וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לנוסע התפרן: חמישה דברים שהסמארטפון שלכם יכול לעשות בחו"ל ובחינם

9.8.2018 / 7:42

נטפליקס, מפות, תרגום, ניווט בתחבורה ציבורית, והמלצות למסעדות: עונת החופשות בשיאה ומאות אלפי ישראלים פוקדים בחודשים האלו את שערי נתב"ג, בדרך אל החופשה. אם אתם לא רוצים לבזבז כסף על חבילת גלישה, הנה חמישה דברים שהוא יכול לעשות בחינם

גלישה במכשיר סמארטפון במהלך שתיית קפה. ShutterStock
חמישה דברים שהסמארטפון שלכם יכול לעשות בחו"ל ובחינם/ShutterStock

תקופת הקיץ הגיעה ובקרוב מאות אלפי ישראלים יעברו בשדה התעופה בן גוריון בדרך לחופשת הקיץ. לא מעט ישראלים עוזבים את הארץ כשאין ברשותם חבילת גלישה. חלק מעדיפים לוותר עליה כדי לחסוך בכסף וחלק כדי להתנתק מהסמארטפון. עם זאת, לעיתים הדבר יכול להוות בעיה, במיוחד בתחבורה ציבורית או המלצות למסעדות ואטרקציות, שכן הסמארטפון הופך ללא שמיש, כשכל האפליקציות האלו דורשות חיבור אינטרנט פעיל. עם זאת, יש לא מעט אפליקציות שמאפשרות לשמור את הנתונים על הסמארטפון, כך שיהיו זמינים בחו"ל, גם כשאתם ללא חבילת גלישה. הטיפים הבאים יכולים לעזור לכם לתכנן את החופשה הבאה בחו"ל תוך כדי התנתקות מהאינטרנט ובחינם לגמרי.

עוד בנושא:

משתמשים בנטפליקס? חמישה טיפים שאתם חייבים להכיר
חברת אבטחת המידע צ'ק פוינט חשפה פרצות משמעותיות בווטסאפ
זה רשמי: גוגל הכריזה על אנדרואיד 9.0 "פאי" שזמינה להורדה כבר עכשיו

הורידו את מפת היעד מאפליקציית המפות של גוגל

לאחר רכישתה של וויז, אפליקציית המפות של גוגל קיבלה כמה חשובים ששיפרו באופן ניכר את אופן השימוש. בזמן שבישראל היא בחיתולים בכל מה שקשור להמלצות וקווי אוטובוסים, במדינות אחרות האפליקציה כבר התקדמה מספיק כדי לכלול את כל המידע שאתם צריכים בכף היד שלכם. עוד האפליקציה נוהגת להשתמש בחיבור האינטרנט של הסמארטפון כדי להוריד את המידע העדכני ביותר בזמן אמת, אבל גוגל מוסיפה כאופציה להוריד את המפות לאחסון המכשיר, ובכך לאפשר שימוש באפליקציה גם במידה והאינטרנט אינו זמין.כדי לעשות זאת, היכנסו לאפליקציית המפות של גוגל ורשמו בחיפוש את יעד הטיסה שלכם. לאחר מכן לחצו על שם העיר שבחרתם, משם תגיעו למסך הכולל מגוון רחב של מידע שימושי כמו תמונות, מזג אוויר ואירועים חשובים שעומדים להתקיים שם. עוד תמצאו שם את כפתור ההורדה, שיוריד אל הסמארטפון את המפות ויאפשר לכם לנווט למקומות גם ללא אינטרנט זמין. שימו לב שהמפות זמינות בסמארטפון לחודש ימים בלבד.

אוניברסיטת ייל, ארה"ב. google maps, צילום מסך
תוכלו להוריד את מפת היעד שלכם מאפליקציית המפות של גוגל ולנווט גם ללא חיבור אינטרנט זמין/צילום מסך, google maps

הורידו את חבילות השפה של גוגל תרגם

במדינות רבות ידיעת השפה האנגלית לא באמת תעזור לכם, כך לדוגמה בסין. במדינות האלו, לצד מדינות נוספות באזור ואפילו באירופה, אתם עשויים להיתקל במחסום שפה ויש לזה פתרון. מרבית האנשים חושבים שאפליקציית התרגום של גוגל דורשת חיבור אינטרנט פעיל, אך ניתן להוריד את המילון של השפה האנגלית ועברית ואת המילון של השפה של היעד אליו אתם נוסעים. כך תוכלו לתרגם מהשפה שנוחה לכם אל השפה המדוברת ביעד ולהתגבר על מחסום השפה. זה יעבוד לכם ללא צורך באינטרנט סלולרי, כשכל המידע נמצא על הסמארטפון שלכם לשימוש חופשי. תהליך ההורדה פשוט למדי: לאחר הכניסה לאפליקציה, היכנסו לבחירת השפות לתרגום, שם תוכלו לראות חץ הורדה לצד כל שפה. לאחר הלחיצה, האפליקציה תוריד למכשירכם את כל המידע הדרוש על מנת לתרגם אותה לכל שפה אחרת.

שמרו את כל היעדים המומלצים ב-TripAdivsor אל הטלפון

אפליקציית Trip Advisor היא בגדר חובה לכל הטסים לחו"ל. היא מציגה גם את המסעדות המומלצות באזור וגם את האטרקציות השוות והקרובות אליכם. גם באפליקציה זו, מרבית האנשים חושבים שהיא דורשת חיבור אינטרנט פעיל אך בשנת 2014 מפתחי האפליקציה שחררו עדכון שמשתמשים רבים חיכו לו: הורדת מאגר המידע של האזור שבו תשהו אל הסמארטפון. כדי לעשות זאת חפשו את היעד במנוע בשורת החיפוש באפליקציה, אחר כך דפדפו למטה עד שתמצאו את כפתור ההורדה. לאחר מכן תוכלו לגשת לכל הערים שהורדתם על ידי לחיצה על "Me" במסך הבית באפליקציה ואז על "Downloaded Cities".

טריפ אדוויזור Trip Advisor. ShutterStock
אפליקציית Trip Advisor תציע לכם את היעדים המומלצים גם ללא חיבור זמין לאינטרנט/ShutterStock

הורידו סדרות בנטפליקס לצפיה בזמן הטיסה

נטפליקס מאפשרת לכם להוריד סדרות רבות אל הסמארטפון וזה יכול לעזור, במיוחד בטיסות ארוכות לארצות הברית, המזרח ואפילו טיסות באמצע היום באירופה, כשקשה להירדם. כדי להמשיך את הבינג' מחו"ל ומהמטוס, היכנסו לנטפליקס, בחרו את הסדרה שאתם רוצים ולחצו על כפתור ההורדה שנמצא ליד כל פרק. תוכלו להוריד עונות שלמות ובמכשירי האנדרואיד תוכלו ליהנות מפיצ'ר ההורדה החכמה שברגע שתתחברו לאינטרנט אלחוטי, פרקים נוספים ירדו אל הסמארטפון בצורה אוטומטית.

עוד באותו נושא

משתמשים בנטפליקס? חמישה טיפים שאתם חייבים להכיר

לכתבה המלאה
נטפליקס הורדות חכמות. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
תוכלו להוריד תכנים מנטפליקס ולצפות בהם אחר כך גם ללא חיבור זמין לאינטרנט/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

אפליקציית התחבורה הציבורית שאתם חייבים להוריד

אפליקציית citymapper היא חובה לכל מי שנוסע בתחבורה ציבורית בחו"ל. היא תקפה למגוון רחב של יעדים, כמו ברצלונה, מדריד, לונדון, ניו יורק, פריז, בריסל, רומא, ברלין ועוד. הטסים לחו"ל והמשתמשים בתחבורה ציבורית מכירים את הסיטואציה שבה מגיעים לתחנה ונתקלים בלא מעט יציאות ואז מתחיל שלב ההימורים: איזו יציאה היא הכי קרובה למיקום שצריך. האפליקציה הזאת תספק לכם בדיוק את המידע הזה, איך להגיע ליעד שלכם בזמן הקצר ביותר ובאיזה יציאות צריך לצאת. עוד האפליקציה תומכת בשעונים חכמים, כך שתוכלו לקבל את ההוראות ישירות אל השעון. היא חינמית ומומלצת לכל הנוסעים.

אתר citymapper. אתר citymapper, צילום מסך
אפליקציית התחבורה הציבורית שחובה לנוסעים לחול. אתר citymapper/צילום מסך, אתר citymapper

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully