וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: פייסבוק תאפשר לכם למחוק הודעות ששלחתם בצ'אט

8.11.2018 / 12:31

אחרי שהאופציה זמינה בווטסאפ, נראה שבפייסבוק מתכננים לאפשר למשתמשי הפייסבוק למחוק גם הודעות שנשלחו במסנג'ר. לעומת ווטסאפ ששם ניתן למחוק הודעות בטווח של שעות, בפייסבוק יאפשרו לכם למחוק הודעות בתוך עשר דקות בלבד

פייסבוק מסנג'ר. ShutterStock
בקרוב: פייסבוק תאפשר לכם למחוק הודעות ששלחתם בצ'אט. פייסבוק מסנג'ר/ShutterStock

הסוף לפאדיחות גם במסנג'ר של פייסבוק: את תכונת מחיקת ההודעות בווטסאפ,כמעט וכולם מכירים. אין ספק שהאפשרות חסכה לא מעט פאדיחות ולא ברור איך הסתדרנו בלעדיה. בשנה שעברה פייסבוק הוסיפה את אפשרות מחיקת ההודעות לווטסאפ וכעת מתגלות עדויות חדשות על תכונה זהה שתגיע גם למסנג'ר של פייסבוק. עם זאת יש לנו גם בשורות פחות משמחות: האפשרות למחיקת ההודעות תהיה זמינה לעשר דקות בלבד, בעוד שבווטסאפ ניתן למחוק הודעות עד שעה ו-8 דקות בדיוק, אחרי שנשלחה. מצד אחד, זה מפתיע שפייסבוק החליטה לשלב את התכונה רק עכשיו ומנגד היא מאפשרת רק עשור דקות, כמות זמן מופחתת באופן משמעותי מהווטסאפ.

עוד בנושא:

ווטסאפ מעדכנת את מחיקת ההודעות ויש לנו בשורות רעות
הפרטים שלכם נלקחו? כך תבדקו האם אתם אחד מ-30 מיליון חשבונות פייסבוק שנפרצו
הולכת להביס את טינדר? פייסבוק בודקת את שירות הדייטינג בקרב העובדים

כרגיל, התכונה התגלתה לראשונה על ידי אחד ממשתמשי השירות, שזיהה את אפשרות מחיקת ההודעות רשומה בהערות לעדכון האחרון של האפליקציה באייפון ושם כתבו כי בעתיד תתווסף התכונה החדשה. עוד נראה כי האפשרות למחוק הודעות עבור שני הצדדים בשיחה, עמדה על הפרק מאז חודש אפריל, מיד לאחר שפייסבוק הודו במחיקה שקטה של הודעות, אותן שלח מנכ"ל החברה, מארק צוקרברג. עוד בחודש שעבר פייסבוק החלה לבדוק את התכונה החדשה, שם האפשרות נחשפה בפעם הראשונה בזמינות רחבה. פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם מעל ל-2 מיליארד משתמשים כשמעל למיליארד פעילים מדי יום ומשתמשים גם בשירות המסרים, מסנג'ר, שנחשב לבין הפופולריים בעולם.

השנה הנוכחית הייתה לא קלה עבור פייסבוק כשפרטיהם של עשרות מיליונים דלפו בפרשת "קיימברידג' אנליטיקה", בספטמבר האחרון דווח כי פרטיהם של 29 מיליון משתמשים נחשפו ובשבועות האחרונים דווח על פרשה נוספת שבה הודעות של מיליוני משתמשים נמכרות ברשת תמורת סנטים בודדים להודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully