וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת עשירי אינסטגרם: מחירון הסלבס התפרסם ולא תאמינו כמה מרוויחה קיילי ג'נר

26.7.2018 / 2:35

החל מחצי מיליון דולרים ועד למיליון דולרים. אלו הסכומים שכוכבי האינסטגרם מרוויחים עבור פרסום של תמונה אחת. את הסכומים האלו, משקיעות חברות רבות והכל כדי לקבל חשיפה ישירה וממוקדת לעשרות עד 130 מיליון עוקבים. רשימת עשירי האינסטגרם נחשפת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוויחה מיליון דולר עבור פרסום של תמונה אחת באינסטגרם./מערכת וואלה!, צילום מסך

מיליון דולר לתמונה אחת, זה הסכום שמרוויחה הצעירה קיילי ג'נר. חברת Hopper המפתחת תוכנה המתמחה בפרסום באינסטגרם ומונה מעל 1,000 לקוחות ביותר מ-55 מדינות, פרסמה את רשימת עשירי האינסטגרם. קיילי ג'נר כבשה את הפסגה והדיחה את אחותה קים קרדישיאן ואת הזמרת סלינה גומז, בדרכה אל המקום הראשון והפכה לאושיית הרשת שמרוויחה הכי הרבה עבור תמונה. ג'נר הצעירה בת 20 בלבד ובעבר כבר דיווחנו כי היא צפויה להיות המיליארדרית הצעירה בעולם. הרשת החברתית אינסטגרם פתחה קהל חדש לפרסום ממוקד. הכוח של אושיות הרשת האלו גובר על כלי תקשורת מובילים בעולם, כשלקיילי ג'נר יותר מ-110 מיליון עוקבים.

עוד בנושא:

המדריך המלא: כך תעשו את הסטורי שיביא לכם את הכי הרבה צפיות
הסוף לאקסים שעוקבים אחריכם באינסטגרם: ניסוי של החברה יאפשר להסיר עוקבים
אינסטגרם משתדרגת: מהיום תוכלו לבצע שיחות וידאו קבוצתיות
"צפיתם בכל התמונות של החברים ביומיים האחרונים": העדכון החדש של אינסטגרם

אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם עם למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים פעילים. הרשת יצרה דרך חדשה לתקשר וכיום הצעירים מבלים בעיקר באינסטגרם והרבה פחות באינסטגרם. המידיות והשיתוף ברשת, הופך את החוויה לפשוטה והרבה יותר צעירה משל הפייסבוק. לא בכדי, קיילי ג'נר והאחרים ברשימה, מרוויחים סכומים שנעים ממיליון דולרים לתמונה ועד לחצי מיליון דולרים לתמונה.

במקום הראשון כאמור, קיילי ג'נר עם מיליון דולר לפרסום של תמונה. במקום השני הזמרת האמריקאית סלינה גומז שגובה 800 אלף דולרים, אחר כך שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונלאדו שלאחרונה סוכם כי יעבור לשחק ביובנטוס בשכר של 30 מיליון אירו לעונה. במקום הרביעי קים קרדישיאן ווסט עם 114 מיליון עוקבים וגובה 720 אלף דולרים, במקום החמישי ביונסה עם 116 מיליון עוקבים וגובה 700 אלף דולרים, במקום השישי דווין ג'ונסון עם 111 מיליון עוקבים שגובה סכום של 650 אלף דולרים.

עוד באותו נושא

לא ייאמן: מגייסים כסף עבור קיילי ג'נר כדי שתהפוך למיליארדרית הצעירה בעולם

לכתבה המלאה

במקום השביעי ג'סטין ביבר עם 101 מיליון עוקבים וגובה 630 אלף דולרים. אחר כך ניימר ג'וניור עם 100 מיליון עוקבים וגובה 600 אלף דולרים, במקום התשיעי ליונל מסי עם 97 מיליון עוקבים וגובה 500 אלף דולרים. במקום העשירי קנדל ג'נר עם 93 מיליון עוקבים בלבד וגובה רק 500 אלף דולרים עבור תמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully