וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם מנוי בספוטיפיי? הכירו את האתר שיספר לכם מי אתם לפי סגנון המוזיקה שאתם שומעים

27.8.2018 / 11:25

"כשאתה שומע מוזיקה אתה כנראה רוקד", כך דיווח לנו האתר "הסודי" של ספוטיפיי וחשף את כל מה שספוטיפיי אספה על הטעם המוזיקלי שלנו. עם הנתונים הללו, החברה דואגת להתאים לנו מוזיקה שתקלע לטעם המשתמש. באתר תוכלו לדעת את כל מה שספוטיפיי אוספת עליכם

spotify.me כלי סטטיסטיקה ספוטיפיי. צילום מסך, צילום מסך
הכלי של ספוטיפיי שיציג לכם את הרגלי השמיעה שלכם. Spotify.me/צילום מסך, צילום מסך

מתי אתם מאזינים בדרך כלל, מה הפלייליסט שלכם אומר עליכם, האם השירים שלכם קצביים ומי האמנים שאתם הכי אוהבים? תכירו את האתר "הסודי" של ספוטיפיי שיספר לכם מי אתם על בסיס העדפות ההאזנה שלכם. ספוטיפיי פועלת מעל לעשור ברחבי העולם ומאפשרת ל-180 מיליון משתמשים להאזין לקטלוג מוזיקה רחב המונה עשרות מיליוני שירים. חוץ מהקטלוג הרחב והממשק הנוח, השירות עושה שימוש באלגוריתמים מתוחכמים כדי ללמוד את הטעם המוזיקלי של המשתמשים. המאגר מצליב את הנתונים בין כל המשתמשים וכך יודע להתאים מוזיקה חדשה שהמשתמש עשוי לאהוב. למעשה, החברה אוספת את כל הנתונים ואתם יכולים לצפות בהם ולקבל לא מעט מידע על האישיות שלכם והטעם המוזיקלי. תוכלו להיכנס לאתר כאן

עוד בנושא:

יש לכם אנדרואיד ואתם מנויים לספוטיפיי? מעתה תוכלו להתעורר עם שיר מהפלייליסט שלכם
עכשיו זה רשמי: ספוטיפיי משיקה בישראל פיצ'ר חדש
השירות הישראלי שישדרג לכם את ספוטיפיי ודיזר

השירות נגיש לכל משתמש ספוטיפיי החינמיים או בתשלום ואחרי שתתחברו לחשבון האישי שלכם, תוכלו להגיע לעמוד שבו תקבלו חשיפה לטעם המוזיקלי שלכם. באיזה שעות אתם מאזינים יותר למוזיקה, כמה דקות הקשבתם בימים האחרונים ואיזה אמנים הם הפופולריים ביותר. עוד העמוד מתחלק לשתי קטגוריות: האחת תאפשר לכם לראות את היסטוריית ההשמעה שלכם מהרגע בו פתחתם את החשבון שלכם ואילו השנייה תאפשר לכם לראות את הרגלי השמיעה שלכם מהחודש האחרון.

הפלייליסט הרשמי של וואלה! תרבות

בעמוד תוכלו גם למצוא נתונים משעשעים כמו כמה אחוזים מהמוזיקה שלכם נחשבת לאנרגטית על ידי ניתוח הטווח הדינמי והווליום של השירים אליהם אתם מאזינים. "כשאתה שומע מוזיקה, אתה כנראה רוקד" עדכון אותנו האתר. עוד השירות משקלל את קצב המוזיקה ומשתף את כמות הביטים לדקה בממוצע של השירים שלכם. הנתון האחרון ואולי החשוב ביותר - לכמה אחוזים מהשירים שאתם מאזינים להם ניתן גם לרקוד.

מה הם הז'אנרים שאתם נוהגים להאזין להם וכמה המוזיקה שלכם באמת מגוונת? האתר יציג לכם את הפרטים הללו ובמקרה שלי, הגיוון נמדד החל ממוזיקת פופ משנות השמונים, מוזיקת פופ עכשווית ועד למוזיקת רוק ומטאל. בכל המידע שאתם נחשפים אליו באתר, בספוטיפיי עושים שימוש כדי להתאים לכם מוזיקה שתאהבו ובעיקר - תשתמשו יותר בשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully