וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות עולה שלב וסמסונג מתכוננת: כל מה שאנחנו יודעים על הגלקסי S10

13.12.2018 / 8:25

שישה חיישני צילום, גרסה מוזלת והטענה אלחוטית של סמארטפונים אחרים: התחרות עולה שלב וכדי לשמור על המוניטין הפופולרי של סמסונג, החברה תהיה חייבת להציג השנה סמארטפון עם חידושים אמיתיים. הרשת כבר מלאה בשמועות ואנחנו עשינו לכם סדר, אז מה צפוי להיות ב-S10?

שמונה שנים עברו מאז שסמסונג השיקה את הגלקסי S הראשון, שפתח את הדלת בפני סדרת מכשירי הדגל של החברה. הוא כלל מסך בגודל 4 אינץ' בלבד, עם רזולוציה שאינה עולה אפילו על תקן HD סטנדרטי וכן מצלמת 5 מגה פיקסל. המכשיר התבסס אז על אנדרואיד 2.1, ובכך הפך לאחד ממכשירי האנדרואיד הפופולריים ביותר של אותה תקופה. כעת, כמעט 9 שנים לאחר ההכרזה על המכשיר הראשון, החברה הקוריאנית עתידה לחשוף את הדגם העשירי בסדרה, זה שאמור לסייע לה לחתום את פריצת הדרך הגדולה ביותר מאז השקת המסך הקמור בדגם השישי. וכמו בכל תקופת טרום השקה שכזו, הרשת גועשת בשמועות והדלפות על המכשיר החדש.

תחילה, הגלקסי S10 יגיע בארבעה דגמים שונים: הגלקסי S10 שיהיה בעל מסך בגודל 5.8 אינץ', הגלקסי S10 פלוס בגודל 6.4 אינץ', גרסה מוזלת של הגלקסי 10, שכנראה תגיע על מנת להתחרות באייפון XR של סמסונג וכן הדגם האחרון, היקר והשאפתני ביותר של החברה, ה-Beyond X. הדגם האחרון יגיע עם מסך בגודל 6.7 אינץ' ויכלול מערך צילום הכולל שש עדשות - הטוב ביותר שסמסונג אי פעם שילבה בסמארטפון. מערך הצילום יכלול, ככל הנראה, עדשה סטנדרטית, אחת לצילום בזווית רחבה ואחת עם זום אופטי, כשתפקיד העדשה הרביעית נותר תעלומה. עוד הוא צפוי לכלול אפשרות להטעין מכשירים אחרים באמצעות הטענה אלחוטית כמו במייט 20 של חברת וואווי, מה שמצביע גם על שילוב סוללה בנפח גבוה יותר. מחיר הדגמים צפוי לנוע בין 669 ליש"ט (כ-3,178 שקלים) עבור הדגם הבסיסי ועד ל-1399 ליש"ט עבור הדגם היקר ביותר (כ-6,647 שקלים).

מן הצפוי, התכונות החדשות הללו לא יגיעו ללא מחיר כבד. סמסונג צפויה לוותר על סורק הרשתית, להוסיף מגרעת, שעל פי ההדלפות תתבטא בצורת זוג מצלמות השקועות בחלקו הימני של המסך, וכן להסיר בפעם הראשונה את מחבר האוזניות ממכשיר הדגל שלה. המשתמשים כמובן יזעמו על כך, אך אם סמסונג רוצה להוביל את השדרוג הגדול ביותר, מדובר בוויתורים לגיטימיים ובלתי נמנעים. המסך כעת יגיע עם המסגרת הקטנה ביותר במסגרת סדרת הגלקסי של סמסונג ואף עשוי להכיל מתחתו חיישן טביעת אצבע. כאמור, בקדמת המכשיר עשויה להיות מגרעת מוזרה מכל אחרת שראינו בחודשים האחרונים. סמסונג בחרה לשלב אותה בחלקו העליון של המסך, בצדו הימני, כשהמצלמות הקדמיות ישולבו כחלק מהמסך.

עוד בנושא:

הקאמבק של סמסונג בעולם מכשירי הביניים: בדקנו את הגלקסי J8
הסוף לשמועות: סמסונג מציגה את הסמארטפון המתקפל
האנדרואיד שלכם ברשימה? אלו הסמארטפונים שיזכו לעדכון גרסה לאנדרואיד 9.0
סוף סוף שעון חכם שלא צריך להטעין כל יום: בדקנו את ה-Galaxy Watch החדש

המכשיר צפוי לכלול גם את מערכת ההפעלה החדשה ביותר של גוגל 9.0 וכן את ערכת השבבים סנאפדרגון 855, שהוכרזה ממש לפני כמה ימים. חשוב לציין כי מדובר בהדלפות ושמועות, ובחודשים האחרונים, אותם מדליפים טענו והתחרטו על מספר גדול של תכונות. לכן לפחות כרגע, רצוי שלא תבטחו בשלמות המידע. דבר אחד בטוח: זו ההצצה הראשונה למה שעתיד להיות, ללא ספק, אחד המכשירים המפתיעים ביותר של השנה הבאה. למערכת וואלה! TECH נמסר כי ה-S10 צפוי להיות מוכרז במהלך תערוכת ה-MWC שתתקיים בסוף פברואר 2019, בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully