וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות נשק בקמפיין לעידוד גיוס לוחמות בצה"ל

20.12.2018 / 9:41

ירדן ארדיטי רק בת 22, השתחררה לא מזמן ובמקביל ללימודים באוניברסיטה, היא עובדת כדוגמנית נשק. ארדיטי פתחה בקמפיין לגיוס לוחמות בצה"ל שבו השתתפו יותר מ-100 לוחמות וביחד משתמשות בכוח האינסטגרם ומעלות את המודעות לתפקידי הלחימה בצה"ל

ירדן ארדיטי דוגמנית נשק. צילום מסך
דוגמנית נשק וסטודנטית. ירדן ארדיטי/צילום מסך

ירדן ארדיטי, דוגמנית נשק צעירה בת 22 בלבד והשתחררה לפני שנתיים מצה"ל כלוחמת בחטיבת החילוץ וההצלה. כעת ארדיטי במקביל ללימודיה באוניברסיטה, מדגמנת כלי נשק ומוכרת בכל רחבי העולם כשלא פחות מ-126 אלף אנשים עוקבים אחריה באינסטגרם. עם הכוח באה האחריות וארדיטי משתמשת בכוח שצברה למטרה טובה וחשובה במיוחד: עידוד גיוס לוחמות בצה"ל. מעל 100 בנות לוחמות השתתפו בקמפיין של ארדיטי שפורסם באינסטגרם, כשהתחילה את הכל עם תמונה שלה על מדים וכתבה: "גם אני בקרבי. בואו הצטרפו אליי לקמפיין גיוס לוחמות. כמו שאתם יודעים, גיוס לקרבי מתקיים 3 פעמים בשנה. מיונים ללוחמה! הצטרפו אלי ובואו נעלה ביחד את המודעות לתפקידי הלוחמה! כל מה שצריך לעשות זה לעלות תמונה שלך עם מדים ונשק ולכתוב: #גם_אני_בקרבי". כתבה בעמוד האינסטגרם שלה.

כאמור, 126 אלף אנשים עוקבים אחר ארדיטי באינסטגרם והיא משתמשת בכוח האדיר למטרה חשובה במיוחד. "מאז הכתבה הקודמת כל הזמן פונות אליי בנות בפרטי ושואלות לאן להתגייס. שאלתי את בן דוד שלי שמשרת במיטב ואחראי על הגיוסים, מתי היום מיונים ללוחמות בצה"ל. חשבתי שכדאי לעשות משהו גדול עם קמפיין של לוחמות ברשת ואז כל הבנות יראו שכל אחת יכולה להגיע לקרבי, בלי קשר למשקל או גובה וזה תפס ממש חזק", אמרה, "כרגע יש 100 בנות שהשתתפו בפרויקט וזה המון בנות שאני לא מכירה שפשוט הצטרפו. כל מה שהן עשו זה רק לעלות תמונה לסטורי".

קמפיין גיוס לוחמות ירדן ארדיטי. צילום מסך
100 בנות כבר השתתפו בפרויקט תחת ההאשטג #קמפיין_לגיוס_לוחמות/צילום מסך

ארדיטי שירתה כלוחמת בחטיבת חילוץ והצלה של פיקוד העורף, חטיבה מעורבת שמאפשרת גם לבנות לשרת בתפקידים קרביים. "עשיתי את השבועיים המכינים ללוחמות, ראיתי שזה משהו שאני מאוד רוצה ולעשות הכל כדי לתרום למדינה שלי. סיימתי טירונות, עליתי לקו ואז נפצעתי במהלך השירות שלי. רצו לשחרר אותי, אבל בכל זאת התעקשתי לסיים שנתיים", אמרה ארדיטי שלדבריה, ממשיכה לתרום גם היום בתור דוגמנית נשק. "זה שאני דוגמנית נשק אני לא מייצגת את עצמי, אני מייצגת גם את הצבא ומעבירה מסר שנשים יכולות לעשות יותר ויכולות גם להחזיק נשק וגם לתפעל וגם לעשות דברים קשים וזו המטרה. כמה שיותר להעצים אותן ולהסביר לעולם".

עוד בנושא:

אתם הולכים להתעצבן: לא תאמינו כמה כוכבי יוטיוב מרוויחים
לפחות יהיה קצת יותר שקט: יאיר נתניהו נחסם על ידי פייסבוק ל-24 שעות
"זה נמוך, נוראי ומבזה": התמונה המפוברקת של נאוה בוקר עוררה סערה ברשת

עוד באותו נושא

לידיעת אבנר נתניהו: תכירו את דוגמנית כלי הנשק וכוכבת הרשת ירדן ארדיטי

לכתבה המלאה

"אני רוצה שהן ירגישו שיש גוף או בן אדם שאפשר לפנות אליו"

בעוד שצה"ל טרם פנה אל ארדיטי באופן רשמי, היא מקבלת לא מעט הודעות מאנשים שהיא עוזרת להם או כאלו ששמחים על הקמפיין. "ממש חשוב למי משתתפת בקמפיין להעלות את המודעות כי כל מי שהולך לקרבי הוא הולך עם אידיאולוגיה ורצון לתרום למדינה. פונות אליי גם בנות שמתלבטות אם להתגייס לקרבי ובזכות הקמפיין הזה שראו באינסטגרם, הן יודעות עכשיו יותר טוב. אני מציינת שאם הן מתאימות מבחינת פרופיל ורצון, אז כדי שתלך למכין לוחמות ותדע אם היא מוכנה לזה - בסוף כל דבר שתלך אליו יהיה מצויין. אני רוצה שהן ירגישו שיש גוף או בן אדם שאפשר לפנות אליו".

כמה בנות פונות אלייך ביום?

"פונות אליי בין 20 ל-30 בנות ביום וזה לא מעט. הן שואלות לאן כדאי להתגייס וזו המטרה שלי. אני כמובן אומרת את דעתי האישית כי הייתי בחילוץ והצלה, אבל כל מקום שהן יבחרו וילכו אליו - יהיה הכי כיף בעולם, תלוי בגישה. אני עונה לכל מי שפונה אליי גם באמצע הלילה ונותנת להן את המספר שלי כדי שירגישו הכי חופשיות בעולם וזו בדיוק המטרה של הקמפיין. חשוב שהן ידעו כי אחרי שהן מתגייסות ללוחמות, ישנם שבועיים של 'מכין לוחמות', במידה והן יראו שזה לא מתאים להן, הן תמיד יוכלו לחתום על ויתור ויקחו אותן למקומות טובים. לא יתייחסו אליהן רע - דווקא ההפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully