וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-1,649 שקלים: סמסונג משיקה בישראל את סדרת מכשירי הביניים Galaxy A

19.11.2018 / 16:26

חברת סמסונג משיקה היום (שני) בישראל את סדרת מכשירי הביניים Galaxy A. מכשיר הדגל בסדרה יהיה הראשון מבין המכשירים של סמסונג שמגיע עם מערך צילום מרובע בעוד שה-A7, אחיו הקטן יגיע עם מערך צילום משולש. עוד מדובר בזוג מכשירי הביניים היקרים ביותר של סמסונג

סמסונג גלקסי A9 מלא. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הסמארטפונים הראשונים של סמסונג שמגיעים עם מערך צילום מרובע ומשולש./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

חברת סמסונג השיקה היום (שני) את סדרת Galaxy A, סדרת מכשירי ביניים הכוללת שני סמארטפונים חדשים: A9 ו-A7. הסדרה יקרה יותר מבעבר וגם הראשונה מבין המכשירים של סמסונג שמשלבים מערך צילום מרובע ומשולש. עוד סדרת מכשירי הביניים מביאה את התכונות של מכשירי הדגל אל תוך סדרת מכשירי הביניים. בין התכונות ניתן למצוא את טכנולוגיות הצילום המתקדמות הכוללות מטייב תמונה העושה שימוש בבינה מלאכותית כדי לטייב את הצילום באופן מידי בהתאם לקטגוריה. מנכ"ל סמסונג ישראל, מר קריין קו, מסר: "סמסונג מקיימת מורשת ארוכת שנים ורבת הצלחות בפיתוח של מצלמות לסמארטפונים, וממשיכה ליצור את הטכנולוגיה של הדור הבא. מטרתנו לאפשר לצרכנים את ההזדמנות לחוות חדשנות מתקדמת בכל רגע ולהפיק יותר מהיום יום.

מכשיר הדגל בסדרה, הינו ה-A9 שמגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ' ברזולוציית FullHD+ ופאנל מסוג SuperAmoled. ה-A9 יגיע עם ערכת השבבים של קואלקום מסדרת 660, 6 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון פנימי לצד אפשרות הרחבה. ה-A9 כולל מערך צילום מרובע: מצלמה ראשית של 24 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7, חיישן נוסף של 10 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 הכולל עדשת טלפוטו לזום אופטי של פי שניים, חיישן שלישי של 8 מגה פיקסל עם עדשה רחבה של 120 מעלות ומפתח צמצם f/2.4 וחיישן רביעי עם 5 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.2 לצילומי פורטרט. את הסמארטפון מפעילה סוללה בנפח 3,800 מיליאמפר-שעה והוא מגיע עם גרסת אנדרואיד 8.0.

עוד בנושא:
אתם קובעים: מבחן צילום ראשון ל-Mate 20 מול הגלקסי Note 9
המחיר ומתי יושק: נחשפו הפרטים על הסמארטפון המתקפל של סמסונג
לא הסמארטפון המתקפל הראשון אבל כן פורץ דרך: כל הפרטים על הסמארטפון החדש של סמסונג

סמסונג גלקסי A9. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום מרובע./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

הגלקסי A7 מגיע עם מסך בגודל 6.0 אינץ' ברזולוציית FullHD+ עם פאנל מסוג SuperAmoled ומסך "נטול שוליים כמעט לחלוטין", או בשם המיתוג של סמסונג "מסך אינסופי". הוא יגיע עם ערכת השבבים Exynos 7885 הכולל שמונה ליבות ו-4 גיגה זיכרון RAM. עוד יגיע ה-A7 עם מערך צילום משולש: חיישן ראשי של 24 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7, עדשה רחבה של 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 בזווית של 120 מעלות וחיישן נוסף לזיהוי העומק בתמונה של חמישה מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.2. המצלמה הקדמית תגיע עם חיישן של 24 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.2. את הסמארטפון מפעילה סוללה בנפח 3,300 מיליאמפר-שעה והוא מגיע עם גרסת האנדרואיד 8.0 בלבד.

שלושת המכשירים יגיעו בצבעים יחודיים כמו: שחור קוויאר, כחול לימונדה ווורוד מסטיק. שניהם זמינים בחנויות החל מהיום (שני) במחיר מומלץ לצרכן של 1,649 שקלים ל-A7 ו-2,349 שקלים ל-A9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully