וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלכם ברשימה? ווטסאפ תפסיק לעבוד במעל למיליארד טלפונים

3.1.2019 / 9:27

אפליקציית המסרים הפופולרית ווטסאפ, מעדכנת אחת לכמה חודשים את רשימת המכשירים שהיא תומכת בהם וכעת הודיעה כי תפסיק לעבוד במעל למיליארד מכשירים. אם אתם לדוגמה עדיין משתמשים בנוקיה, הגיע הזמן לשדרג

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
תפסיק לעבוד במעל למיליארד טלפונים./ShutterStock

שירות המסרים הפופולרי בעולם, ווסטאפ, הודיע כי בקרוב יפסיק את תמיכתו במעל למיליארד סמארטפונים. השירות שבבעלות פייסבוק משרת כיום מעל למיליארד וחצי משתמשים ולא מעט מהם הולכים להפסיק לקבל תמיכה עבור ווטסאפ. בשנה שעברה אלו היו מכשירי הסימביאן של נוקיה מסוג ה-S60 ואילו כעת, מדובר בסדרת המכשירים הפועלת על מערכת ההפעלה S40 של החברה. נוקיה עצמה הפסיקה לתת למכשירים הללו תמיכה כבר לפני שנתיים, אך מערכת ההפעלה הזו מותקנת, כאמור, במעל למיליארד מכשירי טלפון.

עוד בווטסאפ ציינו כי יפסיקו בתחילת חודש פברואר של השנה הבאה את התמיכה במכשירי אייפון בעלי גרסת iOS 7 ומטה. כמו כן, במקביל ווטסאפ תפסיק את התמיכה גם במכשירי אנדרואיד בעלי גרסה 2.3.7 ומטה. "זו הייתה החלטה קשה בשבילנו, אבל גם כזו שהייתה נכונה ומוצדקת על מנת לסייע לאנשים לשמור על קשר עם חברים ומשפחה דרך ווטסאפ", אמרו בווטסאפ כשפרסמו כי רשימת המכשירים שעתיד להפסיק לקבל תמיכה בשירות עלולה לגדול בשנה הבאה.

עוד בנושא:

משתמשי אייפון? החל מהיום גם אתם יכולים להכין סטיקרים בווטסאפ משלכם
העדכון החדש של ווטסאפ יאפשר לראות סרטונים שנשלחו גם כשהמסך נעול
עצרו הכל: כך תוכלו להכין סטיקר עם התמונה שלכם בווטסאפ

נראה שבפייסבוק לא נחים לרגע ובחודשים האחרונים, דיווחנו על לא מעט תכונות חדשות שהתווספו לשירות המסרים הפופולרי שלה, ווטסאפ. במשך חודשים שמענו שהפרסומות עושות את דרכן לפלטפורמה ורק לאחרונה קיבלנו על כך אישור רשמי. עוד לפני כחודשיים קיבלנו גם את עדכון הסטיקרים שאפשר לנו ליצור דמויות משלנו ולשלוח אותם לחברים. עוד דיווחנו כי ווטסאפ שילבה מנגנון לנעול את מסך השיחות מאחורי טביעת אצבע באופן מובנה, ובכך הפכה את השימוש באפליקציית צד שלישי למיותרת. מדובר בשירות המסרים הפופולרי בעולם ובו נשלחים מעל ל-38 מיליארד הודעות ביום.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully