וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינדר בעירום מלא: אפליקציית ההיכרויות החדשה שמציעה היכרות ראשונה בעירום מלא

24.3.2019 / 9:36

אפליקציית ההיכרויות שתושק בקיץ הקרוב מציעה למשתמשים לשתף תמונות עירום שלהם עם בני זוג פוטנציאלים - כשתמונת הפנים תיחשף רק בהסכמת המשתמש

צילום מסך

בסרטון - שעשועון ההיכרויות בעירום "נייקד אטרקשן"

אפליקציית ההיכרויות BARE, שתושק בשלב הראשוני רק בבריטניה ב-30 ביולי, מציעה למשתמשיה חוויה הפוכה מאפליקציות היכרויות אחרות: במקום למצוא "התאמות" דרך תמונת פנים וקצת מלל ומאוחר יותר לעבור לוואטסאפ כדי לשתף (אם רוצים) תמונות אינטימיות - היא קודם כל משתפת תמונות אינטימיות ורק אחר כך מציעה היכרות אמיתית עם המשתמש. על פי הדיילי סטאר אונליין, אפליקציית ההיכרויות הנועזת, שזכתה לכינוי "טינדר בעירום מלא", תאפשר למשתמשיה לשתף תמונות עירום שלהם עם התאמות פוטנציאליות - כל עוד שני הצדדים מאשרים זאת.

מייסדי האפליקציה, ג'יליאן מייהיל ופיליפ ביסלי, טוענים שהאפשרות לחשוף הכל תתן לאפליקציה שלהם יתרון על פני מתחריה, טינדר, באמבל ואוקיי קיופיד. בחיבור לאפליקציה יצטרכו המשתמשים לספק ID שימנע פתיחת פרופילים מזויפים - ובניגוד לאפליקציות אחרות המאפשרות שיתוף תמונות עם כל משתמש, כאן יהיה על הצד השני לאשר את השיתוף כדי שהדבר ימנע מאחרים להציף אותו בתמונות שאינו מעוניין להיחשף אליהן.

אפליקציית ההיכרויות בעירום BARE. פייסבוק, צילום מסך
לוגו האפליקציה שמציעה היכרות ראשונה בעירום מלא/צילום מסך, פייסבוק

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully