וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בישראל: הייסנס הציגה סדרת טלוויזיות חדשות וסמארטפון שיגיע בקרוב לישראל

גיא לוי, לאס וגאס

25.1.2019 / 7:47

ענקית האלקטרוניקה הסינית מציגה בכנס CES את הדור השלישי לטלוויזיות הלייזר שלה, הפעם עם 3 לייזרים ובמקביל היא מציגה סדרת טלווזיות חדשה העונה לשם ULED XD וגם סמארטפון חדש שיעשה את דרכו לישראל בקרוב ויתחרה בקטגוריית מכשירי הביניים

מערכת וואלה!

חברת הייסנס הסינית הציגה בכנס האלקטרוניקה הגדול, CES את התכנית שלה לשנת 2019 כאשר היא כוללת בתוכה את הדור השלישי של טלוויזית הלייזר, הכולל לראשונה 3 לייזרים שונים, בניגוד לשניים (אדום וכחול) שיש בדגם שנמכר כיום בישראל. לדברי המהנדסים בהייסנס, הוספת הלייזר השלישי משפרת דרמטית פרמטרים רבים בצפייה, בעיקר בתחום חלוקת הצבעים, בזכות הלייזר הירוק שמצטרף הפעם לכחול ואדום שהיו בדגם הקודם. הלייזר הנוסף מאפשר לטלוויזיה החדשה, שנקראת אגב TriChroma להגיע לרמה של 10 אחוזים מתקן הצבעים של הקולנוע האמריקני - DCI-P3.

בנוסף, הציגה הייסנס סדרת טלווזיות חדשה העונה לשם ULED XD ואשר כוללת מספר רכיבים חדשים, המיוצרים על ידי הייסנס עצמה ואשר משפרים משמעותית (כך לדברי אנשי הייסנס) את תאורת הלד ואת מגוון הצבעים. "הטלווזיה הזו יכולה לעמוד ללא משוא פנים מול הטלווזיות של היצרניות הגדולות", כך אמר סגן נשיא הייסנס, ומנהל השלוחה האמריקנית של החברה לקהל העיתונאים באולם.

טלוויזית לייזר של הייסנס. עמית לגו, מערכת וואלה!
טלוויזית לייזר של הייסנס כשהדגם החדש יושק בעולם בקרוב./מערכת וואלה!, עמית לגו

הסדרה כוללת את דגמי ה-H9F ו-H8F, עם תמיכה בדולבי ויז'ן ו-HDR10 ותמיכה בעוזרים האישיים של גוגל ואלכסה. דגם ה-H9F מציג בהירות ברמה של 1000 Nits וכמו כן הוא מצויד בטכנולוגיית Quantom DOT המוכרת מהטלווזיות של סמסונג. דגם העל אותו הציגה הייסנס נקרא U9F והוא מצויד במערכת שמע מתוצרת חברת Harman Kardon ובבהירות שמגיעה ל-2200 Nits.

הייסנס נמצאת כבר מספר שנים בענף הסמארטפונים אולם רק השנה חלק מהם יעשה את דרכו לישראל. אחד המכשירים החדשים שהוצגו בכנס CES נקרא U30, סמארטפון ביניים הכולל מסך LCD בגודל 6.3 אינץ' וברזולוציית FHD, עם "חור" במסך הקדמי אשר מאפשר למקם שם מצלמה קדמית (בת 20 מגה פיקסל), טכנולוגיה שכמה חברות משתמשות בה בתקופה האחרונה. בנוסף כולל המכשיר מערך צילום עם מצלמה ראשית בת 48 מגה פיקסל וחיישן נוסף בן 5 מגה פיקסל המשמש לצילומים בעלי עומק שדה.

עוד באותו נושא

"הגאווה הלאומית של הסינים": ביקרנו במפעל של הייסנס

לכתבה המלאה
סמארטפון של הייסנס. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הסמארטפון החדש שהייסנס הציגה במהלך CES./מערכת וואלה!, מייקי לוי

המעבד ב-U30 הוא של חברת קוואלקום מדגם סנאפדרגון 675 והוא מלוהה ב-128 גיגה של אחסון ו-6 או 8 גיגה של RAM. הסוללה במכשיר היא בקיבולת של 4,500 מיליאמפר\שעה ומערכת ההפעלה היא בגרסה 9.0 (פאי). גב המכשיר עשוי עור ומשולב בו גם חיישן לזיהוי טביעת אצבע. אין עדיין פרטים לגבי מועד הגעת המכשיר לישראל או מחירו אבל זה יקרה ברבעון הרקאשון של 2019. "אנחנו נרגשים מאוד להציג את ליין המוצרים החדש שלנו לשנת 2019", אמר ד"ר לין, סגן נשיא בכיר בחברת הייסנס. "ההשקעה שלנו במחקר ופיתוח ממשיכה ללא הפסקה ורואים את התוצאות מול העיניים".

עוד בנושא:

החל מ-59,900: המקרן החדש והמטורף של הייסנס מושק בישראל
אחרי הטלוויזיות: הייסנס מסתערת על שוק הסמארטפונים בישראל
עוברים לסמארטפון חדש? כך תעבירו איתכם כל שיחות הווטסאפ

הכותב הינו אורח של הייסנס בתערוכת CES בלאס וגאס

  • עוד באותו נושא:
  • הייסנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully