וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדם מהצפוי: סמסונג מפרסמת מתי הגלקסי שלכם יזכה לעדכון לאנדרואיד 9.0

25.12.2018 / 12:41

אחרי שבועות של שמועות ועדכונים של סמסונג על גרסאות בטא למכשירי הגלקסי השונים, החברה סוף סוף משחררת את מפת עדכוני מכשירי הגלקסי לשנת 2019. בין הרשימה: ניתן למצוא את ה-S9, ה-S8, ה-Note 9 וה-Note 8 שיזכו לעדכון בין ינואר ועד לאפריל

סמסונג גלקסי נוט 9. צילום מסך,
משתמשי ה-S9 יזכו לעדכון כבר בשבועות הקרובים ואחר כך ה-Note 9./צילום מסך

אחרי שבועות של בדיקות וגרסאות בטא, חברת סמסונג הודיעה היום על מועדי עדכון רשמיים לגרסת אנדרואיד 9.0 "פאי". כמה שעות אחרי שהודיעה שסיימה את שלב הבדיקות, החברה שחררה מפת דרכים מלאה הכוללת תאריכים לעדכוני מכשירי סמסונג השונים. במסמך שפרסמה סמסונג, פירטה החברה לגבי 20 סמארטפונים שונים. ברשימה ניתן למצוא את מכשירי הדגל ה-S9, ה-Note 9 וגם מכשירי הדגל מהשנים הקודמות כמו ה-S8. אולם דווקא ה-Note 9 שהוא מכשיר הדגל העדכני ביותר של החברה, יזכה לעדכון רק בפברואר בעוד שצמד מכשירי ה-S9 יזכה לעדכון כבר בינואר. העדכונים של סמסונג ישוחררו במהלך שנת 2019, כשהם פרוסים החל מינואר ועד לאוקטובר 2019. לצד העדכון לגרסת האנדרואיד העדכנית ביותר, הגרסה גם כוללת את הממשק החדש OneUI ויביא רענון משמעותי לממשק.

עוד בנושא:

החל מ-1,649 שקלים: סמסונג משיקה בישראל את סדרת מכשירי הביניים Galaxy A
סוף סוף שעון חכם שלא צריך להטעין כל יום: בדקנו את ה-Galaxy Watch החדש
האנדרואיד שלכם ברשימה? אלו הסמארטפונים שיזכו לעדכון גרסה לאנדרואיד 9.0

מדובר בבחירה מעט תמוהה של שחרור העדכון החדש לאורך כל השנה, בפרט שגוגל עשויה להכריז על אנדרואיד 10 עוד בחודש יוני, כשהיא תהיה זמינה במהלך יולי - אוגוסט. כך למעשה, העדכון גרסה יהפוך למיושן בתוך זמן יחסית קצר. ה-S9 וה-S9 פלוס יהיו הראשונים שיזכו לעדכון שיגיע במהלך ינואר ובמקביל להשקה העולמית, העדכון ישוחרר גם בישראל. אחר כך העדכון ל-Note 9 ישוחרר במהלך פברואר, העדכון למכשירי הדגל בדימוס, ה-S8 וה-S8 פלוס ישוחרר במהלך מרץ, אחריהם העדכון ל-Note 8 במרץ ובאפריל ה-A8, A8 פלס, ה-A7 וה-A9 ששוחררו השנה. במהלך חודש מאי תשחרר החברה עדכון למכשירי ה-J4 וה-J6 שנמכרים בישראל, בעוד שה-J8 נעדר מהרשימה. לקראת סוף שנת 2019, הטאבלטים של סמסונג יזכו לעדכון כשהוא פרוס בין חודש ספטמבר לאוקטובר ויגיע ל-Tab S3, Tab A, Tab Active 2 ו-Tab A 10.5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully