וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הסודי: כך תקראו הודעות בווטסאפ מבלי שהצד השני ידע

7.3.2019 / 7:25

קיבלתם הודעה בווטסאפ, אתם לא ממש יכולים להגיב אבל כן רוצים לקרוא את ההודעה? יודעים שאם תלחצו ויהיה וי כחול, הצד השני יכעס מאוד? אז מבלי להפעיל את הוי הכחול או לבטל אותו לגמרי, כך תוכלו לקרוא הודעה בווטסאפ מבלי שהצד השני ידע

ווטסאפ לוגו. AP, AP
כך תוכלו לקרוא הודעות בווטסאפ מבלי שהצד השני יגלה. ווטסאפ/AP, AP

ווטסאפ מתעדכנת בקצב שיא ובמהלך השנה האחרונה זכינו לראות לא מעט עדכונים משירות המסרים שבבעלות פייסבוק. בין הפיצ'רים החדשים, זכינו באפשרות למחוק הודעות, סטיקרים ושיחות וידאו קבוצתיות. אבל פיצ'ר אחד שנועד לעזור למשתמשים ולקבל חיווי האם הצד השני קרא את ההודעה, עשוי גם לפגוע בפרטיות וליצור לא מעט ריבים. אנחנו כמובן מדברים על הוי הכחול שנותן חיווי לצד השני אם קראתם את ההודעה ואם לא. האפליקציה אמנם אפשרה למשתמשים לכבות את סימוני הקריאה במחיר שגם הם אינם יוכלו לראות מי קרא את הודעותיהם, אלא שמתברר שיש דרך לעקוף את סימון הקריאה בקלות, גם מבלי לבטל את התכונה לחלוטין. לווטסאפ כבר מיליארד משתמשים פעילים והיא נחשבת לאפליקציית המסרים הפופולרית בעולם. לא מן הנמנע שכמה כבר ניסו וגילו שהשיטה באמת עובדת.

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
לקרוא הודעות בסתר זה הרבה יותר פשוט משתחשבו. ווטסאפ/ShutterStock

אנדרואיד

האפשרות באנדרואיד היא הפשוטה ביותר והקלה ביותר ליישום. עוד כשהעדכון שוחרר לראשונה, משתמשים כבר שמו לב שהווידג'ט של ווטסאפ מציג את ההודעות שנשלחו במלואן ובכך מאפשר לקרוא אותה, אלא שלא משנה כמה זמן נתעכב על הודעה, כל עוד לא תלחצו עליה ותפתחו את השיחה, ההודעה תישאר תחת הסימון שלא נקראה. כלומר, אם המשתמש בצד השני יפתח את השיחה, הוא עדיין יראה זוג סימוני וי אפורים ולא כחולים.

עוד בנושא:

שלא יעבדו עליכם: ההודעה השקרית שטוענת כי ישראל לקראת מערכת החורף הקשה ביותר
נלחמת בפייק ניוז: ווטסאפ הודיעה כי הסירה שני מיליון חשבונות מזוייפים
3,405 שקלים מפריצות לווטסאפ: האקרים משתלטים על חשבונות הווטסאפ בבריטניה
העדכון שכולם חיכו לו סוף סוף הגיע לווטסאפ אבל יש לנו גם בשורות רעות

הווידג'ט של ווטסאפ מגיע באופן מובנה עם התקנת האפליקציה כך שאין צורך להוריד שום דבר. מן הצפוי עם ווידג'טים, תהיו חייבים למקם אותו על גבי עמוד הבית שלכם. כדי לאפשר אותו, כווצו את המסך עם שתי אצבעות, בדומה לפעולה ההפוכה לזום, ואז לחצו על ווידג'טים. מצאו את זה של ווטסאפ עם ההודעות ולאחר מכן לחצו עליו באופן ממושך וגררו אותו למקום פנוי על גבי המסך שלכם.

עוד באותו נושא

מחקתם הודעה בווטסאפ? מסתבר שאפשר לשחזר את ההודעות ובקלות

לכתבה המלאה
ווידג'ט ווטסאפ. צילום מסך
הווידג'ט של ווטסאפ זו הדרך הנוחה ביותר לקרוא הודעות מבלי שהצד השני יגלה./צילום מסך

אייפון

גם משתמשי האייפון לא נשארים מאחור, אם כי האפשרויות הופכות למוגבלות יותר באופן משמעותי. רוב האייפונים החדשים מגיעים עם תכונה בשם 3D-Touch המאפשרת למסך לזהות את עוצמת הלחיצה של המשתמש. כך, במידה והמשתמש לחץ בעוצמה על המסך, האייפון יציע לו אפשרויות נוספות. במידה ותלחצו על שיחה מסוימת בווטסאפ היא תיפתח וההודעות יסומנו כנקראו, אולם כשתלחצו חזק יותר על גבי המסך, תוכלו לקבל תצוגה מקדימה להודעות האחרונות בשיחה מבלי שהצד השני ידע שקראתם אותן. עם זאת, שימו לב שלחיצה חזקה מדי תפתח את השיחה לגמרי, לכן כדאי שתלחצו על המסך חזק בהדרגה - מספיק חזק כדי לקרוא את ההודעות בצורה נוחה, אבל לא חזק מדי כך שהשיחה עצמה תיפתח. לצערנו, התכונה הזו עובדת רק עם דגמי האייפון 6s ומעלה (למעט האייפון Xr החדש). עצה נוספת זה לבצע את קריאת ההודעה באייפון על ידי לחיצה בעוצמה גבוהה, דווקא כשאתם על מצב טיסה. כךך אף אחד לא ידע שאתם בתוך הווטסאפ ולכאורה "מסננים אותו" ובזכות הטריק, הוא גם לא ידע שקראתם את ההודעה שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully