וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע שני למשלוחים בחינם של אמזון: כל המבצעים השווים

31.7.2018 / 7:52

שבוע שני למשלוחים בחינם של אמזון לישראל: עדיין לא ברור האם מדובר במבצע מוגבל בזמן או במדיניות חדשה. אבל מה שבטוח, אתם יכולים לחסוך גם הפעם. הבאנו את המבצעים החדשים שיכולים לחסוך לכם מאות שקלים

חבילות של אמזון. ShutterStock
אמזון ממשיכה להוזיל מחירים לצד הצעת המשלוח החינמי שלה/ShutterStock

בשבוע שעבר החזירה אמזון את המשלוחים חינם לישראל. בתחילת חודש יולי התבשרנו כי אמזון תבצע משלוחים לישראל, בחינם ללא הגבלה של משקל או מוצר וללא אותיות קטנות. רבים ניצלו את המבצע כדי להזמין מוצרים שאנחנו לא רגילים לרכוש באמזון - כמו מקררים, טלוויזיות, גרילים ועוד. מאז הופסק המבצע אך בשבוע שעבר הוא חזר עם כמה התניות: על סל הקניות להיות לפחות בסכום של 75 דולרים ומעלה והמוצרים צריכים להיות של אמזון. לאט לאט מוצרים נוספים מתווספים לרשימת המשלוחים בחינם וכאמור, סל הקניות צריך להיות בסכום של 75 דולרים שהוא גם הסכום שבמידה ותחרגו ממנו בסנט אחד, תאלצו לשלם מע"מ כחוק על עגלת הקניות. בעזרתו של בני בוחניק, מנהל קבוצת כזה אני רוצה! I Need it, שהיה הראשון למצוא את המשלוחים בחינם לישראל, גם בפעם הראשונה וגם בפעם השנייה, הבאנו את המבצעים המשתלמים ביותר.

עוד בנושא:

בשיא יום הקניות אמזון קרסה ועכשיו הסיבה האמיתית נחשפת
חסכון של עד אלפי שקלים ומשלוח חינם: כל המוצרים ששווה להזמין מאמזון
מינימום הזמנה ומוצרים בהגבלת משקל: המשלוחים בחינם של אמזון לישראל חוזרים
רק רבע מיליון פאונד: מנכ"ל אמזון והמיליארדר ג'ף בזוס רוצה להטיס אתכם לחלל
BlackFriday אבל כל יום: הקבוצה בפייסבוק שתחסוך לכם מאות שקלים

איך תוכלו לדעת האם המוצרים שאתם רואים כוללים משלוח בחינם? אמזון לא ממש מפרטת או מנגישה את המוצרים שנשלחים לישראל בחינם אבל יש כמה כללים שלפיהם תוכלו לסנן את המוצרים שלא נשלחים לכאן. קודם כל בצעו חיפוש על המוצר שאתם רוצים, אחר כך בחרו בצד שמאל את הקטגוריה ואחרי שבחרתם את הקטגוריה לחצו בקטגוריית "משלוחים בינלאומיים", על משלוחים לישראל. בעמודה למטה, לחצו בקטגוריית "Seller", על אמזון. המשלוחים של אמזון מאוד מהירים ומתבצעים עד הבית. כך שבמידה ותזמינו היום (שלישי), ייתכן ותקבלו את המשלוח עד יום חמישי הקרוב. עוד חשוב לשים לב שסל הקניות צריך להגיע ל-75 דולרים והוא לא חייב להיות מורכב מקטגוריה אחת.

שימו לב שחלק מהמוצרים מופיעים במבט ראשון כלא נשלחים לישראל. ניתן למצוא הודעה אדומה מתחת למחיר המוצר. אך רובם כן נשלחים לישראל, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף לעגלה ולהמשיך למסך התשלום. בסופו של דבר, המוצרים ישלחו אליכם למרות ההודעה.

קטגוריית סירים ומחבתות

מחבתות טפאל - בארצות הברית בגלל ענייני זכויות יוצרים, הם נאלצים להשתמש בשם T-Fal, אך מדובר במחבתות וסירים זהים למה שאתם מכירים בישראל. ניתן למצוא עליהן הנחות משמעותיות כמו סט של סירים ומחבתות ב-70 דולרים בלבד, סיר לחץ בהנחה משמעותית ובמקום 130 דולרים הוא מוצע למכירה ב-69 דולרים. כל המוצרים נשלחים לישראל, לפחות רובם בעיקר בשל העובדה שהם נמכרים על ידי אמזון. את רשימת הסירים המלאה תוכלו לראות כאן:

לקנייה

עוד באותו נושא

בשיא יום הקניות אמזון קרסה ועכשיו הסיבה האמיתית נחשפת

לכתבה המלאה
מבצעים על סירים ומחבתות. צילום מסך
סירים ומחבתות בהנחות גדולות/צילום מסך

מוצרים למטבח

קטגוריה שלמה של אביזרים למטבח מוצעת כעת בהנחה, ברשימה תוכלו למצוא קופסאות אחסון, כותשי שום, מכונה לחיתוך סלט, מחזיק ניירות ועוד אינספור מוצרים של חברת OXO הנחשבת לאיכותית. הקטגוריה כאמור מוצעת בהנחה ורובה נשלחת לישראל

לקנייה

מבצעים על מוצרים למטבח אמזון. צילום מסך
כלים למטבח בהנחה/צילום מסך

סיר טיגון של פיליפס

הסיר של פיליפס הוא סיר טיגון ובישול ללא שמן, הוא מאפשר גם מצב גריל ואפילו אפיה של אוכל בנפח של 1.4 קילוגרם המאפשר הכנת ארוחות לעד שישה אנשים. עוד מונע הסיר ריחות טיגון ברחבי הבית, באמצעות פילטר אינטגרלי המסנן את האוויר היוצא וכולל גם צג דיגיטלי לשליטה נוחה. בארץ תוכלו למצוא את סיר הטיגון ב-1,990 שקלים ואילו באמזון, הוא יעלה לכם 273 ליש"ט בלבד, כלומר 1,312 שקלים.

לקנייה

סיר טיגון של פיליפס מבצעי אמזון. צילום מסך
סיר טיגון של פיליפס - הבדל של מאות שקלים לעומת הארץ/צילום מסך

מצלמת Instax

המצלמת Instax הפכה למותג מצליח אחרי שנים שבהן נעדרה חברת פולארויד. המצלמה מצלמת את התמונות על גבי נייר מיוחד, ממש בזהה למצלמות של פולארויד. זו לא מצלמה דיגיטלית או מצלמה משוכללת אבל הקסם שבתמונות שיוצאות מיד בסוף הצילום, הצליח לכבוש לא מעט אנשים. המצלמה תעלה לכם 56 דולרים בלבד שזה 204 שקלים אך מה שבאמת שווה הוא הסט שנלווה למצלמה וכולל סט דפי צילום ב-7.95 דולרים ונרתיק למצלמה ב-8.76 דולרים.

הסט הנלווה למצלמה

נרתיק למצלמה

מבצע על פילם למצלמת אינסטקס אמזון. צילום מסך
פילם למצלמות אינסטקס ב-8 דולרים/צילום מסך

רובי Nerf

אם יש לכם ילדים או שתם ממש רוצים להצטייד ברובים של Nerf, כעת הקטגוריה כולה מוצעת בהנחה גדולה של רובים הנמכרים בהנחות של עשרות דולרים ולעומת ישראל, ישנם פערים של מאות שקלים בחלק מהמוצרים. ברשימה תוכלו למצוא גם אביזרים רשמיים כמו מסכות לפנים, כדורים, ווסטים ועוד.

לקנייה

מבצעים על רובי NERF אמזון. צילום מסך
רובי NERF בהנחות גדולות/צילום מסך

מכשיר לשטיפה בלחץ גבוה

חברת bosch הגרמנית ידועה כחברה איכותית במיוחד המייצרת החל ממכונות כביסה ועד למקדחות, מברגות וגם מכונות לשטיפה בלחץ גבוה. הדגם AQT40-13 נמכר כעת באמזון בריטניה במחיר מבצע של 115 פאונד במקום 190 פאונד. באמצעותו תוכלו לשטוף את הרכב שלכם, לנקות חלונות, חצרות ועוד. עד הבית הוא יעלה לכם 273 פאונד, 830שקלים ואילו בארץ תוכלו למצוא אותו ב-1,030 שקלים.

לקנייה

מבצע על מכשיר לשטיפה בלחץ גבוה של בוש. צילום מסך
מכשיר לשטיפה בלחץ גבוה של חברת בוש - 200 שקלים פחות מאשר בארץ/צילום מסך

כדוריות כביסה בהנחה משמעותית

יש מוצרים שבמבט ראשון זה נראה מעט מוזר להזמין מאמזון ואולי הכדוריות כביסה האלו נחשבות ככאלה, אבל מדובר בחסכון של חצי מישראל. כדוריות הכביסה של Lenor מבטיחות שהריח על הבגדים ישמר במשך 12 שבועות כל עוד הבגדים באחסון. בישראל הכדוריות האלו נמכרות ב-20 שקלים ל-150 גרם ואילו באמזון בריטניה הכדוריות נמצאות בהנחה בחבילת ה-750 גרם, עבורה תשלמו רק 38.40 שקלים עם משלוח חינם לישראל.

לקנייה

כדוריות ריח לכביסה מבצעי אמזון. צילום מסך
כדוריות כביסה בהנחה משמעותית/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully