וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתמכרות לפורטנייט: ילד בן 17 כמעט שם קץ לחייו

2.8.2018 / 10:24

המשחק פורטנייט הוא אחד מהמשחקים הפופולריים בעולם והרווחים בשבועות האחרונים, אך גם הורים רבים מודאגים מילדיהם שמכורים למשחק. כעת אנחנו עדים לסיפור חדש שבו נער בן 17 מצא עצמו בחובות, מכור לסמים ועל סף התאבדות בגלל המשחק

דיווחנו בעבר על ההתמכרויות למשחק פורטנייט וכעת זה רק מחמיר; בן 17 מצא עצמו בחובות, מכור לסמים ועל סף התאבדות אחרי שהתמכר למשחק פורטנייט. חייו של קארל תומפסון הפכו לסיוט לאחר שמצא עצמו מכור למשחק הבאטל רויאל, בו שיחק במשך 12 שעות ברציפות מדי יום. הנער סיפר שבקושי אכל בזמן ששיחק ומצא עצמו עם מחסור חמור בשינה. "אני אומלל ולא מסוגל לתפקד", אמר. תוך חודשים ספורים מאז שהתמכר, הרגיש הנער המתוסכל והמדוכא שהדרך היחידה להתנתק ולהיגמל היא לסיים את חייו.

עוד בנושא:

נפלו למשחק: משחקי מחשב כמו פורטנייט ממכרים כמו סמים ואלכוהול
עם רווחים של מיליונים: פורטנייט מגיע לאנדרואיד אבל יש גם בשורות רעות
פורטנייט השיקה מצב חדש שיאפשר לשחקנים חדשים לנצח

הצעיר מפרסטון שבבריטניה סיפר כי היה בעבר מעריץ של משחקים כמו GTA ו-Call Of Duty, אבל גם אז, הוא הצליח לשמור על אורח חיים תקין, כשמצא זמן ללמוד ולבצע פעילויות ספורט. עם זאת, כשהכיר את המשחק פורטנייט בזמן שהיה בן 16 חייו השתנו מקצה לקצה. הוא החל להחמיץ שיעורים במכללה, וכדי לשלם על הנשקים והשדרוגים האחרונים במשחק, הוא התחיל לגנוב כסף מהוריו. בראיון לאתר Mirror אמר הנער: "הייתי מותש מלשחק במשחק כל הלילה, אז חבריי הציעו שכדאי לי לנסות לשחק עם מתאמפטמין. תמיד הייתי אנטי סמים, אבל כל מה שרציתי היה לשחק את המשחק יותר, וזו הייתה הדרך היחידה".

ילד משחק בסמארטפון. ShutterStock
נער בן 17 מצא עצמו בחובות, מכור לסמים ועל סף התאבדות בגלל פורטנייט/ShutterStock

הנער המשיך לספר כיצד היה משחק לאורך הלילה במשך ארבעה לילות בשבוע. "כשלא הצלחתי לישון, הייתי לוקח כדורי ספיד וממשיך לשחק. הייתי אומלל ולא הייתי מסוגל לתפקד. לא אכלתי כלל והדבר היחיד שהשאיר אותי ער היו כדורי הספיד", הוסיף. תומפסון בן ה-17 הרגיש חנוק מההתמכרות שלו, מה שגרם לו בסופו של דבר לעלות לחדר השינה בקומה השלישית ולנסות לקפוץ מהחלון. אביו שהבחין בו משך אותו למקום מבטחים לפני שהצליח לקפוץ. עד לאותו רגע, הוריו לא ידעו כמה חמורה הייתה הבעיה. הוא הובהל לבית החולים וכעת עובד על להיפטר מההתמכרות שלו. "אני רוצה להזהיר ילדים או הורים. המשחק סוחף אותך פנימה הרבה מעבר לכל משחק אחר ששיחקתי. הרעיון שילדים צעירים משחקים בו זה מפחיד", הוסיף תומפסון, תוך תיאור המשחק כלולאה אינסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully