וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה גם למשתמשים הרגילים: ווטסאפ לעסקים מגיע גם לאייפון

22.3.2019 / 10:46

לפני שנה השיקה ווטסאפ את אפליקציית "ווטסאפ לעסקים" שמשפרת את התקשורת בין העסקים לצרכנים. תחילה הושקה האפליקציה רק לאנדרואיד, אולם אחרי שנה של המתנה, האפליקציה מגיעה גם לאייפון וזו בשורה לא רק לבעלי העסקים, אלא גם למשתמשי ווטסאפ "הכבדים"

ווטסאפ לעסקים. יח״צ,
ווטסאפ לעסקים כעת זמינה בכל הפלטפורמות ומתאימה גם למשתמשים הרגילים./יח״צ

ווטסאפ הינה פלטפורמת המסרים הגדולה בעולם ורק בשנה שעברה השיקה גרסה חדשה המיועדת לשפר את התקשורת בין עסקים והלקוחות בתוך הפלטפורמה. במשך השנה האחרונה האפליקציה הייתה זמינה רק למשתמשי האנדרואיד, אולם בימים האחרונים החלה להיות זמינה גם עבור משתמשי האייפון. אתר WABetaInfo דיווח כי האפליקציה התגלתה לאחרונה בחנות האפליקציות המקסיקנית ואחרי זמן קצר משתמשים נוספים החלו להבחין בה בחנות האפליקציות של צרפת וברזיל.

גרסת העסקים מאפשרת יכולות שאין באפליקציית הווטסאפ הרגילה כמו: מענה אוטומטי, הודעות כתובות מראש ואפשרות להוסיף אינפורמציה כמו שעות פתיחה ומיקום. ווטסאפ עסקים הינה גרסה חינמית לגמרי ונראה שפייסבוק עדיין לא גובה כסף על הפלטפורמה החדשה. אולם לא רק העסקים יכולים ליהנות מהאפליקציה ולא נדרש אישור או אימות שאתם אכן עסק. כל משתמש יכול להוריד את האפליקציה וליהנות ממענה אוטומטי שאתם לא זמינים, אפשרות לכתוב הודעה מוכנה מראש ויכולת לסמן הודעות בתגיות שמיות, כך שניתן יהיה לצפות אחר כך בהודעות.

עוד בנושא:

נלחמת בפייק ניוז: ווטסאפ הודיעה כי הסירה שני מיליון חשבונות מזוייפים
הטריק הסודי: כך תקראו הודעות בווטסאפ מבלי שהצד השני ידע
גל פריצות בווטסאפ: כך תגנו על החשבון שלכם מפני השתלטות האקרים

פייסבוק השיקה עד כה שני מוצרי עסקים עבור ווטסאפ: האפליקציה ומוצר נוסף שמיועד לעסקים גדולים ומאפשר שליחת כרטיסי טיסה וחשבוניות. כאמור, האפליקציה לעסקים הינה חינמית, בעוד שהמוצר הנוסף לעסקים גדולים מוצע בתשלום. נכון להיום, פלטפורמת ווטסאפ הינה חינמית לגמרי ופייסבוק משקיעה סכומי עתק בתחזוק ופיתוח הפלטפורמה. מצד שני, לווטסאפ כמעט ואין הכנסות, מה שעשוי להוביל את פייסבוק לשלב בקרוב פרסומות ודרכים נוספות שבהן תגבה כסף מהמשתמשים.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully