וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו כבר מחכים: העדכון הבא של ווטסאפ צפוי להיות משמעותי במיוחד

18.3.2019 / 6:27

ווטסאפ מתעדכנת כמעט מדי חודש, אולם הפעם, העדכון הבא צפוי להיות משמעותי במיוחד וכזה שישפיע על כלל המשתמשים. האתר המתמחה בעדכונים לתוכנת המסרים דיווח כי נוכל בקרוב לחפש תמונות דרך האפליקציה ולהתמגן מפני קישורים זרים עם דפדפן פנימי חדש

ווטסאפ לוגו. AP, AP
העדכון הבא של ווטסאפ צפוי להיות המשמעותי ביותר בחודשים האחרונים/AP, AP

המלחמה בפייק ניוז נמשכת: ווטסאפ תאפשר לכם לחפש תמונות מהשיחות שלכם ברשת ולפתוח לינקים בדפדפן פנימי המובנה באפליקציה במקום דרך דפדפן חיצוני. ווטסאפ מתעדכנת בקצב שיא ובמהלך השנה האחרונה זכינו לראות לא מעט עדכונים משירות המסרים שבבעלות פייסבוק. בין הפיצ'רים החדשים, זכינו באפשרות למחוק הודעות, סטיקרים ושיחות וידאו קבוצתיות. עוד נראה שבווטסאפ מנסים למגר את תופעת הפייק ניוז שמתפשטת ברחבי העולם ובמיוחד דרך האפליקציה, ובעדכון המתקרב, היא תעניק למשתמשים כלי שיסייע להם לקבוע אם באמת מדובר בחדשות כזב או אמיתיות.

העדכון החדש יאפשר למשתמשים לחפש תמונות הנשלחות בשיחות דרך האפליקציה. כלומר, הוא יאפשר להעלות תמונה שקיבלתם בצ'אט לשרתי גוגל על מנת לראות אם הופיעה ברשת בעבר. בדרך זו, משתמשים יוכלו לבדוק אם התמונה היא אמיתית או מזויפת. חיפוש התמונות ההפיך דרך שירות העברת המסרים עשוי להיות מועיל במיוחד במדינות כמו הודו, בהן הפלטפורמה נמצאת בשימוש נרחב כדי להפיץ חדשות כזב ולהסב נזק שעלול במקרים מסוימים להוביל למוות של אנשים חפים מפשע.

החידוש השני הצפוי הינו הדפדפן החדש שווטסאפ שילבו באפליקציה. באפליקציה המתחרה טלגרם התכונה זמינה כבר מספר שנים, וכעת ווטסאפ הבינו את היתרונות הביטחוניים שלה. הדפדפן יאפשר למשתמשים לפתוח לינקים המובילים לדפי אינטרנט ישירות מתוך ווטסאפ. בכך, לא יהיו חייבים לעזוב את האפליקציה ולעבור לדפדפן של המכשיר. עם זאת, לא יהיה ניתן לצלם או להקליט את המסך בעת השימוש בדפדפן הפנימי. עוד הדפדפן יתריע למשתמשים כשהם מנסים לפתוח דף אינטרנט שעלול להזיק למכשיר או להכיל קוד זדוני. אם הדבר גורם לכם לחשוש שפרטי הגלישה שלכם יעברו לפייסבוק או ווטסאפ, חשוב לציין כי היסטוריית הגלישה שלכם לא תהיה זמינה עבורם.

עוד בנושא:

גל פריצות בווטסאפ: כך תגנו על החשבון שלכם מפני השתלטות האקרים
נלחמת בפייק ניוז: ווטסאפ הודיעה כי הסירה שני מיליון חשבונות מזוייפים
מחקתם הודעה בווטסאפ? מסתבר שאפשר לשחזר את ההודעות ובקלות

לווטסאפ כבר מיליארד משתמשים פעילים והיא נחשבת לאפליקציית המסרים הפופולרית בעולם עם מעל למיליארד וחצי משתמשים פעילים. לא מן הנמנע שהפצת חדשות כזב דרך האפליקציה מהווה בעיה רצינית. ווטסאפ פועלת נמרצות כדי להשיב את הביטחון לפלטפורמה ולמנוע את ההודעות האלו, ובין היתר, הגבילה את העברת ההודעות ל-4 אנשים והסירה שני מיליון חשבונות מזויפים מהפלטפורמה. העדכון החדש נחשף על ידי האתר WABetaInfo, המדווח בתכיפות על עדכונים בווטסאפ עוד לפני ששוחררו לציבור הרחב.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully