וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לאקסים שעוקבים אחריכם באינסטגרם: ניסוי של החברה יאפשר להסיר עוקבים

20.7.2018 / 7:00

עד כה כדי לחסום פרופילים שעוקבים אחריכם, נאלצתם להפוך את הפרופיל לפרטי או לחסום את העוקבים. כעת בניסוי חדש של אינסטגרם, המשתמשים מדווחים כי הם יכולים להסיר פרופילים שעוקבים אחריהם מבלי לחסום אותם או לשנות את הפרופיל לפרטי

אינסטגרם אייפון X. ShutterStock
אינסטגרם אייפון X/ShutterStock

עד כה כדי לשמור על הפרופיל נקי מאנשים שאתם לא רוצים שיעקבו אחריכם, יכולתם לשמור על הפרופיל כפרטי או לחסום את האנשים לגמרי. מדובר בסוג של טריק או פשרה של המשתמשים, לחסום את הפרופיל שלהם כדי שאנשים ספציפיים לא יוכלו לעקוב אחריהם. אחרי הדרישה הגדולה של המשתמשים, אינסטגרם מבצעת בימים האחרונים ניסוי שיאפשר למשתמשים עם חשבונות פתוחים, להסיר עוקבים על פי החלטתם. המשתמשים שיוסרו, לא יקבלו הודעה על כך, אלא פשוט ולא יוכלו לעקוב אחר המשתמשים שהסירו אותם.

אינסטגרם היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם עם למעלה ממיליארד משתמשים חודשיים פעילים, כש-400 מיליון מתוכם משתמשים באופן יומי בסטוריז. החברה מבינה את הצורך של המשתמשים בתכונה כזאת שאולי תרצו להרחיק חברים לשעבר או אקסים שיש להם גישה לחשבון שלכם. עוד התכונה יכולה לצמצם תגובות לא הולמות בחשבונות אינסטגרם שונים, אך היא לא תיפטר מהמשתמשים לגמרי, אלא תהפוך אותם למשקיפים פסיביים, שיוכלו לראות את הפרופיל שלכם רק בעת חיפוש.

עוד בנושא:

"צפיתם בכל התמונות של החברים ביומיים האחרונים": העדכון החדש של אינסטגרם
אינסטגרם משתדרגת: מהיום תוכלו לבצע שיחות וידאו קבוצתיות
הגמילה מאינסטגרם קרובה מתמיד: פרטים חדשים על הכלי לניהול זמנים

אינסטגרם פועלת המון לאחרונה כדי להעביר את השליטה על הפלטפורמה לידי המשתמשים שלה, כולל אפשרות חדשה המאפשרת השתקה של פרופילים שאתם עוקבים אחריהם. בעוד שהם מכסים מגוון רחב של נושאים, נראה שהמטרה הסופית שלהם זהה: אינסטגרם רוצה להסיר את התוכן שעלול להרחיק אתכם משימוש באפליקציה, בין אם מדובר בהתראות תכופות או תוכן שנחשב להטרדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully