחן מסלול. המשכתי עם זה כל המסלול, גם כשעלינו לקו המשכתי עם זה כי רציתי לצאת לקורס מפקדים. כשאמרו לי שזה כבר לא יהיה אפשרי, אחרי שנה וכמה חודשים הפכתי להיות מדריכת כושר קרבי והמשכתי משם". הסיבה שלשמה ארדיטי התגייסה כלוחמת היא כדי להגן על עצמה ולשרת את המדינה, בעקבות מקרים שאירעו בילדותה.

עוד באותו נושא

החדשה של נתניהו: דוגמנית נשק וכוכבת רשת

לכתבה המלאה

תוך זמן קצר, טסה ארדיטי לתערוכת כלי נשק בגרמניה ושם גם הבינו שההכרה שלה היא לא רק בישראל, אלא בינלאומית. " כשהייתי בתערוכת נשקים הגיע אליי מישהו ואמר לי: 'אני מכיר אותך, את ירדן ארדיטי, אני מעריץ אותך ואני רואה את כל הסרטונים שלי' אני הייתי בשוק כי הייתי ממש בהתחלה בתחום. הטיסו אותי אחרי חודשיים שאני עובדת בתחום ואנשים כבר מכירים אותי. אני לא יודעת איפה מכירים אותי יותר, בארץ או בחו"ל אבל זה היה כיף".

עוד בנושא:

הבחורה הזאת קיבלה המון פניות בטינדר - בגלל נייר טואלט
רשימת עשירי אינסטגרם: מחירון הסלבס התפרסם ולא תאמינו כמה מרוויחה קיילי ג'נר
יצא מהרכב ונפל על הכביש: הצד המסוכן והקורע של הטרנד שסוחף את הרשת
מיטב הפוטובומב: כשאנשים (או חיות) הורסים תמונות

הנשק שארדיטי הכי אוהבת הוא Kpos Scout. "זה אקדח שמרכיבים ומתקפל והוא ממש שווה. כיף גם לירות ב-M16 ו-M4 אבל בחו"ל ירינו ב-Kpos במצב אוטומטי וזה היה מאוד מהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully