וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה ללימודים: סמארטפונים שווים וחזקים עד 999 שקלים

22.8.2018 / 8:47

ב-2 לספטמבר תפתח שנת הלימודים תשע"ט ומאות אלפי ילדים ובני נוער יחזרו ללמוד. חלק מההורים, מציידים את הילדים בסמארטפונים, לצד הקלמרים והמחברות. אספנו עבורכם כמה סמארטפונים משתלמים עד 999 שקלים וגם כמה יעלה לכם להחליף מסך בכל סמארטפון

צלמים זמניים מורשים

כבר לא צריך להשקיע אלפי שקלים כדי ליהנות מסמארטפון איכותי, מתקדם וחזק. זה לא חדש, הודות ליצרניות הסיניות שגרמו להוזלת הסמארטפונים ובמקביל לעלות את הרמה בקטגוריית מכשירי הביניים. ב-2 לספטמבר יפתחו מחדש מוסדות הלימודים, שנת הלימודים תשע"ט תחל ומאות אלפי ילדים ובני נוער יחזרו לבית הספר. לצד הקלמרים והחוברות, חלק מההורים יציידו את הילדים בסמארטפון חדש ורגע לפני שאתם מגיעים לחנויות ומוציאים אלפי שקלים, עשינו לכם סדר ומצאנו את ששת הסמארטפונים הטובים ביותר עד סכום של 999 שקלים. כן, לא צריך להוציא אלפי שקלים כדי שלילד שלכם יהיה סמארטפון מתקדם וחזק.

סמסונג J6

סמסונג הציגה את סדרת ה-J לפני מספר שנים כתשובה לתחרות מצד היצרניות הסיניות. במשך שנים התקשתה להוכיח שהתוספת במחיר שווה את הרכישה של סמסונג לעומת המכשירים של הסיניות, אך עם ה-J6 אותו השיקה בישראל בחודש שעבר, התקרבה סמסונג יותר מתמיד להצעה משתלמת עבור מכשיר ביניים אטרקטיבי. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.6 אינץ', עם מסך "אינסופי" ביחס מסך 18.5:9 ברזולוציית HD+ ועם ציפוי זכוכית גורילה נגד שריטות ושברים. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים אקסינוס 7870 מבית סמסונג לצד 4 גיגה של זיכרון עבודה, מה שמאפשר לו להיות חזק בביצועים. מערך הצילום כולל מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 8 מגה פיקסל קדמית בעלת פלאש לצילומי סלפי בתנאי תאורה חשוכים. מדובר במכשיר מפתיע המספק ביצועים גבוהים לצד מחיר נמוך במיוחד של 890 שקלים בייבוא רשמי.

גם מבחינת האחזקה, מדובר במכשיר לא יקר שכן תיקון מסך יעלה לכם 360 שקלים בלבד ואם תרכשו את האחריות המורחבת של סאני, תוכלו ליהנות מהחלפת מסך ראשונה בחינם.

גלקסי J6 הנדזאון. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
נותן בשורה הולמת למכשירים הסינים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

שיאומי S2

עם מגוון של סמארטפונים במחירים אטרקטיביים וחומרה טובה, לא פלא ששיאומי תפסה את מקומה כאחת מהיצרניות הפופולריות והנחשבות ביותר בישראל. ה-S2 של שיאומי מגיע עם עיצוב פרימיום שאמנם עשוי מפלסטיק אבל מרגיש ומדמה מתכת. עוד הוא מגיע עם מסך בגודל 5.99 אינץ', עם שוליים צרים ביחס מסך של 18:9 ברזולוציית HD+ ובכל זאת מצליח להשיג תמונה די חדה. בלבו נמצא את ערכת השבבים סנאפדרגון 625 מבית קוואלקום, המספקת ביצועים טובים תוך שמירה על חיי הסוללה, לצד 4 גיגה של זיכרון ראם. מערך הצילום כולל זוג מצלמות אחוריות, האחת 12 מגה פיקסל והשנייה 5 מגה פיקסל וכן מצלמת 16 מגה פיקסל קדמית לצילומי סלפי. עם ה-S2 שיאומי הצליחה להביא מכשיר ביניים נוסף עם יכולות ביצועים גבוהות תוך שמירה על תג מחיר נמוך העומד על 900 שקלים בייבוא רשמי.


גם עלות ההחזקה של שיאומי לא יקרה, החלפת מסך תעלה לכם 350 שקלים במעבדה הרשמית של המילטון.

עוד באותו נושא

900 שקלים בלבד: הסמארטפון של שיאומי שהצליח להפתיע אותנו לטובה

לכתבה המלאה
השיאומי רדמי S2.
"מגיע עם עיצוב פרימיום שאמנם עשוי מפלסטיק אבל מרגיש ומדמה מתכת".

LG Q6

חברת LG השיקה בשנה שעברה את ה-Q6 כגרסה הצעירה יותר של מכשיר הדגל ה-G6. מכשיר הביניים הזה מנסה להביא למשתמשים תחושה יוקרתית ורמת ביצועים גבוהה במחיר שלא יפגע בכיס, ולרוב מצליח בזאת. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ', עם שוליים צרים ביחס מסך 18:9 ברזולוציית Full HD+ עם ציפוי זכוכית גורילה גלאס 3 נגד מכות ושריטות. בלבו נמצא את ערכת השבבים סנאפדרגון 435 מבית קוואלקום לצד 3 גיגה של זיכרון עבודה - שילוב סטנדרטי למכשיר ביניים. מערך הצילום כולל מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 5 מגה פיקסל קדמית בעלת עדשה רחבה. מחירו ביבוא רשמי עומד על 799 שקלים.

החלפת מסך תעלה לכם 390 שקלים במעבדת רונלייט, היבואן הרשמי של חברת LG בישראל.

עוד בנושא:

חוזרת למגרש של הגדולים? בדקנו את ה-G7 של LG
שווה את הכסף: עיצוב יוקרתי ומצלמה שווה ב-1,700 שקלים
"הסמארטפון המשתלם ביותר שיש כיום": בדקנו את הרדמי נוט 5 של שיאומי
הצצה למוצרים והמחירים: החנות הראשונה של שיאומי נפתחה בישראל

LG Q6.
"מנסה להביא למשתמשים תחושה יוקרתית ורמת ביצועים גבוהה במחיר שלא יפגע בכיס".

נוקיה 3.1

חברת נוקיה הייתה ענקית בתחום המכשירים הניידים, אך לאחר כמה שנים קשות, הסמארטפונים שלה נשארו קצת מאחורה. ולמרות זאת, בשנים האחרונות היא מנסה להדביק את הפער מול המתחרות ומציגה מכשירים עם חומרה טובה ובמחיר אטרקטיבי. הנוקיה 3.1 הוא דוגמה מצוינת. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ' אמנם עם מסגרת גדולה ביחס מסך של 18:9 וברזולוציית HD+. מתחת למכסה המנוע נמצא את ערכת השבבים MT6750 מבית מדיה-טק לצד 3 גיגה של זיכרון ראם. מערך הצילום שלו כולל מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ו-8 מגה פיקסל קדמית עבור צילומי סלפי. מחירו ביבואן רשמי עומד על 799 שקלים.

החלפת מסך בנוקיה 3.1 תעלה לכם 300 שקלים בלבד וניתן למסור את המכשיר באחת מתחנות מוטורולה שפזורות ברחבי הארץ.

נוקיה 3.1. יח"צ,
"מנסה להדביק את הפער מול המתחרות ומציגה מכשירים עם חומרה טובה ובמחיר אטרקטיבי"./יח"צ

מייזו 15 לייט

מייזו היא יצרנית סינית שהטביעה את חותמה בישראל עם מחירים נמוכים למכשירים בעלי חומרה גבוהה. דגם ה-15 מהווה את מכשיר הדגל של החברה כשהלייט הינו הדגם הנמוך ביותר מבין הסדרה ומהווה את אחד ממכשירי הביניים האטרקטיביים ביותר שהחברה מציעה כיום. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.46 אינץ' ביחס מסך מיושן יותר של 16:9 וברזולוציית Full-HD המאפשרת לו להיות בעל תמונה חדה במיוחד לעומת שאר המכשירים ברשימה. עוד המכשיר מגיע עם ערכת השבבים סנאפדראגון 626 מבית קוואלקום לצד 4 גיגה של זיכרון ראם - מפרט מעולה למכשיר דגל כיום. מערך הצילום כולל מצלמת 12 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 20 מגה פיקסל קדמית לצילומי סלפי. על המכשיר תשלמו 999 שקלים בייבוא רשמי של באג.

החלפת מסך ותיקון נזקים קוסמטים או תיקון נזקים אחרים כמו שקע טעינה או החלפת רמקולים, תעלה לכם 350 שקלים לתיקון מלא של הסמארטפון.

meizu 15 lite. יח"צ,
"מהווה את אחד ממכשירי הביניים האטרקטיביים ביותר שהחברה מציעה כיום"./יח"צ

מייזו M6

מייזו הסינית נחשבת ליצרנית סמארטפונים קטנה בעולם אך גדולה וותיקה בישראל. הודות למחירים אטרקטיביים במיוחד ומפרט מתקדם, מדובר באחד המותגים הסיניים המובילים בישראל. ל-M6 מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית HD ביחס 16:9, ערכת השבבים MT6750 מבית מדיה טק בדומה לנוקיה לצד 2 גיגה של זיכרון ראם ו-16 גיגה לאחסון עם אפשרות להרחבה. למכשיר מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 8 מגה פיקסל קדמית לצילומי סלפי. המכשיר נמכר ברשת באג, יבואנית מייזו, ומחירו מתחיל ב-449 שקלים. הגרסה עם 32 גיגה לאחסון תעלה 549 שקלים.

גם כאן, תוכלו לתקן את המסך של הסמארטפון לצד תקלות נוספות בסכום כולל של 250 שקלים בלבד.

meizu m6 note. יח"צ,
"רק 449 שקלים"./יח"צ

GINI S5 PRO

המותג ג'יני הופיע לראשונה בישראל לפני כשנתיים בתור מותג הסמארטפונים הפרטי של הרשת הסלולרית "פלאפון". מאז קיבלנו הצצה למגוון רחב של סמארטפונים מבית החברה שהציעו מפרט מצוין עם תג מחיר אטרקטיבי. ה-S5 Pro אינו שונה ומגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD וביחס 16:9, ערכת השבבים MT6737 מבית מדיה טק לצד 2 גיגה של זיכרון ראם ו-16 גיגה של זיכרון לאחסון. למכשיר מצלמת 8 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 5 מגה פיקסל קדמית לצילומי סלפי. המכשיר נמכר ברשת פלאפון ומחירו מתחיל ב-749 שקלים.

החלפת מסך ב-S5 PRO תעלה לכם 299 שקלים בלבד בשלושת החודשים לאחר רכישת המכשיר. החל מהחודש הרביעי מחיר התיקון ירד ל-179 שקלים וניתן למסור את המכשיר בכל אחד מסניפי השירות של הרשת פלאפון שפזורים ברחבי הארץ.

GINI S5 PRO. יח"צ פלאפון,
"מפרט מצוין עם תג מחיר אטרקטיבי". ה-GINI S5 PRO/יח"צ פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully