וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הכיפורים כבר פה: אילו שירותי טלוויזיה נסגרים ומה נשאר פתוח?

18.9.2018 / 8:32

יום כיפור כבר הגיע ושירותי הטלוויזיה והערוצים הליניאריים הישראלים בדרך להחשיך את שידוריהם. כמדי שנה החברות יס והוט ישביתו את ערוצי הסרטים והסדרות בהתאם לדרישות הרגולציה. בפרטנר וסלקום המצב אחר כשימשיכו לשדר ערוצים בינלאומיים אך שירותים אחרים ישארו פתוחים

אדם צופה בטלוויזיה ומחזיק שלט רחוק. ShutterStock
הרוב יוחשך, גם אצל סלקום ופרטנר שלא מחויבות לכללי הרגולציה/ShutterStock

כמדי שנה, שירותי הטלוויזיה בישראל יוחשכו זמן קצר לפני כניסת יום הכיפורים עד לצאת יום הכיפורים. חברות הלוויין yes ו-HOT, בשונה משירותי האינטרנט לדוגמת פרטנר TV וסלקום TV, מחויבות לפעול על פי כללי הרגולציה של מועצת הכבלים והלוויין להחשיך את השידורים: "ביום הכיפורים לא ישודרו שידורים עצמיים ולא יתורגמו לעברית שידורים שאינם עצמיים", לפי לשון החוק.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

מי שמנוי על שירותי הטלוויזיה בכבלים או בלוויין יאלץ, כמו שהיה ב-18 השנים האחרונות, לוותר על מרבית השידורים ולהסתפק בתוכן שהוקלט מראש בלבד. הערוצים הליניאריים הישראלים כמובן יושבתו: ערוץ 2, 10, 11, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 וכו'. הערוצים הזרים כמו נשיונל ג'יאוגרפיק, דיסקברי, ערוצי הספורט הזרים ועוד ישדרו כרגיל. עם זאת, על מנת לעמוד בכללי הרגולציה, הערוצים ישודרו ללא כתוביות בעברית.

עוד בוואלה! TECH:

כששירותי הלווין יחשיכו את שידוריהם: אלו שירותי ה-VOD שיהיו זמינים בכיפור
ליום כיפור: משחקי מובייל חינמיים וכיפיים שישרפו לכם המון זמן
12 חידושים במערכת ההפעלה iOS 12: כל מה שאתם צריכים לדעת על העדכון שישוחרר הערב
משתמשים בקודי? נוזקה חדשה תרוויח כסף על חשבונכם

שירותי ה-VOD של החברות לא יופעלו במהלך יום הכיפורים, אך במידה והקלטתם תכנים או הורדתם תכניות מה-VOD לפני כניסת יום הכיפור, תוכלו ליהנות מהם במהלך יום הכיפורים. yes Go, אפליקציית הסמארטפון הנלווית של יס תהיה מושבתת גם בהתאמה. לעומת זאת, חברת הוט כאמור, תחסום את שירותי ה-VOD, אך אפליקציית התוכן Next תמשיך לעבוד כרגיל.

ילד צופה בטלוויזיה. ShutterStock
סלקום ופרטנר בוחרות להחשיך את השידורים מטעמי סולידריות/ShutterStock

סלקום TV

בשונה מחברות הלוויין הוט ויס, על החברות סלקום ופרטנר לא חלים כללי הרגולציה מפני שהם משדרים דרך רשת האינטרנט, כלומר הם לא כפופים למועצת הכבלים והלוויין. השירותים הללו חופשיים לעשות כאוות נפשם והם לא מחויבים להחשיך את השידורים או לחסום את ספריית ה-VOD שלהם. סלקום, הפעילה כבר ארבע שנים בתחום הטלוויזיה, תפעיל גם השנה באופן התנדבותי חסימת שידורים שתחל באופן הדרגתי החל משעות הצהריים; הערוצים הישראלים, תכני ה-VOD וערוצי האינטרנט ייחסמו גם הם, הן בממיר והן באפליקציה. ערוצים בינלאומיים, שירות הזרמת המוזיקה ווליום ושירות ההקלטה המאפשר לצפות בתכנים ששודרו עד שבוע אחורה יפעלו כרגיל.

עוד באותו נושא

כששירותי הלווין יחשיכו את שידוריהם: אלו שירותי ה-VOD שיהיו זמינים בכיפור

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימשיכו לשדר ערוצים בינלאומיים ושירות הצפייה שבוע אחורה יהיה פתוח./מערכת וואלה!, צילום מסך

פרטנר TV

בדומה לסלקום, גם פרטנר TV, שהושקה רק לפני כשנה, תשבית את השירותים שלה לרבות ספריית תכני ה-VOD וערוצים ליניאריים, מלבד ערוצי חדשות בינלאומיים. בכך, השירות בחר להחשיך את שידוריו גם כן ביום הכיפורים. המנויים שהצטרפו לנטפליקס באמצעות פרטנר, יוכלו להמשיך לצפות ושאר הלקוחות יוכלו להשתמש בשאר השירותים שהממיר מציע כמו יוטיוב ואפליקציות מגוגל פליי. כמו כן, שירות ה-Catch up המקליט בצורה אוטומטית עד שבועיים אחורה והקלטות של המשתמשים יהיה זמין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירות הצפייה בשבוע האחרון יהיה זמין, לרבות נטפליקס ואפליקציות בממיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

נטפליקס

בנטפליקס לא כפופים לאף רגולציה גם כן ומדובר בשירות אינטרנטי שהנהלתו נמצאת בחו"ל. זהו השירות היחידי שלא יחשיך את שידוריו או יצנזר תכנים באיזשהו אופן. הוא ימשיך להיות זמין בסמארטפון, במחשב, בסטרימרים ובטלוויזיות חכמות כשכל התוכן יהיה זמין במהלך יום הכיפורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספריית ה-VOD של נטפליקס תמשיך לשרת את המשתמשים כרגיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully