וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידרו פורנו במקום האח הגדול: ברשת צוחקים על הפאדיחה של הוט

15.8.2018 / 12:09

צופים ראו אמש פורנו במקום האח הגדול: אמש אפיק 26 בחברת הוט, המשדר בשידור חי את המתרחש בבית "האח הגדול", שידר לצופיו במשך דקות את ערוץ הפורנו הרך "פנטהאוז" במקום שידוריו הרגילים. בעוד שצופים רבים הזדעזעו, אחרים בחרו לצחוק על כך ברשתות החברתיות

תלונה בפייסבוק, ערוץ פנטהאוס במקום האח הגדול. צילום מסך
שידרו פורנו רך במקום את שידורי "האח הגדול"/צילום מסך

אמש (ג') ערוץ "האח הגדול" - ערוץ 26 - המשדר בשידור חי את המתרחש בבית "האח הגדול" - שידר לצופי HOT במשך כשלוש דקות תמימות את ערוץ הפורנו הרך "פנטהאוז" במקום שידורים מבית "האח הגדול". יצוין כי הערוץ שידר במשך דקות ארוכות אקטים מיניים מבלי שאיש לא שם לב. רק כעבור כמה דקות התעשתו והבינו שקרתה בעיה בניתוב הערוצים, והשידור חזר לבית "האח הגדול". בתגובה לתקלה החמורה, מסרו מ-HOT: "מדובר בתקלה טכנית שנבעה מטעות אנוש אשר תוקנה באופן מיידי. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו ובודקים את המקרה על מנת להבטיח שלא יישנה".

עוד בנושא:
תשכחו מאתגר הקיקי: תכירו את האתגר שהוא הרבה יותר מסוכן ומטופש
"חשבתי שזו נינט": הרשת לועגת ליהודה לוי
"זורע אימה בווטסאפ": ההודעה שאתם ממש לא רוצים לקבל

צופים רבים הזדעזעו ממה שראו בטלוויזיה, וחלקם שיתפו בעוד שאחרים פנו לרשתות החברתיות כדי לצחוק על התקרית החמורה. " ערוץ האח הגדול: נא להשתגל בהתאם", כתבה גולשת בעמוד הטוויטר שלה. "הוט שידרו בטעות פורנו במקום האח הגדול: מאות צופים התקשרו להתלונן כשהאח הגדול חזר", כתב גולש אחר. מ"רשת 13", הערוץ המשדר את תוכניות "האח הגדול", נמסר בתגובה: "עקב תקלה טכנית בפלטפורמה של הוט בלבד, צופי ערוץ 26 נאלצו לצפות למשך כדקה בתכנים בלתי הולמים. הוט דיווחה לרשת כי טיפלה בתקלה וכי תעשה ניתוח מקיף של המקרה שנבע מטעות אנוש. רשת מתנצלת בפני צופי ערוץ 26 על גבי הפלטפורמה של הוט וממתינה לתוצאות הבדיקה בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully