וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8,049 שקלים: זה הסכום שיעלה לכם לרכוש את האייפון החדש בישראל

16.9.2018 / 11:04

יש לנו הרגשה שלמרות המחירים המטורפים, לאייפון החדש הולך להיות ביקוש ואולי גם יותר משנה שעברה. אפל חשפה בשבוע שעבר שלושה אייפונים כשרק שניים יחלו להימכר בעולם ביום שישי הקרוב. תאריך ההשקה בישראל טרם נקבע אך בינתיים חנות אחת פרסמה כבר מחירים

צלמים זמניים מורשים

כמה הייתם מוכנים לשלם על האייפון החדש? רשת iSmart, לשעבר iShare, פרסמה את מחירי האייפון החדשים בישראל שמתחילים בלא פחות מ-5,699 שקלים לגרסת האייפון Xs בנפח 64 גיגה ומגיעים עד ל-8,049 שקלים לאייפון Xs Max בנפח 512 גיגה. ההשקה של האייפונים החדשים בישראל טרם נקבעה והיא צפויה להיות במהלך אוקטובר, אך עד אז אנחנו צפויים לראות לא מעט חנויות שימכרו את האייפונים החדשים ובמחירים גבוהים במיוחד. מדי שנה אפל מוצאת את עצמה מעלה את רף המחירים במכשירי הדגל וכתוצאה מכך סופגת ביקורות חריפות ברחבי העולם. כאן בישראל המצב לא שונה והמחירים השנה הולכים להיות יקרים יותר מבדרך כלל.

עוד בנושא:

הבשורה היא לא האייפונים אלא השעון: שיחקנו עם המוצרים החדשים של אפל
שעתיים לפני ההכרזה: האם אפל הדליפה את האייפונים החדשים?
אל תעשו את זה בבית, באמת: היוטיובר הכניס את האייפון לבלנדר ושתה אותו

המגמה הולכת ומחריפה: לפני שנתיים האייפונים החדשים עלו בין 3,300 שקלים ועד ל-4,200 וכיום המחירים של האייפון 10 רק מתחילים בסכום של 4,200 שקלים. אפל הייתה הראשונה שהחליטה לשווק סמארטפונים במחיר של מחשב נייד ואחריה הצטרפה גם סמסונג. עם זאת, תהיו מוכנים לשלם יותר, גם על האייפונים החדשים, בין אם זה בתקופת המכירה "הלא רשמית" שתתחיל ביום שישי הקרוב ובין אם זה בהשקה הרשמית כשהאייפונים יגיעו לישראל ביבוא רשמי ומסודר.

רק נזכיר שבתחילת השנה בחודש ינואר, דיווחנו על כך שחברת iShare פשטה רגלה והותירה עשרות לקוחות ללא המוצרים. בחודשים האחרונים נרכשה על ידי רשת החנויות אופיס דיפו ושינתה את שמה ל-iSmart כשהיא משתמשת באותה החנות של iShare ואף כתובת האינטרנט החדשה רשומה על הבעלים הקודמים של הרשת.

עוד באותו נושא

"גדולים ויקרים מאי פעם": המבקרים בעולם יורדים על המוצרים החדשים של אפל

לכתבה המלאה
האייפונים החדשים אייפון Xs אייפון Xr. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
האייפונים החדשים/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

אם אתם בכל זאת לא יכולים לחכות, כדאי שתשקלו את אופציה לייבא באופן עצמאי את האייפון החדש ולהשתמש בשירות השליחות DealTas, Ushops ושירותים נוספים שקיימים. השירותים הללו מציעים שילוח של מוצרים מארצות הברית לישראל. בעת ההרשמה תקבלו כתובת אליה תשלחו את המוצרים ובאתרי המשלוחים יבצעו את השילוח עד הבית עבורכם, לרבות השחרור מהמכס.

מחירי האייפונים החדשים בשילוח עם דילטס. צילום מסך,
הפרשים של אלפי שקלים בין ייבוא אישי מחו"ל לבין רכישה בישראל לפני ההשקה./צילום מסך

ייבוא אישי של האייפונים באמצעות שירותי השילוח יעלו החל מ-4,755 שקלים ועד ל-6,295 שקלים. אייפון Xs בנפח 64 גיגה יעלה 4,755 שקלים, נפח 256 גיגה יעלה 5,416 שקלים ונפח 512 גיגה יעלה 6,295 שקלים. האייפון Xs Max יעלה 5,416 שקלים לנפח 256 גיגה ו-6,295 שקלים לנפח 512 גיגה. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לחכות להשקה הרשמית בישראל, שכן הכרחית אחריות רשמית על האייפונים שעולים לא מעט.

לא מדובר במחירים הרשמיים של אפל בישראל ואילו הם יקבעו במהלך ההשקה שכאמור, צפויה להיות במהלך חודש אוקטובר. אם יש לכם סבלנות ואתם רוצים לחסוך אלפי שקלים, המתינו עד לחודש אוקטובר. המחירים הרשמיים של האייפון בישראל צפויים להיות נמוכים באלפי שקלים משל iSmart.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully