וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג משמעותי או שינוי זניח? חרשנו שבוע על האייפון Xs Max

7.10.2018 / 12:04

יותר מ-5,000 שקלים, זה הסכום שיעלה לכם לרכוש את האייפון Xs Max, סכום בלתי נתפס. עשרה ימים לפני הלילה הלבן שבו יחלו להימכר זוג האייפונים החדשים, שמנו את ידינו על האייפון Xs Max וחזרנו עם הרבה תשובות. האם הוא שווה את הכסף ולמי הוא מתאים?

צלמים זמניים מורשים

ידענו כמעט הכל על ההכרזה של אפל: כמה אייפונים היא תשיק, איך הם יראו ואפילו את השם שלהם. כמעט ושום דבר בהכרזה לא היה מפתיע, אולם ההכרזה בעיניי רבים עדיין נתפסה כחשובה או "מרגשת". ההכרזה בהחלט הייתה חשובה ומעניינת, אם היא הייתה מתרחשת לפני כמה שנים. יתרה מכך, הופתעתי לגלות שאפל לא הוסיפה שום יתרון תוכנתי לדגמי האייפונים החדשים וההבדלים בין האייפון Xs לאייפון 10, הינם הבדלים זניחים שמתבטאים בעיקר בחומרה שספק אם המשתמש הממוצע ואפילו המשתמש "הכבד" יגלה. עם המחיר הגבוה ביותר והעובדה שהאייפון על הנייר לא מחדש באמת, אין לי ספק שלמרות מחירו היקר, האייפון Xs וה-Xs Max יחטפו מהמדפים כמו לחמניות חמות. למרות הכל, אפל עדיין הצליחה לשמר את הציפייה להתנסות באייפון החדש, לפחות אצלי. האייפון יחל להימכר ב-18 לאוקטובר ואם אתם ממהרים לרכוש אותו, תוכלו להגיע ללילה הלבן של אידיגיטל ולרכוש אותו ב-00:00, במידה ואתם הראשונים בתור.

עיצוב

בדיוק כמו האייפד הראשון שהרגיש כמו אייפוד טאצ' על סטרואידים, כך גם מרגיש האייפון Xs Max. הוא נראה ומרגיש בדיוק כמו האייפון Xs או 10 והוא פשוט עם מסך גדול יותר, זה כל ההבדל. לאייפון Xs Max, מסך בגודל 6.5 שלמרבה ההפתעה, אם יש לכם יד גדולה, אתם תוכלו להשתמש בו ביד אחת ללא שום בעיה, בשונה ממכשירים כמו ה-Note 9 שבלתי אפשרי להשתמש בו ביד אחת. העיצוב כאמור, נותר זהה, כיאה למכשיר S של אפל. גם באייפון 4S, 5S ושאר גרסאות ה-S, אפל לא שינתה את העיצוב שנראה שמעט מתבקש. המגרעת נותרה בראש המסך והיינו שמחים שלפחות השנה, אפל הייתה "מקצרת" מעט את המגרעת, בדומה ל-P20 ומכשירים אחרים.

עוד בנושא:

תקלות באייפונים החדשים: לא נטענים כשהמסך כבוי ובעיות קליטה
כמה עולה לייצר את האייפון? ההפרשים האדירים בין עלות הרכישה לעלות הייצור
"מתנערים ומפנים למימוש האחריות הרשמית": רכשה אייפון "חדש" וקיבלה מכשיר משומש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully