וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המפלגה החדשה של בנט ושקד: הבית היבוסי": ברשת צוחקים על נפתלי בנט ואיילת שקד

"המפלגה תהיה שווה עם שותפות אמתית בין דתיים וחילונים", כך הצהירו אמש (שבת) שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד בעת שהכריזו על הקמת מפלגה דתית - חילונית שתיקרא "מפלגת הימין החדש". כמה דקות אחרי ההכרזה, ברשת כבר החלו לצחוק וללעוג לזוג

איילת שקד ונפתלי בנט בהצהרה מיוחדת, בחירות 2019, מפלגת הימין החדש, 29 דצמבר 2018. ראובן קסטרו
"המפלגה החדשה תהיה שווה עם שותפות אמתית בין דתיים וחילונים"./ראובן קסטרו

אמש (שבת) הודיעו שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד כי יעזבו את מפלגת הבית היהודי ויקימו מפלגה דתית - חילונית שתיקרא מפלגת "הימין החדש". לדבריהם במסיבת העיתונאים שקיימו אמש, טענו הזוג כי הבית היהודי איבד את הכוח להשפיע בממשלה וראש הממשלה בנימין נתניהו "הבין שהציונות הדתית יושבת בכיס שלו". השנתיים תקפו את נתניהו על החלטתו ללכת לבחירות, כחודש אחרי שקרא לבנט ולשקד שלא לפרק את הממשלה. "נתניהו הבין שבחירות זה טוב לו, הוא שכח הכל", אמר בנט. "יש לנו הערכה גדולה לנתניהו, אבל אסור שהימין יהיה שבוי בידי דמות אחת. עם הימין החדש - ישראל חוזרת לנצח", אמר בנט.

עוד בנושא:

"נתניהו שוב תובע עיתונאי על סיפור לגיטימי": הרשת מתגייסת לעזרתו של בן כספית
"הבחירות האלו הסתיימו עוד לפני שהתחילו": מה חושבים ברשת על בנימין נתניהו והבחירות?
"זה נמוך, נוראי ומבזה": התמונה המפוברקת של נאוה בוקר עוררה סערה ברשת


"המפלגה החדשה תהיה שווה עם שותפות אמתית בין דתיים וחילונים", אמרו השניים. "אנחנו מציעים שותפות אמיתית כמו באוהל בטירונות, כמו בליל הסדר בפסח, לא רק שותפות פוליטית". עוד הוסיפו כי המפלגה תהיה "מפלגת הימין החדשה" שתתמוך בארץ ישראל, נגד מדינה פלסטינית ונגד שחרור מחבלים. "אני אומר בצורה הכי ברורה: לו לפני 13 שנה, הייתה קיימת המפלגה הזו - ההתנתקות לא הייתה מתרחשת", קרא בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully