וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מקצוענים: כך תערכו וידאו ותמונות סטילס מהסמארטפון

5.12.2018 / 7:08

כל אחד יכול להיות צלם חובב הודות למצלמת הסמארטפון ובזכותה אנחנו מתעדים כל רגע בחיים שלנו, רבים חוששים מעריכת סרטונים או תמונות, יכולות ששמורות לכאורה רק לבעלי ידע מקדים. כך גם אתם, תוכלו לערוך וידאו ותמונות מהסמארטפון שלכם כמו מקצוענים

וימאו

"המצלמה הטובה ביותר שיש, זו המצלמה שנמצאת אצלכם ביד", אומרים ומדלקמים בעל פה הצלמים המקצועיים. מאז שהטלפונים הגיחו לעולם, בדגש על חברת נוקיה שהייתה חלוצה בתחום, זכינו לתעד כל רגע ורגע באמצעות הטלפון שנמצא אצלנו בכיס ובלחיצת כפתור. בשנים האחרונות המצלמות בסמארטפונים זכו לשדרוגים משמעותיים כמו תמיכה ברזולוציות 4K וצילום של 60 פריימים לשניה, לצד צילומי הסטילס שהשתפרו גם הם. היום אנחנו רואים סמארטפונים עם לא פחות מארבעה חיישני צילום שמאפשרים צילום מזוויות שונות. יצרניות הסמארטפונים עושות הרבה על מנת שתוכלו לצלם סרטונים איכותיים, אבל בשונה מעריכת תמונות והוספת פילטרים, עריכת וידאו בסמארטפון היא קצת פחות פשוטה. לשם כך ניתן להיעזר בכלים המובנים במערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד או באפליקציות חיצוניות.

את הפיצ'ר המובנה באנדרואיד ניתן למצוא באפליקציית התמונות של גוגל Photos. האפליקציה הזו מותקנת במרבית הסמארטפונים החדשים, ואם אין לכם אותה מומלץ שתורידו אותה מאחר והיא מאפשרת לגבות את כל ספריית התמונות שלכם, בענן של גוגל, ללא תשלום, כן בחינם לגמרי. עוד האפליקציה מציעה אפשרות עריכת וידאו מאוד בסיסית המאפשרת לחתוך קטע מהסרטון או לסובב אותו ב-360 מעלות. כדי לעשות את זה פתחו את האפליקציה, כנסו לסרטון ולחצו על אייקון העיפרון. במסך שיופיע תוכלו לסובב את הפריים ב-90 מעלות, בכל לחיצה, ולסמן את ההתחלה והסוף שאתם רוצים לשמור.

באייפון לעומת זאת, אפשרות העריכה המובנית מינימלית הרבה יותר מבאנדרואיד. באמצעות תוכנת התמונות המובנית, היכנסו לסרטון ולחצו בצד ימין על Edit או על "ערוך" בצד שמאל אם הממשק שלכם בעברית. במסך שיעלה תוכלו לחתוך את הסרטון ולבחור את נקודת ההתחלה ונקודת הסיום. בסוף העריכה לחצו על סיים והקטע שצילמתם וערכתם יישמר בנוסף לווידאו הישן. כאמור, אפשרויות העריכה המובנות במכשירים הניידים שלנו הן פשוטות מאוד ולרוב לא נותנות לנו להוסיף אפקטים מיוחדים. ולכן, במידה ותרצו לערוך בצורה מעט יותר מקצועית, אספנו עבורכם את חמש האפליקציות הטובות ביותר, שיאפשרו לכם להפיק סרטונים ותמונות שוות מבלי לשבור את הראש.

עוד בנושא:

מצלמת הרשת הביתית נפרצה - האמא גילתה שאנשים זרים צפו בלייב בבנות שלה
גו פרו השיקה את סדרת ה-Hero 7: מתי תגיע לישראל וכמה תעלה?
המצלמה הטובה בעולם? הפטנט היצירתי של LG לסמארטפון עם מצלמה מתקדמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully