וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים ספורים לפני ההכרזה: הפרסומת של ה-Note 9 דולפת לרשת

5.8.2018 / 10:21

כמה ימים לפני ההכרזה של סמסונג ובטעות, אתר החברה בניו זילנד פרסם את הפרסומת הראשונה למכשיר ה-Note 9 שיוכרז ב-9 לאוגוסט. הפרסומת חשפה פרטים שכבר ידענו על קיומם, אך אישרה את כמעט כל מה שחשבנו. המכשיר צפוי להיות הסמארטפון היקר ביותר ואולי גם האחרון בסדרה

"תכירו את ה-Note החדש העוצמתי והמתקדם" והמשיכה: "עט S Pen חדש ועוצמתי", כך סמסונג כתבה בפרסומת שדלפה בימים האחרונים לרשת. סמסונג צפויה להכריז ב-9 לאוגוסט על מכשיר ה-Note 9 שייתכן ויהיה האחרון בסדרה. השבוע פרסם האתר של סמסונג בניו זילנד את הפרסומת הראשונה ל-Note 9 שככל הנראה הייתה אמורה להשתחרר ביום ההשקה. הפרסומת ירדה במהירות מהאתר והאינטרנט אך אתרים רבים כבר הצליחו לשים את ידם על הפרסומת, לפני שהחברה הסירה אותה. הפרסומת מראה את ה-Note 9 בעיצוב שכבר הודלף, אך היא מתמקדת ב-S Pen, העט של סמסונג.

עוד בנושא:
הקרב הנצחי: דו"ח חדש טוען כי מכשירי סמסונג נוטים להתקלקל יותר מהאייפון
"ללא שקע אוזניות, דורש מתאמים ומצלמה נחותה": הקמפיין החדש של סמסונג
אופס: מנכ"ל סמסונג נחשף עם סמארטפון שעדיין לא הושק

עוד הפרסומת גם מרמזת שסמסונג תציע את המכשיר בנפח 512 גיגה בייט, פי שניים מנפח האחסון המקסימלי של האייפון ועוד תתמוך בכרטיס זיכרון חיצוני. מהדיווחים עולה כי החברה תשלב טכנולוגיית זיהוי פנים של חברה ישראלית והוא יהיה הסמארטפון אנדרואיד הראשון שמגיע עם המשחק פורטנייט וככל הנראה, ינסה לקרוץ לקהל נוסף. עוד דווח כי גם הוא צפוי להיות הסמארטפון היקר ביותר של סמסונג ויעלה 1,000 אירו לגרסה הבסיסית ובינתיים סמסונג יצאה בקמפיין מקדים שבו היא מרמזת על הסוללה העוצמתית ונפח האחסון הגדול. כאמור, המכשיר עתיד להיות מושק ב-9 לאוגוסט, השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully