וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה אתם הרווחתם ב-200 ימים? המשחק פורטנייט הכניס 300 מיליון דולרים

9.10.2018 / 13:20

ילדים איימו בהתאבדות, נכנסו לגמילות ורוששו את חשבון הבנק של ההורים: כל קרה בגלל המשחק הפופולרי פורטנייט. המשחק הצליח לשבור בזמן קצר שיאים ואחר כך את השיאים של עצמו. כעת מדווחים על הכנסות המשחק של 300 מיליון דולרים בתוך 200 ימים בלבד

משחק פורטנייט. צילום מסך
משחק פורטנייט/צילום מסך

המשחק פורטנייט שבר כמעט כל שיא אפשרי: אלפי מכורים, הכנסות ורווחים חסרי תקדים ולא מעט סערות ברשת. מדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והמוכרים ביותר בשנים האחרונות וככל הנראה: גם הרווחים ביותר.רק ב-200 ימים האחרונים, סטודיו המשחקים שאחראי ללהיט, דיווח על הכנסות של 300 מיליון דולרים. פורטנייט הגיע עשרות פעמים לכותרות, בעיקר בגלל סיפורי ההתמכרות ברחבי העולם. ילדים התמכרו בעקבותיו לסמים, הכניסו את ההורים לחובות ואף במקרי קיצון ניסו להתאבד. כעת, אתר Sensor Tower דיווח כי המשחק הכניס 300 מיליון דולרים, כלומר מעל למיליארד שקלים ב-200 הימים האחרונים.

אם עדיין לא השתכנעתם שמדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והרווחים ביותר, חשוב לציין שהמשחק זמין כמעט בכל פלטפורמת גיימינג אפשרית. המודל החינמי על פיו המשחק פועל, רק סייע לו להפוך לסנסציה בינלאומית הגורפת אליה ככל הנראה רווחים של מאות מיליוני דולרים בשנה החולפת. עוד תופתעו שהמשחק כולו חינמי, אך הוא משלב בתוכו גם מנויים מתחדשים שעולים כסף ומטבע וירטואלי שבאמצעותו ניתן לרכוש אביזרים. אל זה, הוסיפו את שיתופי הפעולה כמו עם סמסונג וההשקעות וקיבלתם משחק שהפך את עצמו בפחות משנה למשחק שמדפיס כסף. כך לדוגמה, בשבוע הראשון להשקת המשחק במכשירי האייפון, החברה הרוויחה כ-20 מיליון דולרים.

עוד בנושא:

לא ייאמן: המשחק פורטנייט גרם ל-4,500 גירושין בבריטניה
ההתמכרות לפורטנייט: ילד בן 17 כמעט שם קץ לחייו
המשחק הממכר: ילדה בת 9 נכנסה לגמילה בעקבות התמכרות לפורטנייט

הדרך שסללה לעצמה Epic, מפתחת המשחק היא ברורה: בכוונתה להפוך את פורטנייט למשחק ממכר ולשלב אותו בכמה שיותר מכשירים המסוגלים להריץ אותו. למרות שעל הנייר זה נשמע פשוט למדי, ההצלחה של פורטנייט בולטת מהשאר בכך שהינו משחק הווידאו הראשון שכנראה הצליח לעשות זאת, למעט אולי טטריס. לצורך השוואה, המשחק הפופולרי קלאש רויאל הרוויח רק כ-228 מיליון דולרים ב-200 הימים הראשונים שלו בחנות האפליקציות של אפל. חשוב לציין שהרווחים לא כוללים את השוק הסיני, שכן המשחק אינו זמין שם לבעלי אייפון. עוד הגרסה למכשירי אנדרואיד גרפה הכנסות "קטנות" ובחודשיים בלבד, הצליחה להכניס מעל ל-60 מיליון דולרים. מה לגבי המתחרים? הם נותרו מאחור,כשהמתחרה PUBG לעומת זאת הרוויחה רק כ-47 מיליון דולרים באותה תקופת זמן.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטנייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully