וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי יש יותר גדול: האם "מלך האינסטגרם" ו"מלך הפורנו" עומדים בפני עימות מסוכן?

29.10.2018 / 9:01

"מלך האינסטגרם" דן בילזריין הושפל בידי עמיתו הפלייבוי המיליונר, "מלך הפורנו", טרוורס ביינון: "הוא לא בליגה שלי. הוא צריך להתחתן, להביא ילדים ועדיין לישון כל לילה עם עשר נשים"

NSTAGRAM-TRAVERS BEYNON/DAN BILZERIAN

האם אנחנו עומדים בפני מלחמת עולם בין שני ענקי האינסטגרם, המיליונרים, חובבי הנשים, בעלי האחוזות והמכוניות המפוארות - דן בילזריין וטרוורס ביינון? כנראה שכשדן ישמע מה לטרוורס היה לומר עליו, עד פה אנחנו נשמע את הפיצוץ שלו.

בצד הימני של הזירה נמצא דן בילזריין, שחקן פוקר מקצועי ואושיית מדיה חברתית שזכה לכינוי "מלך האינסטגרם" - שחשבונו מתאפיין באוסף תמונות אשר כלל על פי רב מגוון נדיב של נשקים, מכוניות, מסיבות פרועות, כמויות עצומות של אלכוהול, נופשים בריזורטים הכי יוקרתיים ואקזוטיים בעולם ונשים ערומות שישנות לצדו בכל לילה. בילזריין ידוע באורח החיים הנהנתני שלו. באמתחתו תמצאו הכרזה על מועמדות לנשיאות ארה"ב וחיזור גורלי אחר כוכבת "הלוק יומי" אביבית בר זוהר.

בצד השמאלי של הזירה תמצאו את טייקון עסקי הטבק האוסטרלי "הקנדימן" טרוורס ביינון, שיש מי שמכנה אותו "מלך הפורנו" והוא מצדו חי עם אישה, שתי חברות ו-30 נשים שמבקרות באחוזת ה"קנדי שופ" המפורסמת שלו מדי סוף שבוע. טרוורס מעריץ את יו הפנר ז"ל. עד כדי כך שהוא אימץ את אורח החיים שלו אחד לאחד. "במיטה שלי יש ארבע נשים בממוצע", הוא סיפר לפני כשנה, "אני לא ישן הרבה. אני חושב שאני הוגה תנוחה חדשה מדי שבוע. הזמן הזה בחדר שינה הוא לא בשבילי - הוא כדי להלהיב את הבנות. להיות טוב במיטה זה לא בשבילי, אלא בשבילן".לטרוורס מתברר קשה לפרגן לעמיתו לתחום, דן, ובראיון ל"דיילי סטאר" בחר ללכלך על "מלך האינסטגרם" הבלתי מעורער.

טרוורס ביינון נגד דן בילזריין. אתר רשמי
טרוורס ביינון משמאל נגד דן בילזריין מימין/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ההימור המטורף של מלך האינסטגרם: שישה מיליון דולר על הטלת מטבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully