וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: מכשיר הדגל החדש של וואווי נחשף

16.12.2018 / 10:09

שי מזרחי אחראי על לא מעט חשיפות בעולם הסלולר וכעת הוא מספק תמונות ראשונות של ה-P30 של וואווי שיוכרז בעוד כמה חודשים. בין הפרטים החדשים: מערך צילום משולש בדגם הבסיסי ומערך צילום מרובע בדגם ה-Pro, ערכת שבבים Kirin 980 וקורא טביעות אצבע מתחת לפני המסך

וואווי P30 הדלפה שי מזרחי. שי מזרחי, צילום מסך
חשיפה ראשונה למכשיר הדגל החדש של וואווי, ה-P30/צילום מסך, שי מזרחי

רק לפני חודשיים אחת מיצרניות הסלולר הגדולות בעולם, חברת וואווי, חשפה באירוע עיתונאים בלונדון את סדרת מכשירי הדגל, המייט 20. חודשיים אחרי ואנחנו מפרסמים תמונה ראשונה של סדרת מכשירי ה-P30 שתושק בחודשים הקרובים ותביא עמה את הטוב ביותר שיש לחברה להציע וכמצופה מוואווי, יהיו גם לא מעט הפתעות. שי מזרחי, חבר המערכת ומנהל קהילת משתמשי אפל בישראל, סיפק לנו הצצה ראשונה למכשיר הדגל החדש ומאשר כמה מהפרטים שדלפו ברשת בימים האחרונים. מדובר בתמונה מרונדרת, כלומר תמונה שנלקחה ממודל והועתקה בצורה ממוחשבת.

וואווי צפויה להשיק את ה-P30, מכשיר הדגל, עם ערכת השבבים Kirin 980 מתוצרתה, לצד 8 גיגה זיכרון ראם. מדובר במהלך ידוע שכבר ראינו אותו בשנים האחרונות; החברה מכריזה על סדרת המייט עם המעבד העדכני ואחר כך הוא מגיע למכשיר הדגל. למרות שוואווי הייתה באופן קבוע בראש מלחמת המגה-פיקסל עם עדשת 40 מגה פיקסל במכשירי הדגל שלה, היא לא צפויה לעשות שימוש בחיישנים החדשים של סוני וסמסונג. במקום, המכשירים החדשים צפויים לכלול את חיישן ה-IMX607 של סוני, ששם דגש גדול על צילום בתנאי תאורה חשוכים מאשר ברזולוציית התמונה. עוד ניתן לצפות למערך צילום משולש בדגם הבסיסי ולמערך צילום מרובע, כמו זה שבמכשירי הביניים של סמסונג, בדגם הגבוה ביותר של החברה, ה-P30 Pro.

עוד בנושא:

רכשתם את הוואווי מייט 20 פרו? משתמשים מדווחים על תקלה במסך במכשירים שנמכרים בישראל
הכי מתקדמים שיש: חמישה סמארטפונים שווים עד 1,999 שקלים
החל מ-2,999 שקלים: וואווי משיקה בישראל את סדרת מכשירי המייט 20

לדברי מזרחי, השנה החברה תציג שלושה מכשירי דגל: ה-P30, שיהיה הדגם הבסיסי בסדרה, ה-P30 Lite, הדגם הזול ביותר בסדרה וה-P30 Pro, הדגם החזק והשאפתני ביותר של החברה. ה-P30 יהיה כמעט זהה בגודלו לגלקסי S9 של חברת סמסונג וזהה בעיצובו למכשיר הדגל הקודם של וואווי, ה-P20. עוד המכשיר יכלול את כל התכונות החדשות שהחברה חשפה בסדרת המייט כמו הטענה אלחוטית של מכשירים אחרים וכן חיישן טביעת אצבע מתחת לפני המסך. שי אחראי על לא מעט חשיפות בעולם הטכנולוגיה, בין אם מדובר בתמונות ראשונות של דגמי האייפון וכן שרטוטי מפעל של דגמי אנדרואיד רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • וואווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully