וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל לישון אני יכול ללכת להופעה של מישהו אחר": ברשת לועגים ללנה דל ריי

1.9.2018 / 11:20

בפעם הראשונה זה קרה בגלל מבצע "צוק איתן" והפעם המעריצים היו אופטימיים וחשבו שלנה דל ריי סוף סוף תעלה על הבמה בפסטיבל מטאור שיתקיים בשבוע הבא. אולם אחרי לחץ גדול מצד פעילי BDS וסולן פינק פלויד רוג'ר ווטרס, הודיעה דל ריי על ביטולה השני והמעריצים זועמים

לנה דל ריי. Neil Krug, מערכת וואלה! NEWS
לנה דל ריי מבטלת את הופעתה בישראל בפעם השנייה. לנה דל ריי/מערכת וואלה! NEWS, Neil Krug

זה קרה בפעם השניה: לנה דל ריי הכריזה שתגיע על ישראל וכמה ימים לפני ביטלה. ב-2014, בסוף חודש אוגוסט ביטלה את ההופעה בעקבות מבצע "צוק איתן" שפרץ בקיץ והשנה, פרסמה הודעה בחשבון הטוויטר שלה כשהיא מסבירה שבמסגרת לוח הזמנים לא תוכל להופיע בפני הקהל הישראלי והקהל הפלסטיני. לכן, היא מעדיפה לבטל את הגעתה לארץ בכלל. "למרבה הצער לא התאפשר לארגן ביקור כפול בהתראה קצרה כל כך, ועקב כך אני דוחה את הופעתי המתוכננת בפסטיבל מטאור", כתבה דל ריי בטוויטר. "לכשיתאפשר לקבוע הופעה הן עבור מעריציי הישראליים והן עבור מעריציי הפלסטיניים - אקבע". על פי הערכות שהגיעו לוואלה! תרבות, דל ריי הייתה אמורה לקבל על הופעתה כמיליון דולר.

עוד בנושא:

שידרו פורנו במקום האח הגדול: ברשת צוחקים על הפאדיחה של הוט
הגיימר שזרק את חברתו "החזאית הסקסית בעולם" בשביל משחק מחשב - הפסיד פעמיים
תכירו את אתגר הרשת החדש והמטופש: דלה אלי

בתקופה האחרונה הפעילו לחץ כבד על דל ריי, בין השאר על ידי פעילי BDS וסולן פינק פלויד רוג'ר ווטרס, על מנת שתבטל את הופעתה. מהפקת הפסטיבל נמסר: "אנחנו רוצים להודות לה על שבחרה בנו להיות חלק מהמהלך היחצני התקופתי שלה". יצוין כי שאר תכנית הפסטיבל תישאר במתכונת הנוכחית, וכי רוכשי הכרטיסים שירצו בכך יוכלו לבטל את העסקה עד יום רביעי הבא, 5 בספטמבר, במוקד איוונטים בטלפון 9066*.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully