וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתם אייפון 8 בחצי שנה הראשונה מיום ההשקה? יש לנו בשורה רעה ובשורה טובה

2.9.2018 / 12:59

יש לכם אייפון 8 ורכשתם אותו עד חצי שנה מיום ההשקה? ייתכן ובקרוב הוא יפסיק לעבוד. בעקבות פגם סדרתי, אפל קוראת לכל בעלי האייפון 8 בלבד, להגיע אל החנויות ולקבל אייפון חדש. הסיבה נעוצה בלוח האם שהתגלה כתקול

אייפון 8 פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האייפון 8 פלוס מבית חברת אפל/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אפל ידעה לא מעט פרשות שבהן האייפונים שהושקו נקלעו ללא מעט בעיות. כך לדוגמה היה עם האייפון 4S שאיבד קליטה ברגע שהמשתמש אחז אותו, אחר כך פרשת הסוללות שבה נמצא כי אפל מאטה את הביצועים כדי לשמור על ביצועי תוכנה יציבים, אחר כך התגלה כי האייפון 7 סובל גם הוא מבעיות קליטה וכעת אפל מודה בתקלה חדשה: לוח האם של האייפון 8 נוטה להתקלקל.

בעוד שלא ראינו גל דיווחים על לקוחות שסיפרו שהאייפון 8 שלהם הפסיק לעבוד, באפל מקדימים תרופה למכה ומציעים תיקון חינם לכל מי שברשותו אייפון 8 שיוצר בין ספטמבר 2017 למרץ 2018, כלומר חצי שנה בדיוק. המשתמשים שכן נתקלו בבעיה, דיווחו כי לפתע המערכת קפאה, האייפון נכבה ונתקע על מסך ההדלקה. אם אתם חווים תקלה דומה, אתם מוזמנים לגשת לחנויות אפל ולבדוק האם האייפון שלכם יוצר בין התקופה הזאת ומומלץ לתקן אותו בהקדם האפשרי. סביר להניח שגם אלו שרכשו את האייפון בישראל יכולים להיות רגועים, שכן המעבדות הרשמיות אידיגיטל ו-DCS יקבלו גם הן הנחיות מאפל לבצע את התיקון.

עוד בנושא:

אפילו ה-FBI התערב: האקר בן 16 פרץ לשרתי חברת אפל
שורפים ומנפצים אייפונים: צפו בתיעוד של המחאה החדשה בטורקיה
צפו בתיעוד: במהלך הנסיעה האייפון התפוצץ

אייפון 8 פלוס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האייפון 8 פלוס מבית חברת אפל/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עוד בשורה מעט מעצבנת הינה שבמידה והמסך שלכם שבור, אפל עשויה לדרוש מכם לתקן את המסך ורק אחר כך תחליף את לוח האם. במידה והמסך אינו תקול, אתם עשויים לקבל יחידה חדשה בחינם. עוד שימו לב כי תוכנית התיקונים הינה רק עבור האייפון 8, בעוד שהאייפון 8 פלוס לא סובל מהבעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully