וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מעדכנת את מחיקת ההודעות ויש לנו בשורות רעות

16.10.2018 / 15:34

שלחתם הודעה והמען לא היה מחובר יותר מ-13 שעות? ווטסאפ תבטל את מחיקת ההודעה ואילו המשתמש יוכל לצפות בהודעה. העדכון מגיע במפתיע, לצד שינויים נוספים שיחלו על המשתמשים במהלך החודש הקרוב

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
ווטסאפ מעדכנת את מחיקת ההודעות ויש לנו בשורות רעות./ShutterStock

בדיוק לפני שנה השיקה פייסבוק, הבעלים של ווטסאפ, את אפשרות מחיקת ההודעות בפלטפורמה. אחרי אינספור הודעות מביכות, הודעות שנשלחו למען הלא נכון, יכולות סוף סוף להימחק על ידי השולח בתוך 68 דקות מהרגע שנשלחה ההודעה. לא מעט אנשים שמחו מהעדכון, שישים סוף למבוכה. הדרישות למחיקת ההודעה ברורות: עליכם להשתמש בגרסה האחרונה וגם על המען, להשתמש בגרסת הווטסאפ האחרונה על מנת שההודעה תמחק. אולם כעת ווטסאפ מעדכנת את זמן המחיקה ויש לנו בשורות רעות.

עוד בנושא:
הונאת הווטסאפ החדשה: "זכאים לקבל 9,000 שקלים מהמוסד לביטוח לאומי"
ווטסאפ הודיעה שאם לא תגבו את ההודעות אז הן ימחקו: כך תעשו זאת בחינם
זה הולך לעצבן לא מעט אנשים: הפרסומות מגיעות לווטסאפ

אז שלחתם הודעה אבל המען לא קיבל אותה? כלומר ראיתם וי אחד ולא שניים או וי כחול שהוא קרא אותה? אז ההודעה טרם הגיעה לסמארטפון שלו ובווטסאפ הגבילו את הזמן ל-13 שעות שבו ינסו למחוק את ההודעה. כלומר, אם שלחתם הודעה והמען לא היה מחובר לאינטרנט במשך 13 שעות, הוא עדיין יראה אותה ברגע שידליק את הטלפון. בעבר האפשרות לא הייתה מוגבלת בזמן וברגע שהמען התחבר לאינטרנט, היא נמחקה, גם אחרי יממה או יותר. אילו ב-WABetaInfo מדווחים כי אחרי 13 שעות, 8 דקות ו-16 שניות, בווטסאפ יבטלו את הבקשה למחיקת ההודעה. אנחנו לא מכירים הרבה אנשים שסוגרים את הסמארטפון שלהם למשך 13 שעות.

ווטסאפ פלטפורמת ההודעות הגדולה בעולם, עם כ-450 מיליון משתמשים פעילים יומיים. האפליקציה הושקה בשנת 2010 על ידי היזם היהודי האמריקני יאן קום ושותפו בריאן אקטון וב-2014 רכשה פייסבוק את האפליקציה תמורת 19 מיליארד דולר במזומן ובמניות. במהלך השנה האחרונה הוסיפה החברה הצפנה להודעות, אפשרות למחיקת הודעות והכריזה לאחרונה על שיתוף פעולה עם גוגל שבו הגיבויים באנדרואיד יהיו בחינם בענן של גוגל, ללא הגבלה. עוד דווח לאחרונה על עזיבתו של יאן קום מפייסבוק, בעקבות מחלוקות בנושאי פרטיות המשתמשים ופרסומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully