וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 חידושים במערכת ההפעלה iOS 12: כל מה שאתם צריכים לדעת על העדכון שישוחרר הערב

17.9.2018 / 9:50

בעלי אייפון ואייפדים, היום זה היום שלכם: בשעות הערב אפל תשחרר את מערכת ההפעלה iOS 12 שתשדרג לכם את האייפון וגם תהפוך אותו למהיר ויציב יותר. רגע לפני שזה קורה, אספנו את כל מה שאתם צריכים לדעת על העדכון ועל המערכת החדשה

עריכה: ליר שפיגלר ויאיר דניאל

"בגרסה החדשה אנחנו מציעים ביצועים מהירים פי שניים", הכריז בגאווה סגן נשיא קריג פדריחי. אולם מלבד הביצועים, אפל הוסיפה כמה תכונות חדשות, רעננה אפליקציות שלא עדכנה במשך שנים והוסיפה כמה דברים חיוניים, במיוחד עבור המכורים לסמארטפון וגם כאלו שרוצים סוף סוף לדעת כמה שעות הם מבזבזים מול המסך. באזור שעות הערב אפל עשויה לשחרר את מערכת ההפעלה iOS 12 למשתמשי האייפון שברשותם אייפון X ומעלה ומשתמשי האייפד מדגמי X ומעלה. כמו תמיד, אנחנו ממליצים להמתין כמה ימים למקרה שיתגלו בעיות בגרסה, אולם היא זמינה כבר כמה ימים בהתקנה דרך האייטונס ועד כה לא נרשמו תלונות. עם זאת, מומלץ לחכות כמה ימים גם כדי שהעומס בשרתי אפל ירד, כשההתקנה בשעות הראשונות צפויה להיות ארוכה במיוחד.

>> עקבו אחרינו גם באינסטגרם

רגע לפני העדכון: גבו את האייפון

אם בכל זאת בחרתם שלא להמתין ולהוריד את הגרסה החדשה, מומלץ שתגבו את הסמארטפון מראש. שימו לב שהגיבוי של הווטסאפ והגיבוי של הסמארטפון נפרדים אחד מהשני. אם הרחבתם את נפח האחסון ב-iCloud, גבו את האייפון דרך הענן כשאתם מחוברים למטען ולאינטרנט אלחוטי. עשו זאת על ידי כניסה להגדרות, לחצו על האופציה הראשונה בהגדרות, שם תראו את השם שלכם ותמונה שבחרתם. אחר כך לחצו על iCloud, רדו למטה עד שתראו "גיבוי ב-iCloud" ואם זה היה כבוי, הדליקו את האפשרות ואז לחצו על "גבה עכשיו".

עוד בנושא:

8,049 שקלים: זה הסכום שיעלה לכם לרכוש את האייפון החדש בישראל
אם היה לכם ספק: אפל לא מאזינה לכם דרך האייפון
הבשורה היא לא האייפונים אלא השעון: שיחקנו עם המוצרים החדשים של אפל

עבור הווטסאפ, לחצו על הגדרות, שיחה (כאן צריך לוודא כי אין לי ווטסאפ על האייפון) ולחצו על גיבוי.

במידה ואין לכם מספיק שטח אחסון בענן של אפל, תוכלו תמיד להוריד את תוכנת iTunes למחשב, ללחוץ באייפון על "אשר כמקור אמין". אחר כך האייטונס יזהה את האייפון בתפריט שיפתח לכם לחצו על "גיבוי למחשב".

הגבלת זמן המסך, אנימוג'ים ומימוג'ים, הסוף להתראות מרובות ועוד. אספנו לכם את 12 החידושים המעניינים ביותר בגרסה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully